Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lori schreef:Ja op zich moet het prima mogelijk zijn direct door te slikken, zat mensen die 'm juist om die reden nemen in de zomer maar goed ga maar gewoon door proberen met mijn voorschrift nu nieuwe halen en zo nog wat doordoen zou toch tegen juli wel mogen oke zitten ongeveer dan vindt ik.
Emmaa_ schreef:Nou jongens ik bloed nog steeds leeg. Ben vandaag al drie keer flauwgevallen en voel me de hele tijd week, duizelig en misselijk. Begin het nou toch wel zat te worden maar moet nog wel flink wat pillen tot het einde van m'n strip. Waarom kan het niet gewoon normaal gaan
vuurneon schreef:Emmaa_ schreef:Nou jongens ik bloed nog steeds leeg. Ben vandaag al drie keer flauwgevallen en voel me de hele tijd week, duizelig en misselijk. Begin het nou toch wel zat te worden maar moet nog wel flink wat pillen tot het einde van m'n strip. Waarom kan het niet gewoon normaal gaan
Bel je huisarts even morgen, misschien zit je ijzer te laag nu.
mymy schreef:Ik heb sinds een aantal weken ineens een andere pil gekregen ( ander goedkoop merk/doosje) deze was goedkoper volgens de apotheek en die andere hadden ze die niet meer ofzo.
Nu kom ik de laatste tijd ineens kilo's aan en ik eet niet overdreven meer dan normaal nu bedenk ik me ineens hmm mischien komt het door die nieuwe pil? (merk)
Ik had eerst: Rosal tablet
http://www.efarma.nl/pages/iteminfo.asp?ItemID=15794814 volgens mij die en nu ETHINYL/DROSP SDZ
Zou het door die pil verandering komen denken jullie? of is dat onzin? ik ga in ieder geval weer om de oude vragen of een lichtere pil desnoods. kan ik gewoon naar de aphotheek de andere terug vragen?
amoj schreef:Emma, eventueel ijzertabletten halen, kun je gewoon bij de drogist kopen. Floradix heet dat geloof ik. Heb ik ook gebruikt toen ik ijzertekort had, net als de ferro die al genoemd is. Helpt echt!
Magrathea schreef:amoj schreef:Emma, eventueel ijzertabletten halen, kun je gewoon bij de drogist kopen. Floradix heet dat geloof ik. Heb ik ook gebruikt toen ik ijzertekort had, net als de ferro die al genoemd is. Helpt echt!
Ik heb ook laag in ijzer gezeten maar tabletten werden me afgeraden. Die kunnen ook vervelende bijwerkingen hebben, zoals een moeilijke stoelgang. Dus daar zou ik even mee wachten tot er een bloedtestje is gedaan of iets dergelijks