Succes Roosch vandaag.
Dame23, gefeliciteerd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dame23 schreef:Bedankt![]()
Ja dat klinkt als een goed sportschema, dan kan ik alleen nog maar zeggen: Luister naar je lichaam.
Ook nachtdienst Aleeneh? of kan je niet slapen...
Zaff schreef:Hee allemaal!
Sinds ik vorig jaar 5 kilo ben aangekomen en mijn ideale BMI gewicht heb berekend, wil ik 10 kilo afvallen.
Ik wil dit doen om op mijn eten te letten en meer te sporten (ben van 6x per week 2 uur per dag sporten vorig jaar naar 0 gegaan).
Ik heb twee korte vragen.
Is dit een goed basis lijstje?
O: 2 volkoren boterhammen met kipfilet
T: Appel + Vk bh
L: vk bh + cup-a-soep
T: 2 crackers met kaas
A: Verschillend
T: Niets
Overdag drink ik alleen water, thee en koffie (altijd al gedaan).
Ik eet 90% van de tijd kipfilet op mijn brood, omdat dit arm aan calorieën is en lekker.
Is het erg dat ik hierin niet/weinig varieer?
Alvast erg bedankt voor de antwoorden!
Groetjes
wollie2004 schreef:Dat klinkt pittig ja! ik heb vorig jaar de jurycursus gedaan, en op die avonden at ik altijd iets bij de Mac of haalde ik van te voren frietje... zooo slecht! maar indd wel ontzettend interessant!
Ik doe HBO bedrijfseconomie en daar hebben we ook bedrijfsadministratie, dat vind ik juist het leukste vak! Maar ik snap wel dat als je er over twijfeld, dat het enorm saai kan zijn!
Ik heb mn warme middageten al weer op en dan mag ik straks weer naar school!
Wat gaat iedereen vanavond eten? Ik denk dat ik 2 volkorenbroodjes meeneem en dan op school wat beleg pak en misschien nog een soepje...
wollie2004 schreef:Dais_ volgens mij wordt obese nog een keer herhaald, ik dacht morgen of woensdag....