Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ja ik ga morgen ook de huisarts bellen voor een doorverwijzing. Er zit nog teveel oud zeer. Het is denk ik toch nog niet genoeg geweest. Aan de medicatie wil ik niet meer, ik wil het zonder medicatie oplossen. Dat moet ook wel lukken, al heb ik er eigenlijk geen zin in. Maar dit kan ik niet meer alleen.
Suusenmalvin schreef:Ik snap jullie punt. Ik weet dat hij geen specifieke volledige opleiding heeft. Maar hij snap wel als geen ander hoe mijn hoofd mijn gevoel en trauma's vasthoudt.
Intheshadow schreef:Ik ben gestart met EMDR. Ik vind het heel lastig om me te laten leiden hierin. Het is nu ff heel duidelijk geworden hoe sterk ik mezelf tegenwerk. Mijn wil staat niet toe dat er getornd wordt aan mijn verkeerde overtuiging. Ik ben te bang dat ik dan de deur open zet voor nog meer fouten. En tja.... Dat mag dus niet. Hier ligt dus een uitdaging voor mij en mijn therapeut.
coldsummers schreef:Met mij gaat het sinds zondag niet echt lekker. Weer heel veel meegemaakt. Gebeurtenissen die mijn PTSS weer hebben getriggered en ik dus 's avonds moeilijk in slaap kan komen en bij elk geluid rechtop in mn bed zit. Nachtmerries zijn deels teruggekomen en ik voel me niet veilig. Ik twijfel of ik weer contact op ga nemen met mijn psycholoog, ik zou het eigenlijk wel moeten doen mar ik heb totaal geen zin om weer te gaan en alles uit te leggen.