Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Ik laat al twee jaar Hollywood wax doenWil ook niet meer anders. Ga 4/5 keer per jaar heen, vaker kan ook echt niet. Blijft inmiddels zo'n 2,5/3 maand glad bij mij.
Benen en oksels scheer ik, aangezien ik veel sport en het dan gewoon elke keer wil kunnen doen.
DnT schreef:Dat haren minder en zachter terug komen is niet waar
Ze blijven langer weg dan met scheren, maar je blijft evenveel haarzakjes hebben en dus evenveel haren houden.
De haren worden ook niet minder dik of lichter van kleur, dat lijkt alleen zo omdat je met scheren de haar afsnijdt, waardoor je een recht uiteinde van de haar en dus een breder oppervlak krijgt.
Met waxen trek je de haar er uit, waardoor hij natuurlijker terug groeit met een puntje als uiteinde.
Het lijkt dus alsof je minder, zachter en dunner haar hebt, maar dat is niet het geval.
DnT schreef:Dat haren minder en zachter terug komen is niet waar
Ze blijven langer weg dan met scheren, maar je blijft evenveel haarzakjes hebben en dus evenveel haren houden.
De haren worden ook niet minder dik of lichter van kleur, dat lijkt alleen zo omdat je met scheren de haar afsnijdt, waardoor je een recht uiteinde van de haar en dus een breder oppervlak krijgt.
Met waxen trek je de haar er uit, waardoor hij natuurlijker terug groeit met een puntje als uiteinde.
Het lijkt dus alsof je minder, zachter en dunner haar hebt, maar dat is niet het geval.
xU_Blinghx schreef:Pfff harsen down under lijkt me zo'n geen pretjeVeelste pijnlijk though je krijgt alles wel mooi weg.
ik gebruik nu een epilator voor mijn oksels, benen en bikinilijn. Vind ik wel prettig werken maar moet wel 1x de week epileren om alles netjes bij te houden.
Zit er wel over te denken om een keer te gaan investeren in het permanent ontharen, lijkt me zo fijn om daar geen zorgen meer over te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hier zou ik graag naar toe willen: http://www.changelaserclinic.nl/
Mrijn schreef:xU_Blinghx schreef:Pfff harsen down under lijkt me zo'n geen pretjeVeelste pijnlijk though je krijgt alles wel mooi weg.
ik gebruik nu een epilator voor mijn oksels, benen en bikinilijn. Vind ik wel prettig werken maar moet wel 1x de week epileren om alles netjes bij te houden.
Zit er wel over te denken om een keer te gaan investeren in het permanent ontharen, lijkt me zo fijn om daar geen zorgen meer over te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hier zou ik graag naar toe willen: http://www.changelaserclinic.nl/
Eerder op deze pagina staat mijn ervaring met de Philips Lumea. Dat is ook een vorm van permanent/laserontharen. Het bevalt mij veel beter dan epileren!