Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amberp schreef:DunDijk schreef:14 dagen een dikke tong
De mijne is 1 dag dik geweest en daana begon hij alweer te slinken. Heb er dan ook na 1 week een korter staafje in laten zetten.
haha ja.. en echt dik.. had staafjes van 19 mm en je kon mijn bolletjes gewoon niet zien..
dus ja of ik die tweede nog ooit durf???
MarjoEisla schreef:jah ze zullen bij vd vast wel goed zijn maar ik vind die wijven zoooo irritant hahaa ik kan daar nooit even op mijn gemak, relaxed piercings bekijken heb altijd het gevoel dat ik of snel iets moet kiezen of beter weg kan gaan..
Mijn navelpiercing is door frank bij piercit gezet. Snel maar deed wel pijn haha maar dat was de 1e keer ook dus ligt denk ik meer aan mij. Frank heeft er ook voor gezorgd dat ie na 2 maanden pussen weer redelijk ging genezen. Nu issie alleen af en toe gevoelig als ik veel strakke kleding aan heb gehad..
elbeauty schreef:Ooh toen ik de eerste had laten zetten zei ik ook ooh dat doe ik nooit meer..
Maar ik heb er nu ook 2 en de tweede keer was het eigelijk weer best wel vervelend maar ik ben wel blij dat ik hem nu heb want het is wel sexy hihii
Mazzel-meid schreef:Ik vind 2 tongpiercings ook wel heel gaaf.. maar eerst die eerste maar eens haha![]()
![]()
Van de ene kant vind k 't echt hartstikke eng, en van de andere kant kan ik echt niet wachten tot het de 16e is..
amberp schreef:ze kunnen ook gewoon door litekenweefsel piercen hoor...
alleen is die houd heel stug en kan het daardoor pijnlijker zijn..
_Sas_ schreef:Nou ik mocht echt niet na een week een nieuwe piercing in hoor. Er stond sowieso 2 weken voor, dan gingen ze kijken en toen vonden ze het beter dat ik nóg een week het lange staafje inhield. Als je te snel een kort staafje indoet is de kans op ontstekingen alleen maar groter.