Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:14

xxxmh, dat kan van van een Peel off product komen, door gebruik van aceton/chemische producten, maar het kan ook door gezondheidsproblemen komen. Je zult moeten wachten tot het weer uitgegroeid is.

Eapy, hoe kan het dan dat je nagels helemaal op waren? Of haalde de nagelstyliste iedere keer alle producten eraf? Want dat kan zo slecht voor de nagels zijn. Je moet eigenlijk altijd een laagje achter laten en zo weinig mogelijk aan de natuurlijke nagel komen. Zo kan hij niet beschadigen. Ik zou lekker veel gaan oliën. Slowianka en Victoria Vynn hebben de beste nagelriem olie.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:19

Wat zal je moeder blij zijn met haar nagels Glossi! Zit je niet toevallig ergens bij mij in de buurt dat ik eens voor klant mag spelen als het weer kan met corona? :D

Ik heb afgelopen weekend mijn eigen nagels gedaan. Besteed er per hand makkelijk 3 uur aan met het oude product afhalen en nieuwe erop doen. En dan heb ik het nog bij nude gehouden omdat ik het niet meer kon opbrengen om heel geconcentreerd te lakken. Ben ook echt veel tijd kwijt aan de manicure zelf (wel met frees en diamanten bitjes), heb veel velletjes en stukjes eelt aan de zijkanten van mijn nagels.

Het eindresultaat vind ik leuk, maar de tijd die erin gaat zitten, pfff...

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:14

Bij mij zit er ook nog veel tijd in.. mijn moeder had nu niets op de nagels. Was een uurtje met voorbereiding en rubberbase bezig maar daarna de bloemetjes nog.. Ik ga bij mezelf ook van 3 uren uit maar ik moet het perfectionisme een beetje leren los laten zodat ik sneller kan. Ik woon boven in Friesland, mocht je in de buurt zitten ben je welkom. Heb ik weer wat te oefenen haha

Wijslander

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:36

Ja dat dus, perfectionisme grrr... Ohh wat jammer, ik woon in Gelderland :=

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 17:41

Even inbreken als dat mag... ik heb sinds een paar maanden gellak met een ledlamp. Maar nu begint het ons op te vallen dat zodra ik de lamp aandoe mijn hond in een hoekje gaat duiken of indien mogelijk de deur uit vliegt naar buiten, kan dat niet dan wordt ie dood ongelukkig en kruipt helemaal weg. Heeft een van jullie dat ook al eens ervaren of meer kennis over wat een ledlamp aan geluid/straling geeft?

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:13

Dwyne schreef:
Even inbreken als dat mag... ik heb sinds een paar maanden gellak met een ledlamp. Maar nu begint het ons op te vallen dat zodra ik de lamp aandoe mijn hond in een hoekje gaat duiken of indien mogelijk de deur uit vliegt naar buiten, kan dat niet dan wordt ie dood ongelukkig en kruipt helemaal weg. Heeft een van jullie dat ook al eens ervaren of meer kennis over wat een ledlamp aan geluid/straling geeft?

Mijn hond is heel geluidsgevoelig. Ze vond de piep bij aangaan, halverwege en klaar echt drama, trillen, wegkruipen, hijgen. We hebben dat geluidje eruit gesloopt en ze was in het begin als ik op de knop op de lamp drukte gestresst, maar dat is nu eindelijk over.
Ik heb een Pink gellac lamp overigens.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:07

iemand voor mij een idee?
ik heb altijd alles van PG. Maar ik ben echt absoluut niet tevreden over de ultra matte topcoat van hun. de gewone topcoat is niet meer te verkrijgen. iemand een merk wat goed combineert met de kleuren van PG als topcoat? en dan graag sowieso een matte topcoat? zie heel veel voorbij komen maar qat nu goed samenwerkt met PG geen idee..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:21

Dwyne, heb je toevallig een PG lamp? Daar schijnt een piepje in te zitten. Ik heb al veel verhalen gelezen van honden die daar helemaal in paniek van raken.

