De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmDee

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:54

*vraagt zich af of de honden ook last van ontwenningsverschijnselen kunnen krijgen Bloos! *

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:57

heey

ik ben ook van plan om er een aan te schaffen..
maar welke????

ik heb voornamelijk zitte kijken naar de Partysmoker

maar welke vinden jullei het beste?
er bestaan er best veel...
humanbody, partysmoke, supersmoke (enz)

iemand ervaring met meerdere of de + en of - punte er van??

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:57

Op dit moment zou ik zeggen de PartySmoker Ja

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:59

EmDee schreef:
[*olduser*], ik woon alleen, dat maakt het wel makkelijker om niet aan de filters te beginnen. Daan (Dana01 hier) kreeg het voor elkaar om veel minder echt te roken en Fenneke, en Marije rookt vanaf dag 1 van de e-peuk al helemaal niet meer gewoon, het was ook een beetje iets van: wat zij kunnen moet ik toch ook kunnen? En tot nu toe lijkt het me aardig te lukken.

Dat is toch perfect als dat voor jou werkt! Ik hoop dat je het voldhoudt Knipoog

Zelf heb ik absoluut niet de neiging om te stoppen, nooit gehad ook dus dat maakt het denk ik wel anders. Ik heb dan ook niet zoiets van: wat een ander kan moet ik ook kunnen.
Ik zou ook wel willen kunnen zingen, maar helaas. Clown

Zonder gein: Pas als ik het zelf om de een of andere reden zat zou zijn zou ik proberen om te stoppen. Alle druk van buitenaf werkt bij mij alleen averechts, daar word ik heel opstandig van. Haha!

Er is nog nooit aangetoond dat meeroken schadelijk is voor honden EmDee, dus dat lijkt me niet.
Heb nu al verschillende honden gehad die belachelijk oud geworden zijn ondanks onze zware rookverslaving en bij mijn stug rokende ouders werden de honden ook allemaal oud.

Wat ik wel merk is dat ze de PartySmoker erg lekker vinden ruiken, geen idee waarom. [***] zit hier af en toe zelfs voor mijn mond de rook op te snuffen. Haha!

Mentjuh: PartySmoker komt er als beste uit. Zowel vwb gebruik als service.
Met de Supersmoker zijn verdacht veel problemen en hij is een stuk duurder en je hebt er maar 1 batterij bij. Dus als die batterij aan de lader hebt kun je niet e-smoken.....

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 20:07

Mijn Dommelhond wil mijn e-peuk opeten, dus ik denk dat hij het wel lekker vindt ruiken Haha!

Ik heb ook een Super Smoker, die doet het hier nog steeds prima ondanks alle negatieve berichten op het e-peuken forum, misschien heb ik geluk gehad. De ampullen van de SS vind ik wel lekkerder dan de ampullen (11mg) van de Partysmoker, maar dat kan komen omdat ik die van SS al weer wat langer gebruikte en er aan gewend ben, en het is makkelijk dat ze hier om de hoek te verkrijgen zijn (wel iets duurder), ik betaal 12 euro voor 6 ampullen, maar daar ben ik dan wel weer 2 weken zoet mee.

Wat de honden betreft, de mijne worden ook altijd echt oud, dus ik hoop dat ze zonder de schadelijke rookstoffen dat ook nog vol blijven houden Haha!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 20:21

ook mijn supersmoker doet het nog steeds prima, al merk ik wel dat ik nu ik hem steeds intensiever ga gebruiken (lees: steeds minder gewoon rook en dat eigenlijk helemaal niet meer wil) aan 1 echt niet genoeg heb, omdat er maar 1 batterij bij zit. Onder andere daarom komt er zometeen of een partysmoker of een janty bij, ligt er een beetje aan welke het eerst met een miniversie komt want dat lijkt me nog net iets fijner Clown
Beide merken hebben de meeste tevreden gebruikers, de service is goed en er zitten tenminste 2 batterijen bij.
En daarnaast ben ik benieuwd of die echt veel makkelijker hijsen dan de supersmoker hoewel ik er inmiddels wel aan gewend ben om wat meer moeite te doen voor m'n nicotineshotje Sigaar

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 20:45

EmDee schreef:
Mijn Dommelhond wil mijn e-peuk opeten, dus ik denk dat hij het wel lekker vindt ruiken Haha!

