[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:30

arabcarla schreef:
lieveli schreef:
Hey een infinity! :=

Maar die kleuren, wat gaaf!

Hahaha, ik wist dat jij zou komen met zo'n reactie :+ :D

Thnx all, ik ben ook heel erg blij mee! Ja het is de naam van mijn paardje!
Toch even anders!

Haha ik ben lekker voorspelbaar *D

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:34

Citaat:
Ja Maartje, ik kan me voorstellen dat het vervelend is, maar we zijn nu eenmaal allemaal mensen met een mening. Ik snap niet dat mensen eerst even wat oude pagina's doorbladeren voordat ze een tattoo posten. Dan komen ze niet voor vervelende verrassingen te staan als ze kritiek krijgen.

Deze gek heeft er meerdere dagen over gedaan om alles te lezen vanaf pagina 1 :')
Zo zie ik super gave voorbij komen, kwijl ook enorm bij die van Adam! Houdt sowieso wel van aquarel dus spreekt me zeker aan.

Lach me slap om bepaalde uitspraken van mensen hier......zoals iemand die een Pauw wilde en iemand wel een echte voor haar had....Zie dan echt iemand al zijn best doen met zo'n Pauw en lijm om het erop te plakken _O- _O-

Ook om Lieveli haar droge uitspraken kan ik enorm om lachen :D

Jolien die van je rug vind ik echt mooi! Maar klein vraagje lijkt het nu net of je zandloper bij de smalle stukken in het midden niet gelijk zijn? Of komt het door de foto?

Heb zelf 1 kleine tattoo van een beertje op mijn borst al dik 17 jaar. Die ziet er qua kleur enzo ook niet heel mooi meer uit maar ben er altijd nog blij mee.
Loop al twee jaar met de gedachten van een tattoo, zit ook een verhaal bij.......van een overleden vriendin die ook een bokker was, Nicole.
Zelf hield ze erg van indianen en ook al haar paarden hadden indianen namen.
Mijn idee was als eerste een enkelbandje met een dreamcatcher eronder of eraan met een vlinder die erbij wegvliegt of erop zit met daaronder twee veren die dan over me voet loopt......maar als ik dan me been bekijk denk ik dat het behoorlijk klein wordt en het niet mooi gaat passen.
Dus nu een andere plek verzinnen.....
Dit vind ik namelijk niet mooi over de voet heen en zo wil ik het niet......
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... b04fbd.jpg

Dit zijn voorbeelden wat me wel aanspreekt, wil dus ook graag met schaduwen

Deze vlinders vind ik heel mooi....wil ook graag een oranje vlinder
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... a3a810.jpg

Zulk soort veren spreken me wel aan
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... adb271.jpg

en deze binnenkant van de dreamcatcher, dus meer bloem vind ik wel mooi passen dan bij de vlinder die erop zit.
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... a4255b.jpg

De vlinder wil ik in kleur maar de dreamcatcher in zwart grijstinten met een beetje kleur zoals dit ongeveer....
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... 3af6fc.jpg

Nu heb ik zelf op internet vorig jaar al zitten speuren en kwam uit bij tattoo mania die me aansprak, maaarrrrr.....door Jolien haar tattoo en haar link van Vincent denk ik dat hij de gene wordt als ik hem ga laten zetten.
Of hebben jullie ook nog andere in gedachten......

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:58

welkom :D

Ik heb een beetje wat jij beschrijft:
Afbeelding
Veel meer dan wat veertjes krijg je er denk ik niet in zonder dat het heel chaotisch wordt.
Ik zou dan inderdaad gaan voor een andere plek of een ander ontwerp. Ik vind de dreamcatchers heel gaaf, maar dan wel mooi groot en met veel detail :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:24

Authentic schreef:
Je zou toch haast je nieuwe tattoo niet durven showen, voor sommige dingen telt: "als je niks leuks weet om te zeggen, zeg dan maar liever niks". Dit gaat in mijn opinie ook op voor kersverse levenslange inkt in je huid. Als je ergens trots op bent en je krijgt kritiek die je niet ziet aankomen, ja daar kunnen mensen geïrriteerd van raken.

