Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dwyne schreef:Even inbreken als dat mag... ik heb sinds een paar maanden gellak met een ledlamp. Maar nu begint het ons op te vallen dat zodra ik de lamp aandoe mijn hond in een hoekje gaat duiken of indien mogelijk de deur uit vliegt naar buiten, kan dat niet dan wordt ie dood ongelukkig en kruipt helemaal weg. Heeft een van jullie dat ook al eens ervaren of meer kennis over wat een ledlamp aan geluid/straling geeft?
Celiien schreef:iemand voor mij een idee?
ik heb altijd alles van PG. Maar ik ben echt absoluut niet tevreden over de ultra matte topcoat van hun. de gewone topcoat is niet meer te verkrijgen. iemand een merk wat goed combineert met de kleuren van PG als topcoat? en dan graag sowieso een matte topcoat? zie heel veel voorbij komen maar qat nu goed samenwerkt met PG geen idee..
Celiien schreef:iemand voor mij een idee?
ik heb altijd alles van PG. Maar ik ben echt absoluut niet tevreden over de ultra matte topcoat van hun. de gewone topcoat is niet meer te verkrijgen. iemand een merk wat goed combineert met de kleuren van PG als topcoat? en dan graag sowieso een matte topcoat? zie heel veel voorbij komen maar qat nu goed samenwerkt met PG geen idee..
Glossi schreef:Dwyne, zit je ook op FB? Anders even deze vraag in de Pink groep stellen. Ik weet dat er iemand in die groep iets aan de lamp had gedaan zodat het piepje weg ging.