Ik ben ze helemaal zat. Ze zitten in de weg, zowel van voor als aan de zijkant en ik heb vaak last van mijn schouders, wat volgens mij daar vandaan komt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:magli schreef:heb eens gehoord: als je vermagert, eerste wat 'vermagert' zijn je borsten
Nooit wat van gemerkt eigenlijk
kamaron schreef:kamaron schreef:Komen bij die brastop en bravissimo nog douanekosten bij ...weet dat iemand?
Heb t zelf al nagezocht....het antwoord is dus nee...want engeland is een eu land.
Mooi....heb gelijk besteld 3 bh ( 2 zwarte en 1 apartere) en 3 bijbehorende boxertjes....woepieee
fojoe schreef:Nouks schreef:
Nooit wat van gemerkt eigenlijk
ik ook niet
Zonnebloem schreef:vandaag een jochie van jaar of 10, was bijrijdtpaard aan het longeren en had een strak truitje aan, en dat jochie knoerthard " zoooheee jou tieten zien er goed uit zeg" kon zijn nek wel omdraaien (75E) verder maat 38 en 1.70 lang.
Pion schreef:Ik heb er niet echt last van maar ik ben maar 1.64 en 58 kilo en het begint me gewoon echt teveel op te vallen... Ik heb het idee dat het me een beetje 'misstaat' het past niet bij mijn lichaam.
beantsje schreef:Pion schreef:Ik heb er niet echt last van maar ik ben maar 1.64 en 58 kilo en het begint me gewoon echt teveel op te vallen... Ik heb het idee dat het me een beetje 'misstaat' het past niet bij mijn lichaam.
Je bent nog maar 17; en als ik jouw foto in je profiel zie, zit er echt niets teveel. ik zou nog maar eens heel goed nadenken voor je zoiets doet. Er zit zoveel aan vast: zware operatie, grote littekens, als je tepels verplaatst moeten worden, verlies je het gevoel erin, je kunt waarschijnlijk geen borstvoeding geven...echt, ik zou nog minimaal een jaar of 10 wachten totdat je dat soort dingen kunt overzien en je een volwassen zelfbeeld hebt (niet banketstaaf bedoeld hoor). In ieder geval vind ik de leuke bhtjes in kleinere maten geen argument. Er is genoeg te krijgen in grotere maten, zelfs al bij de aanbieder die onderaan dit topic adverteert.