Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga ik dit weekend ook eten, daar heb ik zoveel trek in nu.
Een middagwandeling heb ik ook al heel lang niet gedaan, maar ik wil graag mijn stappendoel halen (10.000) en dat is vrij lastig als je 8 uur achter een computer zit haha. Ook drink ik nu al meer water

Wel nu 2 keer gehad dat ze het nog niet op hadden en ik alweer voor de volgende ronde ging halen
Weekenden red ik het denk ik makkelijk, dan wandelen we veel door de duinen en ben ik vaak en lang op stal bezig.
Ik ben dus aangewezen op koffie halen, printen (maar we zijn gedigitaliseerd dus ik print hooguit 1 keer per week iets en de printer staat max 4 meter van mijn bureau, haha) of naar het toilet gaan. En vanmiddag dus even een wandeling!
) het van me. Ik moest met mn dochter naar zwemles en door het haasten was lunchen erbij in geschoten. Nou hebben ze bij het zwembad ook heud wel iets gezondere opties, maar ik ben gezwicht voor een patatje met mayo
Nou ja, de rest van de dag redelijk netjes en ruim 3000 kcal verbrandt, dus komt wel goed... Kipje39 schreef:Daphara schreef:Gister een lekkere actieve dag gehad... en goed gegeten, zelfs nog ‘s avonds bij de koffie een mini doghnut gehad.
[ Afbeelding ]
Heb jij de pro? Of hoe stel je dat doel in met je aantal verbrande calorieën?
Kimmie25501 schreef:Daphara, mooi lijstje hoor! Maar niet iets te weinig kcal?
De app ziet er ook handig uit. Wat goed dat je nu alles wat op de rit hebt, en dat je aan jezelf denkt door tussendoor toch te eten. Erg belangrijk, zeker om je metabolisme te activeren.
Voelde me weer helemaal fris toen ik terug kwam!
App ziet er overzichtelijk uit zo.
En je hebt genoeg bewogen verder!
Uiteraard weer eens niets voor mezelf gekocht, alleen maar spullen voor de kinderen
Het is hard nodig haha.
qua vulling keuze uit slagroom, vanille creme of Zwitserse room. En we gaan voor de laatste die vond ik het meest fris.
)
Ik ben 28 en ze koopt nog steeds veel spullen voor mij, haha. (Inmiddels ook voor zichzelf gelukkig). En wat een goed doel! Dat móet wel motiveren 
Klinkt heerlijk trouwens! Wij mogen binnenkort ook gaan proeven.
Bij ons worden het 5 cheesecakes met een kleine red velvet oreo brownie met witte chocola bovenop (die is voor ons)

Kwam gelukkig net uit met verbruik/inname. Had nog 13 kcal over
Maar het was natuurlijk mijn doel om er een stuk onder te zitten.
Goed bezig met je stappen! Je collega's zullen vast wel blij met je zijn
Wat lekker om in het bos gewandeld te hebben! Het ergste is dat ik woon in het bos en ik letterlijk nooit in het bos wandel
Zou ik eigenlijk wel moeten doen, ik denk dat dat een goed voornemen van me wordt
. Mooi lijstje!

Vandaag wordt wel erg lastig 
Probeer wel altijd erdoor naar huis te fietsen. En op werk dus wat vaker de duinen/bos in om te wandelen!