Kan nou ook niet zeggen dat het een prettig gevoel is .
Maar heb vandaag nog geen pijnstillers op .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
swoeky schreef:ff een vraagje: hoelang blijft die vieze smaak in je mond hangen?? word er namelijk behoorlijk beroerd van.
rommulus schreef:dan zoi ik er naar laten kijken of in iedergeval informeren bij je ha
dit lijkt me niet leuk
Rianneke schreef:mijn verstand word er aankomende maandag uitgetrokken door de tandarts
Rianneke schreef:mijn verstand word er aankomende maandag uitgetrokken door de tandarts![]()
heb heel lang uitgestelt maar pas vond ik dat het er maar van moest komen en heb een afspraak gemaakt!
moet wel zeggen dat ik er wel lichtelijk zenuwachtig voor benheb nog nooit een kies hoeven te laten trekken... en nu meteen 2
Alytuiere schreef:dat moet je anders bekijken: je krijgt nu meer ruimte voor je verstand
swoeky schreef:geloof me, het gaat echt reuze meevallen. de verdoving is erger dan het trekken. oke ik moet toegeven dat ik ook half lag te hyperventileren in die stoel, maar dat kwam omdat ik me te druk liep te maken om de pijn die ik zou voelen tijdens het trekken, maar niks gevoeld. alleen wat geduw enzo, en het geluid wat je zou horen is ook niks.
maar succes alvast
dingetje schreef:Ik laat de Listerine nog maar even zitten. Daar wacht ik nog wel een paar dagen mee....