Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Tav in principe werkt geen enkel oraal ingenomen middel, althans niet bij mij. Ik slik nu neurofen 400 en dat dempt iets, ik kreeg tradonal, diaetc maar het helpt allemaal geen barst, van sommigen wordt je alleen misselijk.
Citaat:En stom voorbeeld: op mn werk is een taak van mij het argief bijhouden, dat betekend oa 1keer per maand een hele zooi dossiers van beneden naar boven. Mijn mannelijke collega's hebben al tig keer aangeboden om het te verslepen, maar ik weiger.
Ik kan gewoon niet toegeven/aanpassen daaraan
Nijn schreef:Je kunt gaan kletsen over dat jullie allemaal niet kunnen fietsen, andere optie is schouders ophalen en gaan lopen
Heel simpel, moet je alleen wel wíllen.
Wat betreft douchekop etc, ja dat je er moe van wordt kan ik me voorstellen, maar moet iedereen zich dan aanpassen aan jouw eisen/wensen lijstje?
Kijk het eens vanaf de andere kant, een gezond mens staat daar niet bij stil, wees blij voor ze en vraag gewoon nog een keer rustig of ze er rekening mee willen houden.
Nijn schreef:Ik ken de FES wel, al dan niet van 4 jaar terug, kan zijn dat er in tussentijd het e.e.a. veranderd is, maar voor mij: no thanks
En de buitenwereld er niets van begrijpt? Heb ik erg weinig last van, maar ik ben er van overtuigd dat dat grotendeels aan je eigen instelling ligt.
Zullen jullie me vast nu hard vinden maar ik ga geen aai over de bolletjes geven en ik wil die niet eens terug hebben, gewoon een schop onder mn eigen kont doet wonderen, en vooral niet piepen.
En ja sorry, maar ''lotgenotencontact'' omdat je je zo onbegrepen voelt valt bij mij onder piepen.
Je kunt gaan kletsen over dat jullie allemaal niet kunnen fietsen, andere optie is schouders ophalen en gaan lopen
Heel simpel, moet je alleen wel wíllen.
Wat betreft douchekop etc, ja dat je er moe van wordt kan ik me voorstellen, maar moet iedereen zich dan aanpassen aan jouw eisen/wensen lijstje?
Kijk het eens vanaf de andere kant, een gezond mens staat daar niet bij stil, wees blij voor ze en vraag gewoon nog een keer rustig of ze er rekening mee willen houden.
Nijn schreef:Doet toch nog maar even reageren
Sinds ik een hond heb en 3-4 keer per dag wandel in mn eigen tempo gaat het super.
Fietsen hoef ik ook niet te proberen dat doet gewoon te veel pijn, maar sinds ik regelmatig wandel![]()
Wellicht dat het voor anderen hier ook te proberen valt