Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmes

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:43

Ik heb besloten een verkleining aan te gaan vragen Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben ze helemaal zat. Ze zitten in de weg, zowel van voor als aan de zijkant en ik heb vaak last van mijn schouders, wat volgens mij daar vandaan komt.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:40

vandaag een jochie van jaar of 10, was bijrijdtpaard aan het longeren en had een strak truitje aan, en dat jochie knoerthard " zoooheee jou tieten zien er goed uit zeg" kon zijn nek wel omdraaien (75E) verder maat 38 en 1.70 lang.

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 00:42

Nouks schreef:
magli schreef:
heb eens gehoord: als je vermagert, eerste wat 'vermagert' zijn je borsten

Nooit wat van gemerkt eigenlijk Verdrietig

ik ook niet

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:53

kamaron schreef:
kamaron schreef:
Komen bij die brastop en bravissimo nog douanekosten bij ...weet dat iemand?

Heb t zelf al nagezocht....het antwoord is dus nee...want engeland is een eu land.
Mooi....heb gelijk besteld 3 bh ( 2 zwarte en 1 apartere) en 3 bijbehorende boxertjes....woepieee

Ik heb ze al binnen Woepieeeee Go jij! Go jij!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:08

Veel pas plezier Tong uitsteken Ik kan nooit kiezen welke ik aan zou doen als alles past Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:13

fojoe schreef:
Nouks schreef:

Nooit wat van gemerkt eigenlijk Verdrietig

ik ook niet

Ik ook niet eerst, dat is gewoon afhankelijk van de persoon. Maar als je veel gaat vermageren dan gaan je borsten sowieso mee. Maar dat is alleen goed als je wat molliger bent natuurlijk.

Ik ben zelf van E naar B gegaan, maar dan hangen ze natuurlijk en dan kan je weer voor een borstlift gaan. Dus verlies verlies situatie Tong uitsteken

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:20

inderdaad, theezakjes zit je ook niet echt op te wachten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:22

Hmmmm ik ben in het verleden behoorlijk afgevallen, borsten trokken zich daar niet zo veel van aan Nagelbijten / Gniffelen
Van theezakjes was ook absoluut geen sprake, zeg maar...

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:03

bij mij gaat het daar dus wel als eerste vanaf gelijk met me gezicht....

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:04

Zonnebloem schreef:
vandaag een jochie van jaar of 10, was bijrijdtpaard aan het longeren en had een strak truitje aan, en dat jochie knoerthard " zoooheee jou tieten zien er goed uit zeg" kon zijn nek wel omdraaien (75E) verder maat 38 en 1.70 lang.

Die zou je dus even spontaan een longeerlijn om zijn nek knuppen...is er geen opvoeding meer tegenwoordig?

Zonder gekheid: onze grotere borsten geven toch geen excuus aan wie dan ook om ongepaste opmerkingen te maken?

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:05

Ik heb gisteren 2 nieuwe BH's gekocht, 120,- totaal...
Heb nu cup 75E/70F.
Heb het met mijn moeder al weleens over een borstverkleining gehad maar er zitten zo veel risico's aan...

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:09

Hm ja die maat heb ik ook, maar ik kan niet zeggen dat ik er zoveel last van heb dat ik een verkleining zou overwegen, helemaal niet zelfs. Vindt ze er zelf ook helemaal niet zo groot uitzien, maar heb laatst in een echt goede behawinkel 2 nieuwe bh's gekocht en ook een 75F aangehad, maar werd toch en 75E. De verkoopster had het eerst ook niet gedacht, dus misschien valt het bij de een ook gewoon meer op als bij de ander edit en heeft de een er ook meer last van als de ander

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:12

Ik heb er niet echt last van maar ik ben maar 1.64 en 58 kilo en het begint me gewoon echt teveel op te vallen... Ik heb het idee dat het me een beetje 'misstaat' het past niet bij mijn lichaam.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:13

nee maar dat komt ook van de kleine onderwijdte. Dan kan je wel een E of F hebben maar dan is het totaalplaatje echt niet zo groot hoor.
Vergelijk dat je met gelijke borsten met een onderwijdte van 85 inplaats van F nog maar een D hebt.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:13

Bovendien, die BH's tot maatje C zijn zo geweldig, dat vind ik echt leuke BH's Haha!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:16

Pion schreef:
Ik heb er niet echt last van maar ik ben maar 1.64 en 58 kilo en het begint me gewoon echt teveel op te vallen... Ik heb het idee dat het me een beetje 'misstaat' het past niet bij mijn lichaam.