Ik vind de kersenbloesem trouwens echt mateloos schattig.

Ik ga vrijdag onder de naald en ik ga hem hier gewoon posten, als je hem niet mooi vind mag dat gezegd worden, ieder zijn smaak máár het gaat mij hier echter om de grove spelfout en de echt slecht gezette tattoo's, ik bedoel als eigenaar van deze tattoo's kijk je toch naar je arm en denk je bij jezelf zijn de lijnen misschien niet wat bibberig en schreef? dit heeft niets met smaak te maken.. maar met kwaliteit..

Mensen moeten imo meer research doen met waar ze een tattoo laten zetten..

@ Arab, apart zo met die kleuren! en wat mooi strak gezet zeg!

Ik had toen ik mijn arm tattoo's net had en ik niet eens in de zon was geweest ineens echt overal bultjes op mijn tats door de warmte.. is ook weer zelf weggetrokken eigenlijk..

BarrieVabis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 23:14

een missende koma een grove spelfout? sorry dan vind ik respectloos. kritiek en meningen vind ik geen probleem zolang het niet respectloos word. prima dat je het niet mooi vind dat moet je zelf weten. dat er fouten in zitten weet ik ook wel, word aan gewerkt. echter komt er geen koma tussen want ik vind hem prima zo, en mensen maken nou eenmaal foutjes ook tatoeëerders, ik verwacht dan ook geen perfect werk van een thuis tattooeerder. ik ben er zelf blij mee en daar gaat het om. als je dan kritiek hebt of je mening deelt doe het dan met respect dan kan ik het tenminste nog waarderen

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 23:25

In dit geval is de missende komma inderdaad een grove spelfout, dan had je het niet moeten willen afkorten.. op deze manier staat er een woord dat niet bestaat, persoonlijk vindt ik het erg aardig dat je daar nu op gewezen wordt nu je het nog aan kunt passen zonder grote verschillen te zien.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 23:33

Ja Lonneke die van jou had ik ook al voorbij zien komen maar ben de helft vergeten na 250 pagina's lezen :D
Vind die ook erg mooi maar wil graag ook de dreamcatcher en de vlinder erbij omdat dat toch voor mij een betekenis heeft. Dus ja misschien later iets anders op me voet. Of zoiets als die van jou. Of met mooie bloemen, zie toch soms erg mooie voorbij komen.

Vind ook zeker dat iedereen zijn eigen mening mag zeggen. Of het nu qua kwaliteit is of smaak, iedereen kiest voor zijn tattoo met zijn betekenis of omdat ze het mooi vinden.
En ja op schrijffouten gewezen worden zal ik wel op prijs stellen. Nu kun je er misschien nog wat aan doen, als iedereen maar de mond houdt en alleen maar denken, "dat is fout en wat banketstaaf houdt me mond maar want is sneu voor haar of hem", loop je je hele leven met een fout.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 23:37

Het is wél een grove spelfout want whats is gewoon een vorm die niet bestaat in het Engels. Neem het van mij aan, ik heb een uni diploma Engels. Als jij het goed vindt, helemaal prima, toch? Maar ik vind het maar normaal dat mensen op zo'n fout gaan reageren :) En het opmerken vind ik echt niet respectloos, het is net goed bedoeld omdat de mensen hier het zonde vinden dat je betaald hebt voor goede service maar de artist zelf een fout heeft gemaakt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 23:50

Ik vind het eigenlijk best aardig van mezelf dat ik je erop gewezen heb want andere durven het waarschijnlijk niet, zo geef ik je wel een optie om het te verbeteren, maar als jij er zo blij mee bent moet je dat laten :)

Waar ik wel kippenvel van krijg is dat je geen perfect werk verwacht van thuis tattooeerders, dit is schandalig, zo blijven ze mensen tattooeren terwijl ze niet eens die titel verdienen en dat allemaal omdat ze goedkoper zijn?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 06:29

