shimmer & oogschaduwpalletje die prachtig is en nooit gebruikt(alleen de primer!) (de donkerste kleur is een soort paars achtige kleur) http://nl.tinypic.com/r/1547cwx/8
En natuurlijk de Yves Rocher lipsticks die te koop staan:
Ik heb eigenlijk ook niets om te ruilen.. meeste wat ik heb is van mac en dat gebruik ik eigenlijk allemaal Ik laat t ook voorbijgaan maar houd wel mn ogen open voor eventueel leuke dingen
NYC2B
Geplaatst: 10-06-14 13:57
Santigo_ schreef:
Dat palletje heb ik ook gehad Deijs
Suus dat is veel Ik heb heel veel al (gehad)... en aangezien ik eigenlijk niks meer heb om te ruilen laat ik t even voorbijgaan.
Helaas heb ik niet veel spannends om te ruilen al is die zwarte oogschaduw echt super goed.
Hoeveel ml zit er in die revitalash? Ik kan je foto's helaas niet openen via de telefoon
Sem_
Geplaatst: 10-06-14 21:53
Ik had ook revitalash, werkt erg goed! Alleen op een gegeven moment zat er een bacterie in waardoor ik steeds ontstekingen kreeg bij mijn wimpers, weg 75 euro.
Ach wat zonde sem! Ja werkt het goed? ik heb al vrij lange wimpers van mezelf, maar wat dikkere wimpers zou nog beter zijn. Is het niet slecht voor je?
Als je in de stad werkt kom je veel te gemakkelijk bij alle winkels navatu Bedenk me net dat ik sowieso nog een bon van 5 euro heb liggen van the body shop.
Revitalash werkt bij mij ook totaal niet... W7 heb ik geen ervaring mee. Iik heb geloof ik een dupe van Naked2, van Physicians formula. Vind hem niet geweldig, niet zo gepigmenteerd als ik had gehoopt.
Ik ga naar school midden in de stad, like mn school zit litterally 5 minuten van het centrum af en ik stap elke dag op de metro daar Maar toch ben ik te lui om een paar stappen verder te zetten om echt te aan winkelen Ik haat winkelen in mn eentje dus dat is het waarschijnlijk haha
Gianti
Geplaatst: 11-06-14 00:12
nou weet je hoe hell.. van almere naar adam verhuizen... hoe veel meer keus Heb al mooie blush op oog van make up studio, en nu natuurlijk MAC in de stad