Op 17 oktober 2007 heb ik mijn navel piercing laten zetten bij
http://www.bodycult.nl in amsterdam. Was en ben er nog steeds super gelukkig mee

. In het begin ging het super goed en daarna ging het met pieken en dalen. Dan was ie weer ontstoken, toen weer helemaal goed. Ik heb er écht alles aan gedaan. Alleen spoelen met water, alleen spoelen met unicura, alleen spoelen met zout enzovoors..., de piercing niet bewegen, de piercing wel bewegen. 2x p.d douchen, 1x p.d douchen. Altijd schone handoek er niet aan friemelen altijd een schoon t-shirt onder een vest/trui. Maar toch bleef de piercing met tussen pozes ontsteken
Op een gegeven moment was het ook zo dik dat ik er heb besloten zo'n zwangerschaps piercing in te doen zodat de piercing genoeg ruimte had om te zwellen en ik het ook beter kon spoelen. Dit 2 maandjes vol gehouden en het ging weer toppie dus weer de originele er in gedaan en het bleef toppie gaan

Helaas.... eer gister avond was de piercing voor de zoveelste keer ontstoken!
Gelukkig ben ik er nu achter gekomen wat de boos doener is!
Stemmetje in mijn hoofd zei het al een paar maanden terug maar toen ik dacht, het zal wel

Maar goed heb dat spul een poos niet gebruikt. En heb er 2 dagen geleden 's ochtends mee gedouched en 's avonds zat ik op de bank en dacht waarom doet me navel zo'n pijn

Trok me shirtje omhoog was me navel zo dik geworden in een paar uur dat me piercing gewoon helemaal in het "gat" getrokken werd

Maar goed, nu is ie dus wéér ontstoken terwijl het juist echt heel goed ging.
Niet meer rood, dik, schraal of vochtig, nee gewoon perfect.
Dit is dus de boos doener