Herkenbaar ..spierpijn van kracht/core training ...
Zelf ook geregeld last van .
Ik probeer zo,n drie keer per week de sportschool in te gaan hiervoor .
Woensdag is mijn nieuwe sporthorloge binnen gekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susan88 schreef:Meteen het horloge getest? Bevalt die goed?
culaccino schreef:Ah, ben benieuwd!
Ik heb laatst zo'n VO2max-test gedaan als onderdeel van een gratis healthcheck (soort meting van hoeveel zuurstof je kunt opnemen bij langdurige intensieve inspanning, geloof ik). Nu was dat gewoon op een spinningfiets waarbij de weerstand automatisch steeds een beetje werd verhoogd, maar ze zeiden dat je het ook met een powermeter zelf kunt testen en zo kunt bijhouden of je cardiovascular fitness verbetert. Nu ben ik niet zo'n fanatieke fietser, maar ik vind cijfertjes altijd wel leuk
Susan88 schreef:Hier stonden de fietsen afgelopen week ook stil. De wintertrainingen bestaan bij ons uit een kracht&conditie training (1 uur) op de atletiekbaan op maandag, core stability (half uur) en spinning (uurtje) op woensdag en weer spinning (een uur) op donderdag. Dus stilzitten is het nou ook weer niet.
Ik ga wel proberen deze winter iig 1x per week op de fiets te zitten. Het is toch wel lekker om nog buiten te komen.
Time2Tri schreef:Ben ook benieuwd naar je ervaringen met je powermeter straks MuSLI![]()
Herkenbaar ..spierpijn van kracht/core training ...
Zelf ook geregeld last van .
Ik probeer zo,n drie keer per week de sportschool in te gaan hiervoor .
Woensdag is mijn nieuwe sporthorloge binnen gekomen![]()
[ [url=m/xuT57I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Susan88 schreef:Meteen het horloge getest? Bevalt die goed?
Ik moet binnenkort misschien ook maar eens gaan kijken voor een hartslagmeter. Met de spinningtraining mis ik dat eigenlijk wel.
Morgen heb ik mijn eerste MTB wedstrijd in Zutphen. Spannend, maar ook veel zin inHopelijk kan ik een beetje meekomen met de dames. Vandaag een laatste test MTB rondje met een paar mannen gedaan, dat ging wel lekker dus met de moraal zit het wel goed.
culaccino schreef:HC, hoe ging de muy loco tocht?
Lauraennala schreef:Hoe is het gegaan?![]()
Vandaag weer lekker met de vereniging op pad geweest, 95km op de teller. Waaide nog best aardig, maar het zonnetje was echt een cadeautje
Susan88 schreef:Gisteren was mijn eerste MTB wedstrijd in Zutphen. Was pittig, goed afzien! Parcours met veel klimmen, dalen en scherpe bochten. Er waren heel veel deelnemers op het parcours. Volgens de organisatie waren we met 180 MTB'ers (van 3 categorieën) op een het baantje van 2,1 km. Dus regelmatig ingehaald en daarbij ook een paar keer gevallen. Nu een beetje gevoelige bovenbenen/heupen (daar val ik dan op). Ik merkte vooral dat ik die echte wedstrijdconditie en kracht mis t.o.v. andere deelnemers. Zo'n wedstrijd is namelijk 50 min + 1 ronde, volle bak gaan. Net niet laatste geworden
Volgende wedstrijd is 24 november in Oldebroek. Zin in! Hopelijk dan iets minder vaak de grond inspecteren...
Mijn vriend kwam ook nog aanmoedigen en heeft een paar foto's gemaakt.
Look Pro, Go Slow![]()
[ [url=m/d30e5g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ccpMW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weissjee schreef:@Susan wat leuk om het parcour van Zutphen voorbij te zien komen. Vorige week mijn eerste mtb les via de ah sportactie daar gehad. Inderdaad heel pittig parcour waar de meeste mensen twee of meer rondjes wilden was ik al na een ronde afgeschreven..