Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Frummels schreef:Gebruik je misschien een andere shampoo dan eerst? Of onlangs geverfd? Hoe vaak was je het? Mijn haar hangt al in vette slierten na anderhalve dag omdat het heel dun is. Ik was het dus gewoon elke dag
Dat dat slecht is, is grote onzin. Als iets vies is moet je het wassen, simpel als wat. Zo lang je een milde shampoo gebruikt zoals een' iedere dag' is dat prima.
F_Orumster schreef:Lous schreef:Ik gebruik ook al een tijdje geen conditioner/cremespoeling meer,maar wel anti-klit spray (dat is dus bedoeld voor (handdoek)droog haar). Sindsdien zit het wel stukken beter. Misschien een optie dat eens te proberen
Maakt antiklit haar niet zacht en glad (dus iets siliconerigs?)
maar dat was het al voordat ik steilde.
Enige probleem is dat ik het weer wat assiger wil hebben. Kan zilvershampoo ook gebruikt worden op bruin haar, of alleen op blond? Met head & shoulders ga ik de verf eruit spoelen en dat wil ik niet
( het is namelijk niet de bedoeling dat de highlights donkerder worden )
.
ik heb mijn haar 1/2 maanden geleden geverfd met rode henna, nu heb ik 2 pakken rode henna in huis staan en wil ik het weer verven maaar nu wil ik me haar ook laten knippen op de manier hoe Avril Lavigne (grote fan) en Demi Lovato het hebben en Cher Lloyd heeft het een hele poos terug ook ooit gehad. Nu wil ik het gesorek met me vader aangaan dat ik het wil laten knippen maar wel op een manier van' ik weet wat ik doe, ik heb er over na gedacht en ik weet hoe het eruit gaat zien bij me' ik ben 12 jaar en ga naar de eerste van havo-vwo maar heeft iemabd nog tipst om het idee goed voor te leggen?? F_Orumster schreef:Ik heb ook dun en relatief weinig haar! En was ook elke dag.
Ik had mijn verdenkingen ook op (elvive volume) shampoo dus was nu al een paar dagen met andere shampoo, maar het sliert nog steeds. moet even zoeken naar welke shampoo nu goed voor me is.
verkrijgbaar bij De Tuinen!