En heel veel sterkte met de kat! Hopelijk goed nieuws vandaag bij de dierenarts.

Zo nu ga ik terug onder mijn meeleessteen..
Niet heel veel bij te dragen hier.. loopt letterlijk en figuurlijk niet heel lekker hier. Komt wel weer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Dank!!
@leonie; Sander. En alles goed gegaan. Mochten na de geboorte, dezelfde dag nog naar huis (was een ingeleide bevalling). Lange aanloop, maar eenmaal bezig was het zo gebeurd
iirrssjjee schreef:Even een update van mij; ik ben afgelopen weekend bevallen van een kerngezonde zoon! Lekker verder van hem genieten in onze bubbel en over een poos hoop ik weer gezellig mee te kunnen kletsen!
Suliko schreef:Vanmoddag ook nog even bij de osteo geweest om alles een zetje te geven en ik heb vakantie (jaja heb wel helemaal 5 weken gewerkt in mijn nieuwe baanLeonie, fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad! Hopelijk heb je ook snel weer een beter energielevel.
Hoe kom jij aan anaerobe training met altijd zo'n lage hartslag? Mijn garmin vindt alleen nog boulderen anaeroob en verder niets, maakt niet uit hoe snelle intervallen of sprintjes ik doe of heuvels op ren.
iirrssjjee schreef:ah wat een leuke naam! Een die je niet meer hoort en ziet! Inleiden is altijd een risico maar fijn dat het goed is gegaan.Dank!!
@leonie; Sander. En alles goed gegaan. Mochten na de geboorte, dezelfde dag nog naar huis (was een ingeleide bevalling). Lange aanloop, maar eenmaal bezig was het zo gebeurd
Goof schreef:Nou Sherivey, genoeg heuveltjes daar! Mooi lopen.
Hoe is het met de poeskat vandaag?
Ik wil niet klagen hoor, maar ik had best wat last van de warmte vanmiddag met lopen![]()
Was een beetje flauw toen ik thuiskwam.
Wel lekker gelopen; sprintjes die er redelijk uitkwamen en uiteindelijk 7,5km in 51 minuten. En wat is het heerlijk om na werk weer lekker om te kleden naar kort-kort en in de zon te gaan lopen![]()
[ Afbeelding ]