Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Megan_ schreef:Voor zover ik weet was er niemand in het topic die daarvoor een kaakoperatie had.. Maar correct me if I ´m wrong
Weet je al wat het traject precies in houdt? Dan kan je wellicht beter voor jezelf bepalen of je dat aan wilt gaan. Vele van ons hebben al allerlei operaties gehad dus als ze je kaak gaan verplaatsen dan kun je uitgebreide verslagen van ons lezen
cheyentic schreef:ik knarste niet maar klem wel behoorlijk.. bij mij heeft de operatie niet gholpen
nou was dat bij mij ook niet de reden van operatie...
in hoeverre heb je er nu pijn aan? en heb je al eens een opbijtplaat oid gehad voor snachts?
Relaxed schreef:Nou ik heb de verzekering net weer gebeld en dat wat de kaakchirurg heeft ingediend wordt 100% vergoedEchter, nou weet ik niet of daar de beugel ook bij in zit. Die muts aan de telefoon kon alleen maar zien Ostheotomie.. Iemand enig idee? Volgens mij heeft de kaakchirurg het complete plan ingedient.. Had de kaakchirurg al gebeld, maar die assistente zei dat ik ff op de brief moest wachten..
NAV schreef:cheyentic schreef:ik knarste niet maar klem wel behoorlijk.. bij mij heeft de operatie niet gholpen
nou was dat bij mij ook niet de reden van operatie...
in hoeverre heb je er nu pijn aan? en heb je al eens een opbijtplaat oid gehad voor snachts?
ja ik heb al jaren zo'n plaatje. Dat moet ook wel want anders doet al het eten en drinken pijn, en de tandarts zei dat ik dan over 10 jaar geen tanden meer over heb. Ben ook al naar de kaakfysio geweest, heeft weinig effect. Dus eigenlijk is die operatie een laatste redmiddel. Wanneer klem jij dan? Overdag of 's nachts?