Ik fiets trouwens heel regelmatig zo'n 40 km op een dag, dus dat zit sowieso wel goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik fiets trouwens heel regelmatig zo'n 40 km op een dag, dus dat zit sowieso wel goed.

) wat aan m'n buikje doen & ook aan m'n conditie.
.
Eigenlijk is het amper een buik, maar meer als vorig jaar dus fout
Maar al die tussenuren en de AH die dan te dicht bij is... Oooh moeilijk om dan niks te snoepen enzo 
En nu was ik weer begonnen, maar zit nog steeds maar bij les 3. Ik moet altijd voor 8-en de trein hebben en dan red ik het ervoor niet en 's avonds ren ik niet lekker
Dus dat is best balen, want ik vind het wel heel leuk om te doen

maar wel zoveel mogelijk en ik loop heel veel omdat we nogal een groot terrein hebben
Monnie_ schreef:haha, & hoe gaat het bij jullie?
Ik heb vandaag
5 boterhammen
1 appel
1 kiwi
1glas water
0,5 l wortelsap
Oehoe, ik ben de besteee

ik dacht al avond.
maar ik voel me zoveel fijner als ik gewoon normale slanke benen heb
is ook veel makkelijker met het kopen van broeken. dat is nu heel moeilijk omdat veel broeken dan te strak zitten bij mn bovenbenen. Ook heb ik stevigere kuiten wat ook onhandig is bij broeken.
(das 3 of 4 kilootjes eraf) ben ook al bezig met Wii fit xD en in de vakantie ga ik daarmee lekker joggen
(handig als het weer wat minder goed weer is buiten
) wil voor 23 juli (gaan dan naar zuid afrika en zal dan wel vaak in korte broeken/rokken moeten lopen
) wel wat vet van mn benen af
zal dat lukken??
Heb vandaag 55 km gefietst.

ik ga denk ik in de zomer ook bij ons in de duinen lekker een eind fietsen (met mp3 in, dan lijkt het minder vermoeiend xD )
zowieso wel lekker en mooie omgeving, en nog goed voor mn benen ook
whahha

)
Toekie schreef:Ik wil ook mijn benen weg.Heb vandaag 55 km gefietst.
![]()
![]()
![]()

Maar ik fiets al een hele tijd vrij veel en mijn kuiten/bovenbenen zijn gelukkig niet dikker geworden. Eerder wat 'strakker'.
Mijn conditie is er wel enorm op vooruit gegaan.

haha

ga dan denk ik wanneer de zomervakantie begint heeel veel fietsen xD haha
dat zal wel helpen denk ik
kan k een aangepast programma volgen
aam_mic schreef:Nou ik heb eindelijk een sport gevonden!haha
Ik ga paaldansen, het is alleen een beetje duur maar wel leuk en erg zwaar!
Maar wel super om te doen!