Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
diana schreef:nou heb op werk koffie gedronken,toen ik aankwam dacht ik dat ik flauw ging vallen!!
m,n hart zat ik m,n keel ,duizelig,hoofdpijn,geen lucht,bah
alle collega,s vragen hoe het gaat,heb alleen m,n schouders opgehaald,anders ging ik zo janken.
toen kwam m,n restaurnt mananer,en ik begon gelijk te huilen,afgang!!
de eigenaar zelf was er ook nog,die vroeg niet eens hoe het ging!
hij zal wel denken heb de lastpak ook,die alleen maar geld van mij ontvangt.
ben gister om 22.00 naar bed gegaan,en ben er om 11.15 uitgerold,ben zo ontzettend moe he!!
al helemaal met dit but weer.
staroo schreef:Barbalala hoe komt het dat je onregelmatig werkt? Als je therapeutisch werkt dan wordt dat via een afgesproken systeem gedaan en er is echt geen bedrijfsarts die zegt: "ga jij maar lekker in wisseldiensten werken" als je wilt dat het reïntegreren mislukt, dan heb je stap 1 daarvoor al genomen. Wat als belangrijkste naar voren komt tijdens mijn gesprekken is: regelmaat, geen deadlines, voorspelbaar dus geen onverwachte situaties, geen pieken en dalen, dat zal bij jou niet veel anders zijn dus pas op en hou je aan je eigen ritme en houdt het voorspelbaar, zodat je zelf je ritme kan opbouwen.
staroo schreef:Barbalala hoe komt het dat je onregelmatig werkt? Als je therapeutisch werkt dan wordt dat via een afgesproken systeem gedaan en er is echt geen bedrijfsarts die zegt: "ga jij maar lekker in wisseldiensten werken" als je wilt dat het reïntegreren mislukt, dan heb je stap 1 daarvoor al genomen. Wat als belangrijkste naar voren komt tijdens mijn gesprekken is: regelmaat, geen deadlines, voorspelbaar dus geen onverwachte situaties, geen pieken en dalen, dat zal bij jou niet veel anders zijn dus pas op en hou je aan je eigen ritme en houdt het voorspelbaar, zodat je zelf je ritme kan opbouwen.
Lindy1982 schreef:Ik lees hier van een hoop dat ze al heel vroeg in bed gaan en dat ze er heel laat uit komen.. Wat ik heb geleerd van mijn burn-out is dat dit helemala niet goed is..
Ik wou er zo snel mogelijk uitkomen ( uit de burn-out)en heb er ook heel veel energie in gestoken..
diana schreef:huh ik sta op en pas 3uur later zit in m,n kleren,en 4uur later ga ik pas de deur uit,om iets te doen maar heb nergens zin in.
zie overal als een berg tegenop,ben altijd heel streng geweest voor mezelf maar nu kan ik het echt niet opbrengen