Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat bedoel je met "steken"?
maar, heb wel een staand / lopend beroep. Dus kan je daar ook verder niet mee helpen.
.
.

MandyR schreef:Aan de ene kant vind ik het ook vreemd dat er een spalk gegeven is want, zoals al gezegd is, moeten je spieren goed getraind worden en met een spalk om, kan dat niet.
Maar, aan de andere kant kan ik er ook wel een beetje inkomen. Hoeveel van jullie hebben, na het oplopen van je knieblessure en voordat je geopereerd werd, je knie weleens verdraaid? Ik in ieder geval heel wat keren. En vaak ook met de gedachte "oliebol man, nu gaat het nog verder kapot daar binnenin." of "Nou, dat geeft morgen weer een dikke knie waar ik niet mee kan lopen."
En om zoiets tegen te gaan is een spalk wel handig. Geen vreemde bewegingen en de rust die je knie nodig heeft.
Maar ja, ik ben geen arts en artsen weten het toch altijd beter.

Libertylove schreef:Ook van mij een update.
Ik ben 30 september 2009 geopereerd. Gaat allemaal erg goed, kan alles weer doen. Heb volgende week voor de laatste keer fysio
Vandaag zelfs op een voor mij onbekend paard gereden, ging ook erg goed. Heb helemaal geen pijn meer, ook niet meer bij het rennen
Gaat super goed, mijn knie is zoveel steviger voelt het! En ook niet meer last van dat ik er ''doorheenzak''
wat een goede berichten allemaal!!
) Deeday schreef:Hallo,
Ik heb afgelopen maandag een vkb reconstructie gehad en heb nu een onwijze doof gevoel in me onderbeen? Iemand dit nog meer gehad?? Het is net alsof me been slaapt. Alleen voelt de buitenkant normaal aan en de binnenkant zon doof gevoel.
groetjes

Hoef ik niet elke keer me been te controleren of die al zwart word hihi... Ik heb na de operatie ook geen dokter gezien of gesproken. Eigenlijk helemaal niemand behalve de zusters dan. Vond dit wel een slechte zaak!! Maar het gaat steeds meer de goeie kant op me knie heeft al zowat zijn vorm weer terug, wel heel beurs en stijf. Echter heb ik wel het gevoel dat wat eerst doof gevoel was nu een gevoel alsof iemand met bosje brandnetels over me been heen aan het gaan is.
Maar dat schijnt weer de onderhuidse blauwe plekken te wezen ofzo zei me fysio.. Verder mag ik zeker 4 mnd geen paard rijden maar ook niet werken ( ivm zwaar beroep) Dat vind ik wel beetje balen!!
Lijkt me heerlijk om te rijden met het mooie weer... 
Ik ben nu 3x geopereerd in mijn knie, door 2 verschillende chirurgen, en iedere keer is de arts komen kijken. Alleen de eerste keer is hij niet lang gebleven en heeft niet veel uitgelegd maar, dat was een beetje mijn eigen schuld.
Heb dik 30 min tot 45 min op de uitslaapkamer gelegen omdat ze eerst de pijn wilde dragelijk hebben heb ik morfine gekregen.. En plus dat had mijn anesthesiest (of hoe schrijf je dat
) een typische maandagochtendhumeur, die zei tegen mij van o dus jij wilt algehele narcose nou mooi dan zijn de risico mooi voor jou! Dus ik vraag hoezo dan? Waarop meneer zegt heb je lekker de rest van de dag pijn.....
Meestal heb je pijn als je zon operatie ondergaat
Na mijn idee dan!!! Maar goed achteraf na mijn ervaring op de uitslaapkamer vind ik tot nu toe de pijn wel mee vallen..