Sevke, dank je voor het delen, er wordt inderdaad ook zo erg meegeleefd, dan is het toch fijn ondanks het slechte nieuws, om even een update te krijgen. Want ook al weet je dat het niet goed gaat en dat er een onvermijdelijk einde aan zit te komen, toch blijf je op een of andere manier hopen dat het niet zo is. Althans, zo voelt het voor mij dan. Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is, dit gun je een vriendin en haar gezin allemaal gewoon niet. Daar zou ik ook kwaad en verdrietig van worden, en vooral machteloos. Dus ook jij heel veel sterkte, ik hoop dat je nog een keer langs kunt gaan, dat Priscilla nog voldoende kracht heeft en haar periode van afscheid op een warme en fijne manier mag doorkomen. Hoe erg ook, dat is alles wat er nu nog rest....
Ook voor Marcel heel erg veel sterkte, er wordt veel aan jullie gedacht. Spice ook voor jou, je bent er nog dus lees je dit misschien nog, ik hoop dat je zachtjes zult gaan en dat je angst weg zal zijn. Ik weet niet wat te zeggen, hoop dat je nog geniet van alle kaarten en van de wetenschap dat je zo veel betekent voor zo veel mensen en in elk geval een spoor van kaarsjes achterlaat hier. Wat kan je nou verder nog zeggen in zo'n situatie, ik weet het echt niet
Denk veel aan je en zal dat ook nog lang blijven doen, zo'n respect voor hoe je omgaat met dit alles. Die verjaardag ga je halen denk ik.....