Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ReBaTi schreef:aah dat is ook een manier. Moet je die op doktersrecept halen?
mickeytje schreef:Ik ben wel eens benieuwd of er mensen hier zijn overgestapt van de pil (microgynon 30) naar het Mirena spiraaltje.
Ik heb afgelopen maandag dus het spiraaltje laten plaatsen, en ben dus overgestapt van de pil naar het spiraaltje.
Maar ik ben toen ik aan de pil begon een cupmaat groter gekregen.
Zal ik nu toch weer een cupmaat kleiner krijgen ook al ben ik overgestapt op het spiraaltje?
mickeytje schreef:Ik ben wel eens benieuwd of er mensen hier zijn overgestapt van de pil (microgynon 30) naar het Mirena spiraaltje.
Ik heb afgelopen maandag dus het spiraaltje laten plaatsen, en ben dus overgestapt van de pil naar het spiraaltje.
Maar ik ben toen ik aan de pil begon een cupmaat groter gekregen.
Zal ik nu toch weer een cupmaat kleiner krijgen ook al ben ik overgestapt op het spiraaltje?
Gerbenfroh schreef:Als je stopt op woensdag en je vergeet de volgende woensdag je pil (je slikt m altijd savonds laat) en neemt hem donderdagmiddag en savonds nog een. Heb je dan verhoogde kans op zwangerschap?
AaronYve schreef:hoihoi![]()
Welke nadelen zitten er eigenlijk aan een spiraaltje?
Ik ben er over na aan t denken omdat ik de pil niet regelmatig slik en dat dus geen zin heeft.
Is het voor iedereen weggelegd of kunnen sommige mensen het niet verdragen?
Doet het pijn? Inzetten, en voor de rest?
Zag net dat je er niet dikker van wordt? Wordt je wel nog ongesteld of helemaal niet meer?
Ben benieuwd naar jullie ervaring
Citaat:Zag net dat je er niet dikker van wordt?