Oef... Zo had ik laatst ook een gesprek over thuis tatoeëerders.
Ze vroeg waar ik de mijne had laten zetten, toen ik het haar vertelde antwoorde ze 'en de hoofdprijs betalen zeker?! M'n thuis tatoeëerder is veel goedkoper en ook goed!'
Maar de artiest waar ik ben geweest is gewoon beter... Het is zonde dat mensen zich zo laten misleiden door goedkope prijzen. Het is wel iets wat levenslang op je zit, dan betaal je toch liever iets meer voor net iets mooiers?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:47

Mijn dochter heeft een tattoo, geheel naar eigen ontwerp, wilde niet dat de maker hem aanpaste zodat beide zijde gelijk waren. Want zoals zij zelf zegt, het is MIJN ontwerp, MIJN idee, het zoals IK het wil. Daarvoor heb ik respect. Maar hadden er verkeerde cijfers gezeten of letters, dan moet je daar zeker op gewezen worden. Maar dan nog is het aan de persoon zelf wat doe je ermee.
Blijft lastig hoor

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:49

Poess91 schreef:
Oef... Zo had ik laatst ook een gesprek over thuis tatoeëerders.
Ze vroeg waar ik de mijne had laten zetten, toen ik het haar vertelde antwoorde ze 'en de hoofdprijs betalen zeker?! M'n thuis tatoeëerder is veel goedkoper en ook goed!'
Maar de artiest waar ik ben geweest is gewoon beter... Het is zonde dat mensen zich zo laten misleiden door goedkope prijzen. Het is wel iets wat levenslang op je zit, dan betaal je toch liever iets meer voor net iets mooiers?

Ik spaar liever door en rij wat verder :j
No way dat ik omdat het goedkoop is bij iemand die mij niet het gewenste resultaat kan geven ga zitten.

Ik ga mijn volgende bij Lillith laten zetten, kost meer maar dan spaar ik toch wat langer.
Dan weet ik zeker dat ik de komende jaren nog naar een mooi plaatje kan kijken.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:51

lonneke_ schreef:
welkom :D

Ik heb een beetje wat jij beschrijft:
[ Afbeelding ]
Veel meer dan wat veertjes krijg je er denk ik niet in zonder dat het heel chaotisch wordt.
Ik zou dan inderdaad gaan voor een andere plek of een ander ontwerp. Ik vind de dreamcatchers heel gaaf, maar dan wel mooi groot en met veel detail :)

Wat vrouwelijk <3

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 09:09

BarrieVabis schreef:
een missende koma een grove spelfout? sorry dan vind ik respectloos. kritiek en meningen vind ik geen probleem zolang het niet respectloos word. prima dat je het niet mooi vind dat moet je zelf weten. dat er fouten in zitten weet ik ook wel, word aan gewerkt. echter komt er geen koma tussen want ik vind hem prima zo, en mensen maken nou eenmaal foutjes ook tatoeëerders, ik verwacht dan ook geen perfect werk van een thuis tattooeerder. ik ben er zelf blij mee en daar gaat het om. als je dan kritiek hebt of je mening deelt doe het dan met respect dan kan ik het tenminste nog waarderen

Over de rest van je tattoo heb ik nooit geoordeeld, maar ik vind een grove taalfout, die het wel degelijk is, gewoon doodzonde op je arm. Kleine moeite om die te herstellen, dan heb je iig correct Engels op je arm. Bovendien zou ik degene die hem heeft gezet er zeker op aanspreken, hij heeft je tenslotte verkeerd voorgelicht waardoor je nu een taalfout op je arm hebt.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:09

BarrieVabis schreef:
echter komt er geen koma tussen want ik vind hem prima zo

Sorry maar dan lach ik je even uit. Ik vind het echt te kansloos voor woorden om bewust met een taalfout op je arm rond te willen lopen. Je hebt die zin toch niet voor niets gekozen, daar zit toch een betekenis achter? Dan wil je toch ook dat die betekenis op je lichaam staat en niet een onzinwoord? Je tattoo is verder mijn smaak niet maar dat hoeft helemaal niet, en bibberlijntjes/ongelijke sterretjes vind de één veel storender dan de ander. Zolang jij er blij mee bent, prima! :) Maar dat je je tattoo wil showen met een domme taalfout en 't dan ook nog respectloos vindt als daar iets over gezegd wordt, kom op zeg. Je loopt met een niet-bestaand woord op je arm, natuurlijk krijg je daar opmerkingen over. En als je 'm zo laat staan zou ik er maar vast rekening mee houden dat je die nog véél vaker gaat krijgen. En vakanties naar Engelssprekende landen zou ik ook alvast niet doen als je er niks over wil horen.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:24

