Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MandyR schreef:Aan de ene kant vind ik het ook vreemd dat er een spalk gegeven is want, zoals al gezegd is, moeten je spieren goed getraind worden en met een spalk om, kan dat niet.
Maar, aan de andere kant kan ik er ook wel een beetje inkomen. Hoeveel van jullie hebben, na het oplopen van je knieblessure en voordat je geopereerd werd, je knie weleens verdraaid? Ik in ieder geval heel wat keren. En vaak ook met de gedachte "oliebol man, nu gaat het nog verder kapot daar binnenin." of "Nou, dat geeft morgen weer een dikke knie waar ik niet mee kan lopen."
En om zoiets tegen te gaan is een spalk wel handig. Geen vreemde bewegingen en de rust die je knie nodig heeft.
Maar ja, ik ben geen arts en artsen weten het toch altijd beter.
Libertylove schreef:Ook van mij een update.
Ik ben 30 september 2009 geopereerd. Gaat allemaal erg goed, kan alles weer doen. Heb volgende week voor de laatste keer fysio
Vandaag zelfs op een voor mij onbekend paard gereden, ging ook erg goed. Heb helemaal geen pijn meer, ook niet meer bij het rennen
Deeday schreef:Hallo,
Ik heb afgelopen maandag een vkb reconstructie gehad en heb nu een onwijze doof gevoel in me onderbeen? Iemand dit nog meer gehad?? Het is net alsof me been slaapt. Alleen voelt de buitenkant normaal aan en de binnenkant zon doof gevoel.
groetjes