eefke schreef:Ik begrijp dat je 4 dagen gelezen dus ineens bloedverlies had snachts, dat het daarna minder werd en vandaag opeens weer heel heftig? Heb je er veel buikpijn bij?
Als je nu nog steeds zo heftig bloed verliest en zeker als je er buikkrampen bij hebt, wil ik je toch aanraden om even contact op te nemen met de verloskundige bij je in de buurt of de huisarts.
In de nacht van zaterdag op zondag heb ik bloedverlies gehad. zondag ochtend was het eigelijk weg.
Maandag ochtend(ruim 24 uur later) ben ik bij de huisarts geweest. Die raade me aan om direct met de pil te stoppen. Na 3 dagen(t is altijd de 3e dag bij mij )ben ik ongesteld geworden. Vandaag alleen veel meer als dat ik normaal ben, en stolsels. er bij... Verder de zelfde buikpijn.
Ook die bewuste nacht viel de buikpijn heel erg mee, wel wat zeurderig gevoel in mijn buik, na dat ik van de eerste schrik bekomen was... Maar kort daarna ben ik in slaapgevallen, ewaarschijnlijk niet gevoeld of ik echt hele erge buikpijn had.
Misschien dat het dan slim is om even een echo te maken om te kijken of alle resten van een mogelijk vruchtje weg zijn.
Het lijkt vanuit hier achter de computer namelijk typisch voor een niet complete abortus (miskraam).
Het gebeurt dan namelijk zo: je baarmoeder stoot het vruchtje af, je begint te vloeien, vaak is dit ook met buikkrampen. als het vruchtje en overig weefsel volledig weg is, wordt het bloedverlies minder en wordt ook de buikpijn minder.
Als het niet volledig is uitgestoten blijf je bloedverlies en evt buikkrampen houden. De baarmoeder is dan namelijk nog steeds bezig met uitstoten terwijl het niet lukt.
Er kan natuurlijk ook niks aan de hand zijn. Maar als je deze klachten hebt, wil ik je at toch wel aanraden 
Hoe heeft de huisarts eigenlijk geconstateerd dat je zwanger was, aangezien de test negatief was?
Succes![/quote]