Goedemorgen! Ik heb mijn shred van gisteren overgeslagen en vanmorgen gedaan. Pfoe dat viel me niet mee. 's Avonds gaat het me makkelijker af (en dat terwijl ik normaal gesproken toch echt een ochtendmens ben). Vanavond weer en dan ben ik klaar met level 1! Op naar level 2, ben benieuwd!
Ik heb gisteren even overgeslagen. Kwam niet uit. Merk wel dat de motivatie op de een of andere manier minder wordt. Mss omdat level drie minder goed lukt
Anyway, dadelijk shredden. Ben benieuwd hoe ik de carnaval doorkom icm shred. Of mij dat iedere dag gaat lukken haha
Nog 2 dagen en dan kan ik ook naar level 3, nooit verwacht dat ik het zo lang ging volhouden. Ik heb nu onder mn borsten een verticaal streepje/geultje, zijn dat de bovenste buikspieren??
LovesSam
Geplaatst: 08-02-13 09:59
wat een leuke berichten allemaal! ik kom even binnen gevallen de maandag na carnaval wil ik ook beginnen met shredden, ben benieuwd. Maar de berichten hier zien er veelbelovend uit!
Jolien wat super ! Motiverend voor jezelf & anderen...
Ik wilde na dag 5 meten, maar de meetlint is ineens in geen velden of wegen te bekennen Ik doe het dus maar bij dag 10 (dan heb ik wel een nieuwe gekocht )
Zie weer mooie resultaten langs komen. Goed bezig! Zelf meet ik denk ik de laatste dag pas weer en niet tussendoor al. Als ik de verleiding tenminste kan weerstaan, want met alle vooruitgang die hier geboekt wordt, word ik ook wel nieuwsgierig naar mijn eigen resultaten.
Gisteren dag 9 volbracht en dat voelde zo goed, dat ik besloot om de yoga meltdown er eens achteraan te doen. Na 10 minuten heb ik dat maar opgegeven. Pfoeh, ik wist niet dat yoga zo intensief kon zijn! Vandaag even kijken waar ik mijn laatste dag level 1 inplan, want ik moet direct na het avondeten ook weer weg. En morgen even een 'rust'dag, want dan ben ik al de hele dag op de been. Normaal gesproken heb ik dan niet eens de puf om van de bank op te staan, laat staan om ook nog een half uur te sporten.
Loesss
Geplaatst: 08-02-13 10:57
Joehoe!
Ik heb mijn eindmeting gedaan: Kg: 56,8 --> -1,2 kg
arm links 25 --> - 1,5 cm arm rechts 25 --> -1,5 cm taille 64,5 --> -2,5 cm borst 85 --> -3 [b]buik (navel) 67 --> -8 buik (dikste) 83,5 --> -2,5 cm heup 92,5 --> -2,5 cm bb links 53 --> -2,5 cm bb rechts 53,5 --> -2 cm knie links 34 --> -1 cm knie rechts 34 --> -1 cm kuit links 34 --> -1 cm kuit rechts 34 --> -1,5 cm
Loes super goed man!! Je ziet ook echt overduidelijk verschil!
Marit
Geplaatst: 08-02-13 11:02
Jeetje, wat veel eraf jullie allemaal! Kan me echt niet voorstellen dat da tmij ook gaat lukken! Hoop vooral dat er aan mijn bovenbenen wat af gaat want dan kan ik m'n nieuwe skinnyjeans weer aan
Rena100
Geplaatst: 08-02-13 11:02
Wow Loes, goed gedaan zeg! Duurt voor mij nog wel even voordat ik daar ben haha. Maar vandaag echt veel minder spierpijn dus ben erg blij! Kan ik er vandaag weer vol tegenaan.
Ik ga nu eerst even vanavond bij de Mac eten en vanavond en morgen carnaval vieren. Even los en dan maandag weer terug in het gareel en op naar Ripped!
Jou taille!!! En je hebt nu een prachtige ronde ass
Anoniem
Geplaatst: 08-02-13 11:10
Ik wil dit misschien ook gaan doen. Maar je doet dus 10x het filmpje van level 1 in de op? Dan 10x het filmpje van level 2. En dan 10x er filmpje van level 3?
Als ik dit zie krijg ik wel echt een boost Ik heb een heel groot littekeen op mijn zij/buik waardoor ik al heel onzeker ben in bikini, maar ik werd nóg onzekerder doordat ik vond dat ik wat vetjes had. Als die straks helemaal weg zijn durf ik denk ik eindelijk gewoon in bikini te lopen zonder m'n armen voor m'n buik Dus hopen hopen hopen dat er bij mij ook cm af vliegen!