BarrieVabis: Ik zou inderdaad blij zijn dat mensen je daarop wijzen, zo kan je er ten minste nog wat aan laten verbeteren. Ook de minder strakke lijntjes kunnen misschien nog wel een heel stuk verbeterd worden. Dat is toch alleen maar hulpvaardig als mensen je daar op wijzen?!
Ik vind de stijl van de tattoo trouwens best leuk! Lekker zoet, daar hou ik wel van. Ik ben benieuwd hoe hij wordt als hij af is. Ik zou het wel mooi vinden als de losse elementen nog iets naar elkaar zouden komen, maar een beetje 'lucht' ertussen houden vind ik wel mooi. Ik vind sleeves vaak zo'n 'plakaat' worden als de achtergrond ook helemaal dichtgeinkt wordt.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:49

het ging mij niet om de reacties op de tekst maar sommige reacties op de nieuwe tattoo vond ik wat respectloos. bijv. de 'akelige' vraag waar ze 6u mee bezig geweest waren, ik heb er 6 uur gezeten, dit was dus inclusief klaarmaken, scheren en pauzes.geen punt dat je zoiets vraagt maar ik vond het op deze manier wel raar over komen.

Edit; op vakantie ga ik eigelijk nooit. in de 2 jaar dat hij er staat heb ik er eigenlijk nooit wat over gehoord, en als mensen er wat van willen zeggen prima toch? meeste durven dat toch niet face to face

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:24

Die vraag was volgens mij echt niet rottig bedoeld maar misschien wat verkeerd overgekomen. Er werd volgens mij bedoeld (omdat je zei dat je er 6 uur heb gezeten en de tekst en de klaver (toch?) er al stonden) wat er dan allemaal nieuw is.

Ik heb nog een vraag, waarom laat je er geen komma tussen zetten? Omdat je niet wil toegeven dat ie fout staat? Of wou je bewust zo'n fout, of wat voor reden zit daar achter? Ik kan me het namelijk niet voorstellen.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:31

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:37

Wat leuk, dat uiltje :D

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:42

beetje lastig zelf op de foto te zetten , Joy heeft ook foto 's gemaakt die zullen vast mooier zijn ;-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:50

BarrieVabis schreef:

Ik ben hier eigenlijk een beetje stil van.

Ik denk dat als jij graag met een spelfout wilt rondlopen je dat lekker moet doen, maar je zal wel opmerkingen krijgen, niet alleen hier. Verder vind ik het eigenlijk belachelijk dat je geen perfect werk verwacht van een thuisartiest. We hebben het hier niet over een H&M jurkje waar je maar 1 zomer mee doet, het gaat hier over een kunstwerk op je lichaam. Dat wil je toch perfect hebben? Dan spaar je toch liever even door voor iets moois?

Ik wil afsluiten met een tip, kweek een dikkere huid. Als je de reacties hier respectloos vindt, dan kun je imo niet zoveel hebben.

@yenopi, hij is schattig! Laat je hem nog inkleuren?

edit: Zie al aan de schaduw dat je dat wrs niet laat doen :+

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 12:07

_/-\o_

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 12:07

Heel mooi Yenopi!

BarrieVabis, ik hou wijselijk mijn mond, maar wil wel even kwijt dat ik helemaal eens ben met Lieveli (ow, dan geeft ik toch mijn mening, sorry...)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 12:11

> Negeermodus: Aan
>> Betreffende: de terugkerende discussie mbt vrijheid van meningsuiting

Dus :D
Iemand ervaring met een tattoo op de binnenkant van je lip? :))