Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stephanie09 schreef:oke wel heel vreemd. Mijn favo piercing (weet niet of dat een peircing is ) is mijn gaatje bovenin me oorik vind het wel leuk ook al hebben wel veel mensen het
Ketaki schreef:wat voor lippiercing is het sasskiaatje?
een labret of madonna of monroe??
Lous schreef:In het midden van je onderlip?
Dat is gewoon een labret![]()
Madonna is een knopje linksboven je bovenlip en monroe rechts (of andersom dat weet ik ff niet meer)
Lous schreef:Een enkele snakebite dus
Ketaki schreef:ik ga toch echt sparen voor een tongpiercing.
tja heb al wel 5 volle hele eurocentjes![]()
marlies85 schreef:van alle piercings die je zelf hebt.... wat is jou favoriete piercing?Mijn favoriet is mijn tongpiercing
Anthea schreef:Ketaki schreef:ik ga toch echt sparen voor een tongpiercing.
tja heb al wel 5 volle hele eurocentjes![]()
![]()
Ik ben eeerg bang voor de kosten van de snakebite, zal wel zo'n 100-140 euro zijn.![]()
Kan niet wachten, en ik ga denk ik die regel van 2 weken niet zoenen enzo toch niet volhouden, dus m'n snakebite zit erin, volgende week vrijdag!
Saskiaatje schreef:Lous schreef:Een enkele snakebite dus
Heet dat zo? Dat klinkt wel heel eng.
Anjatjeuh schreef:marlies85 schreef:van alle piercings die je zelf hebt.... wat is jou favoriete piercing?Mijn favoriet is mijn tongpiercing
Vind ik echt een vreselijk moeilijke vraag... Vind alledrie mn piercings geweldig en hebben allemaal wel hun voor- en nadelen.
Mn sternum surface is gewoon heel mooi en sexy, maakt een bloesje met decollete nog net wat leuker. Maar is kwa genezing de moeilijkste piercing geweest en heb er nog af en toe problemen mee, en je hebt natuurlijk altijd de kans dat hij uitgroeit.
Mn tongweb is gewoon super stoer en speciaal, en vind het leuk dat het mn eigen geheime piercing is (kan hem ook goed verbergen voor mn ouders die er niets van weten) en super gemakkelijk kwa genezing, maar langs de andere kant vind ik het wel jammer dat niemand hem ooit ziet, want wil hem altijd aan iedereen laten zien omdat hij zo cool is, maar dat is beetje raar.
En mn vch is ook erg mooi vind ik, maar deed toch wel flink pijn bij zetten en als hij niet helemaal goed zit is het ook wel vervelend. Ook wel heel gemakkelijk geweest kwa genezing. Maar is toch wel een "gewaagde" piercing, helaas nog geen reactie van een jongen kunnen zien maar wel vrienden die het idee alleen al geweldig vinden.![]()
Conclusie: ik kan niet kiezen.