Celiien, Indigo nails heeft een mooie matte topcoat.
Afbeelding
Ik heb maar 3 Pink kleurtjes (niet mijn ding) maar combineerde ze met Indigo en Victoria Vynn en dat gaat goed (tbh, ik gebruik van alles door elkaar en nog nooit problemen gehad)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:41

Celiien schreef:
ik heb altijd alles van PG. Maar ik ben echt absoluut niet tevreden over de ultra matte topcoat van hun. de gewone topcoat is niet meer te verkrijgen. iemand een merk wat goed combineert met de kleuren van PG als topcoat? en dan graag sowieso een matte topcoat? zie heel veel voorbij komen maar qat nu goed samenwerkt met PG geen idee..

Heb niet de matte maar de normale topcoat en base coat gaan prima samen met PG dus vermoed dat de matte het ook prima doet :j

Ik loop er zo bij op het moment. Nagels weer op een leuke lengte en nu lekker naturel :)

Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:41

Ja de PG lamp en nog een paar andere LEDs schijnen een hele hoge of lage toon af te geven die wij niet horen maar dieren wel. Mijn kat werd altijd helemaal gek van de zonnebank als deze aan ging :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 22:53

Celiien schreef:

Die van Tanya! :j
De gewone: https://www.tanyasavchenko.com/tanya-sa ... -wipe.html
De matte: https://www.tanyasavchenko.com/ts-top-coat-matt.html

Wordt ook echt mooi mat. Als je wilt maak ik morgen even een foto voor je van een van mn showtips. :) help me onthouden haha

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:27

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb inderdaad een lamp van PG, zelf geven ze niet thuis als ik hun vraag of er meer klachten zijn maar die zijn er dus wel. Iemand een advies voor een lamp die wel goed gaat met hun hond/kat?

Mijn hond heeft een mishandeling verleden en als hij zo in de angst schiet dat kan ik niet aanzien.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 18:15

Dwyne, zit je ook op FB? Anders even deze vraag in de Pink groep stellen. Ik weet dat er iemand in die groep iets aan de lamp had gedaan zodat het piepje weg ging.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:25

Afbeelding

Eerste keer verlenging met gel en sjabloon. En eerste keer deze vorm. Wel even wennen :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:56

Gaaf zo Rivendell, mooie lengte ook!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 10:24

Glossi schreef:
Dwyne, zit je ook op FB? Anders even deze vraag in de Pink groep stellen. Ik weet dat er iemand in die groep iets aan de lamp had gedaan zodat het piepje weg ging.

Uiteindelijk mag ik de lamp via PG omruilen om te zien of dat scheelt. Zo niet ga ik daar inderdaad even vragen hoe het eruit te slopen al neig ik dan liever naar een lamp van een ander merk.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 19:48

Leuk Rivendell! Mooie lengte ook

Dwyne, wat fijn dat je hem mag omruilen. Hopelijk krijg je nu een zonder piepje.

Ik ga vanavond Biab kopen van tgb maar ben al een week aan het kleurtjes googelen en kom er niet uit :') twijfel nu tussen Luna en 18

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 01:39

Ik ben ook weer eens bezig geweest. Zo’n nep hand is leuk maar erg gevoelig voor pluisjes en haartjes. En vind het op een echte hand toch mooier.. Vind het bloemetje ook niet zo geslaagd deze keer. Maar toch even leuk bezig geweest (tot veel te laat haha)
Afbeelding

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 06:15

Gaaf!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 13:12

Mooi hoor!!!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 18:43

Thanks ❤️ Ik twijfelde aan het bloemetje omdat ik deze een van de minst mooie vind die ik gemaakt heb maar hij viel bij anderen wel in de smaak. Dus misschien zijk ik wel gewoon :') Dit was met color gel. Weet niet of dat ooit mijn ding word.. had telkens bubbeltjes.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:57

Ik vind het bloemetje wel mooi!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:13

Iedereen die vandaag weer aan het werk mag, veel plezier! *\o/*

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 00:24

Dankje Nessa ❤️

Ik voel me echt een spammer nu :') Maar ik heb me nagels weer eens gedaan. Eerste keer Biab:
Afbeelding
Lekker kort, love it!

Suc6 en veel plezier voor de nagelstylisten uit deze groep ❤️

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 13:15

Mooi strak gelakt!

Nu ik gellak gebruik valt het mij pas op hoe hard mijn nagels groeien.. na een week moet ik echt opnieuw lakken, want dan ga ik me storen aan de uitgroei! Ik kan nog niet helemaal dicht tegen de nagelriemen aanlakken dus dat zal ook wel schelen.

Dit is nu na bijna een week:

Afbeelding