Mijn [***] heeft er zojuist voor het eerst aan zitten snuffen maar vind het niet interessant. Haha!
Opeten is niet verstandig, dat kan dodelijk zijn. Bloos

Die ampullen van supersmoker wil ik ook nog eens gaan proberen, eens kijken of die echt anders smaken.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:47

Ik vind de ampullen van de SS nog steeds de beste, maar dat kan inderdaad komen omdat ik die nu al een aantal weken gebruik. En ik ben dan ook nog eens gevallen voor de light ampullen Bloos!

En om nog even terug te komen op het wel of niet gemotiveerd zijn als je er aan begint... Ik was/ben dus absoluut niet gemotiveerd om te stoppen. Ik merk alleen nu dat ik steeds meer de motivatie krijg, dankzij de positieve ervaring van de e-peuk.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:49

passen de ampullen van de SS ook in de PS??

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:55

mentjuh schreef:

Die van de eerste generatie Supersmoker passen in de PS, dus niet die van de Supersmoker Ultimo (sigaretmodel).

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:56

mentjuh schreef:

Yep, alle onderdelen passen Ja

Off topic.. *ThePast03, mijn Dommel wil jouw Dommel wel als ontbijt Bloos! *

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:57

Bloos! mam Bloos!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:00

Dana01 schreef:
Bloos! mam Bloos!

Sorry Daan, het is jouw hond Bloos!

En nu weer on topic Haha!

*Neemt nog een haal van de PS*

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:00

EmDee schreef:
Off topic.. *[*olduser*], mijn [***] wil jouw [***] wel als ontbijt Bloos! *

Oh durft jouw [***] wel! Een hond van 13 en een half jaar, tandloos en 1,8 kilo zwaar en ook nog een supersociaal naar andere honden. Huilen

Ik vind jouw [***] niet lief.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:02

zoiets doet mijn dommel niet hoor ThePast03, alleen als jouw dommel wit is Lips are sealed

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:03

Dana01 schreef:
zoiets doet mijn [***] niet hoor [*olduser*], alleen als jouw [***] wit is Lips are sealed

Mijn [***] is creme, op het witte af. Verdrietig

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:05

oei, dan word het wel link.... maar wit is wit, dus als jouw dommel creme is, is ie niet wit

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:06

Daan, wanneer haal je jouw Dommel weer op? Nog even en hij wordt 10...... Bloos! Alstie hier nog langer blijft dan moet ik een rehab voor hem gaan regelen, hoe en waar kan dat arme manneke gaan afkicken van de nicotine????

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:08

Dana01 schreef:
oei, dan word het wel link.... maar wit is wit, dus als jouw [***] creme is, is ie niet wit

Weet je wat: We stellen ze maar gewoon niet aan elkaar voor Haha! Onze [***] eet jouw [***] weer op als er aan zijn [***] gezeten wordt dus dat wordt zo'n bende. Clown

Terug on topic voordat we boze modjes hier krijgen.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:09

hier niet, hier is geen nicotine, ik heb een ES Haha!
en Vriendje zijn shagje ligt al een uur dood in de asbak Clown die vergeet gewoon te roken

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:14

Oeps.. Bloos! Het zou de eerste keer zijn dan ik een modje aan mijn broek krijg hangen.. ach, daar zit ik niet op te wachten.. Lips are sealed

Ik neem nog een hijs aan mijn PS en ga de honden uitlaten, tot later! Haha!
Laatst bijgewerkt door EmDee op 27-10-07 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:16

Dana01 schreef:
hier niet, hier is geen nicotine, ik heb een ES Haha!
en Vriendje zijn shagje ligt al een uur dood in de asbak Clown die vergeet gewoon te roken

Is jouw vriendje ook aan het esmoken of vergeet hij te roken omdat jij niet meer (of minder) rookt?

Hebben jullie trouwens ook de vreemde afwijking om op het mondstuk van de esigaret te knabbelen? Bloos

Laters EmDee Haha!

Anders moeten we maar een HK topic esmokers beginnen Lachen

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:20

Ik knabbel aan mijn mondstuk Ja

En ik ben helemaal voor een HK topic Ja

*is nu echt weg*

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 23:12

hier ook tandjes in het mondstuk....
vriendje vergeet gewoon te roken Nagelbijten / Gniffelen
ik zit vanavond aan de shagjes, heb een rook avondje Clown

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 23:14

Ik rook vandaag ook meer dan vorige dagen, zal wel aan het weer liggen of de volle maan. Clown

Maakt een van jullie het HK topic aan?