Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Ik ga toch maar even een ggd test inplannen, zelftests blijven negatief. Ben benieuwd. Heb nog nooit een ggd test laten afnemen dus kijk er niet echt naar uit
CalipsoLover schreef:Ah, wel eventjes hoor. Ik heb in augustus 2021 Delta gehad, toen héél ziek geweest met zenuwschade in mijn linkeroor. Kan je hier ook nog ergens terug lezen. Ik ben trouwens dubbel gevaccineerd maar heb mijn boosterprik overgeslagen.
kiki1976 schreef:Hannanas schreef:Ik ga toch maar even een ggd test inplannen, zelftests blijven negatief. Ben benieuwd. Heb nog nooit een ggd test laten afnemen dus kijk er niet echt naar uit
Eens moet de eerste keer zijn toch haha, hier ook afgelopen maandag voor de eerste keer bij de GGD getest hoor.
Maar zegt niets, mijn zoon en nichtje zijn ook nog steeds negatief. En dat ondanks er in beide gezinnen 3 positief zijn. Nichtje is ook bij de GGD getest omdat ze twijfelde, maar ook daar gewoon negatief.
Zonnetje81 schreef:Ik vind het een vreemd idee dat positief blijven testen. Dan draag je toch deeltjes bij je die je uitscheidt? Weet iemand die theorie daar achter?
Zonnetje81 schreef:Ik vind het een vreemd idee dat positief blijven testen. Dan draag je toch deeltjes bij je die je uitscheidt? Weet iemand die theorie daar achter?