Je bent nog maar 17; en als ik jouw foto in je profiel zie, zit er echt niets teveel. ik zou nog maar eens heel goed nadenken voor je zoiets doet. Er zit zoveel aan vast: zware operatie, grote littekens, als je tepels verplaatst moeten worden, verlies je het gevoel erin, je kunt waarschijnlijk geen borstvoeding geven...echt, ik zou nog minimaal een jaar of 10 wachten totdat je dat soort dingen kunt overzien en je een volwassen zelfbeeld hebt (niet banketstaaf bedoeld hoor). In ieder geval vind ik de leuke bhtjes in kleinere maten geen argument. Er is genoeg te krijgen in grotere maten, zelfs al bij de aanbieder die onderaan dit topic adverteert.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:31

Dat weet ik ook wel maar mijn moeder begon er ook zelf over omdat ze ziet dat ik er gewoon mee zit. De foto's in mijn profiel zijn allemaal 1 á 2 jaar geleden.
En BH's in kleine maten is ook geen argument, ik geef alleen aan dat ik het jammer vind dat deze niet in grotere maten verkrijgbaar zijn. Wel vind ik persoonlijk die grote cup's geen gezicht 'pas ik hierin?!', vind die kleine cups er gewoon veel leuker uitzien.
Het is een idee wat speelde, iets wat ooit later een optie zou kunnen zijn als ik er wel echt last van zou krijgen omdat de 'last' sinds een paar maanden wel wat meer wordt.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:49

Ik was laatst in een nieuwe BHzaak om eens te kijken wat het aanbod was. Wou ze me een F aansmeren inplaats van GG..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:52

beantsje schreef:
Pion schreef:

Je bent nog maar 17; en als ik jouw foto in je profiel zie, zit er echt niets teveel. ik zou nog maar eens heel goed nadenken voor je zoiets doet. Er zit zoveel aan vast: zware operatie, grote littekens, als je tepels verplaatst moeten worden, verlies je het gevoel erin, je kunt waarschijnlijk geen borstvoeding geven...echt, ik zou nog minimaal een jaar of 10 wachten totdat je dat soort dingen kunt overzien en je een volwassen zelfbeeld hebt (niet banketstaaf bedoeld hoor). In ieder geval vind ik de leuke bhtjes in kleinere maten geen argument. Er is genoeg te krijgen in grotere maten, zelfs al bij de aanbieder die onderaan dit topic adverteert.

Tegenwoordig heb je jou gevoel nog hoor, en de littekens is maar hoe goed je chirurg is.
Ik heb geen littekens en moest zelfs van de chirurg de dag erna gaan werken.

Verder zie ik ook niet echt een super grote buste op je foto. Maar is misschien foto

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:00

ik heb gister ook een nieuwe BH gescoord Lachen en ik heb volgens mij bijna alle BH's uit de winkel gepast. Maatje 70E en blijkbaar niet helemaal normale borsten, want bij zo ongeveer alles zat er wel iets niet goed. Nu draag ik weer fijn een Mario Jo, zit prima Ja Hoewel ik er wel nogmaals opgewezen ben dat de bandjes echt strakker moesten. Nou, dan kunnen er fijn een paar weg, want sommige kunnen niet strakker meer Nagelbijten / Gniffelen

Pion, tja, die grote cups kunnen als ze liggen er niet mooi uit zien, maar als je ze aan hebt vind ik het vaak wel een mooi plaatje geven, mooier dan de te kleine cups in elk geval Knipoog

illi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:57

welke prima donna hebben jullie?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:50

Wie o wie o wie o wie weet een winkel waar ze omtrek 60 verkopen?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:56

In welke regio en 60-wat?
65 weet ik wel maar 60.. zou ik zo snel zelf niet weten, heb 70 wat al niet al te makkelijk is.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:57

60F. Lachen Regio maakt niet uit, als ze ze maar hebben Haha!.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:22