Ik dacht dat je echt student moest zijn, of in ieder geval niet langer dan een jaar afgestudeerd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Mijn vereniging organiseert het NSK vanwege ons 10e lustrum (50 jarig bestaan). Ik zal dus iig aanwezig zijn
en de werkweek
, bij dit weer heerlijk ...

Maar is dan nog wel wat spannend. Afstanden inschatten is een stuk moeilijker.
*
Sterkte met je blessure, klinkt vervelend. Had je er last van tijdens het fietsen?
Time2Tri schreef:Top JewEmm![]()
Hier ook de hele week niet gefietst , word na het werk sowieso lastig .
Vanaf gisteren hebben we op zondagochtend weer indoor training ; spinning en Core .
Ben echter gisteren met mega hoofdpijn opgestaan , en training dus maar
geskipped .
Ben wel s,middags naar de sportschool geweest , 45 minuten loopband , kracht , stretching, five en sauna erachteraan .
Ben ik toch nog lekker bezig geweest .
Vanavond zwemmen .
Zo dadelijk eerst maar eens naar de tandarts ...drie kronen plaatsen en een
paradontale behandeling .
Zal wel weer een zitting van twee uur zijn![]()
En ben benieuwd of ik deze week mijn nieuwe sporthorloge al binnen krijg![]()
Zal er om schorten aangezien donderdag in Duitsland een feestdag( zondag ) is .
vanaf 1 november gaat m'n sportschool abonnement in, kan ik weer even indoor fietsen naast m'n mountainbike training!
Gelukkig vandaag weer minder last van, al protesteerden mijn buikspieren vanochtend wel flink bij het opstaan. culaccino schreef:Leuk dat jullie op de atletiekbaan trainen! Ben je toch nog lekker buiten aan het sporten
HC, hoe ging de muy loco tocht? En ben je al begonnen met baanwielrennen, MuSLi?
Ik heb mijn eerste indoor krachttraining bij de wielervereniging gehad. Nu kom ik de trap bijna niet meer op
dat was even afwachten ivm aantal aanmeldingen. Heb er wel echt zin in! Susan88 schreef:Haha, herkenbaar culaccino!![]()
Afgelopen maandag voor het eerst die kracht en conditie training gehad. Woensdag was vreselijk. Overdag zo veel mogelijk de trappen gemeden op de universiteit (vooral trap af is dan pijnlijk). S Avonds core stability + spinning was wel goed afzienGelukkig vandaag weer minder last van, al protesteerden mijn buikspieren vanochtend wel flink bij het opstaan.