misssrocky schreef:wat zijn nou gezonde snacks die je wel mag eten? bijvoorbeeld snack a jacks, worteltjes?
Die slimfast mueslie repen, er zit vulmiddel in dus je trek is meteen een stuk minder.
Of vind je die niet gezond?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
misssrocky schreef:wat zijn nou gezonde snacks die je wel mag eten? bijvoorbeeld snack a jacks, worteltjes?
Iris_safarii schreef:Iris is stout geweest
Heb net 2 M&M pjes gegeten ... aaaarg ik zag die dingen en begon half te kwijlen .. daarna mezelf goed hard toegesproken en heb een half uur buikspier oefeningen gedaan! dan zijn die rotdingen er denk ik wel af .. ohh heb echt heel de dag al honger!
Als ik crackers zie wil ik ze allemaal opeten .. echt te erg voor woorden!
Hebben/hadden jullie hier ook last van na 3 dagen?
_Sas_ schreef:Water vult bij mij erg goed!
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat filet americain ook goed was, weet 1 van jullie dit?
muppetmayo schreef:Jammer benangelique!! Ik wens je nog heel erg veel succes met afvallen (als je hier nog mee doorgaat natuurlijk)
Ik vind het ook jammer van sommige, maar laat me hierdoor niet uit het veld slaan! Ik weet vanzelf wel wie zo zijn en wie niet (hoop ik)
corinne1981 schreef:Ik merk nu na 3 dagen 'sonjabakkeren' dat ik me nu al beter voel dan voorheen, ik eet regelmatiger en veel gezonder (ik moest sommige groenten zelfs zoéken in de supermarkt), drink 2 liter water per dag (voorheen dronk ik misschien 5 glazen sap of thee per dag, echt veel te weinig).
Ik voel me fitter en heb minder last van lam zijn, hoofdpijn hebben enzo....
dus ik hoop dat ik het vol houd, maar tot nu toe valt het heel erg mee.
En als ik afleiding nodig heb.... dan ga ik lekker forummen. (nu dus)
_Sas_ schreef:Vriendje zit naast me op de bank chips te eten.. wel ff een moeilijk moment
Maar ik hou vol! Wel super trouwens zo'n topic, ik haal er veel motivatie en ideeén uit wat je wel mag eten!
trisca schreef:ik wil het ook serieus doen en gezond.
Heb net twee uur les gegeven en moet weer helemaal warm worden.
Ik zal thee kiezen ipv warme choco.. Verder voel ik me prima![]()
Dagje kuuroord klinkt mij ook goed in de oren trouwens
seabert schreef:trisca schreef:ik wil het ook serieus doen en gezond.
Heb net twee uur les gegeven en moet weer helemaal warm worden.
Ik zal thee kiezen ipv warme choco.. Verder voel ik me prima![]()
Dagje kuuroord klinkt mij ook goed in de oren trouwens
Heb al een arangement uitgezocht bij fontana. Moet je ook eens doen.
Knapt een mens van op. Zo/n pakking waarvan je cellulites een opdonder krijgt