Fijn om te lezen dat het met een boel mensen weer beter gaat. Balen voor de mensen die toch nog veel/vaak pijn hebben.
Bij mij gaat alles prima
. Vakantie is super gegaan
ontzettend genoten en maar 1 nachtje echt last van mijn rug gehad. na de vakantie weer fulltime gaan werken en gaan rijden (15 juli) en dat gaat allemaal prima!
van het weekend zelfs weer voor het eerst wedstrijd gereden (twee keer eerste plek
) Heb nog wel steeds last van een stijf gevoel, en soms wel wat pijn. Maar zeker niet zo erg meer als in het begin. Ik kan er gewoon mee door lopen. Ik neem haast aan dat dat is wat de artsen bedoelen dat je het wel een jaar kan duren voor je er weer echt boven op bent
Het houd mij gelukkig niet tegen van alles te doen. Enige wat ik wel braaf doe is bodyprotector en even paard aan de longe om te zien of ze erg fris is.
Ze heeft veel meer zachte gallen en nu ook zelfs harde)
. Maar ja, het is een nieuwe fase en ik moet er ook door. Ik ga wel nog eens moeten kijken wanneer ik thuis nog oefeningen kan doen. (gelijk buikspier en sommige rugspier oefeningen) Het is alleen een beetje moeilijk te combineren met stage lopen. 
)