Hee!
Ik heb ook dringend me advies nodig, ik vind me haar absoluut niet mooi!
Ik heb heel moeilijk haar, en heel dik! Ik wil heel graag wat anders met me haar, graag ook verfen. Ik kan namelijk nu helemaal niks met me haar, ik wil het los kunnen doen,! Dat kan nu absoluut niet, want dat staat niet, want het valt uit z'n eigen in een midden scheiding, en dan zit het heel raar op één of andere manier, Meestal heb ik het nu in een speld naar achter.
Maar weten jullie een leuk kapsel hoe ik het kan doen? Ik wil graag weer een 'pony', ik heb ook wel eens een rechte pony gehad, maar daar viel automatisch al een scheiding in, en dat was niet meer goed te krijgen met gel, mouse enz. Ook heb ik een schuine pnoy gehad, maar ook dat stond niet, omdat ik van die rare krulletjes heb, aan de zijkant.
Maar hier even een foto van hoe het er uit ziet:
Zo ziet het er dan uit als ik het los heb, je ziet het niet heel erg goed, maar ik ben die rooie 

En hier zie je ook een beetje die krulletjes aan de zijkant, waar ik dus last van heb, ondertussen zijn me laagjes alweer weg. Dus het is nu wat stijler dan op de foto.
Dit valt opzich nog wel mee, maar hier zien jullie ook die krullen, en die vind ik echt verschrikkelijk
Weten jullie ook nog een leuke kleur voor verfen? Ik dacht zelf wel een beetje aan bruin!