mienetje schreef:xjudithx schreef:En stiekem hoop ik dat je na die paar weken rust echt geen zin hebt om hem nog te zien...
en toch hoop ik echt met je mee!
Ik ook...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mienetje schreef:xjudithx schreef:En stiekem hoop ik dat je na die paar weken rust echt geen zin hebt om hem nog te zien...
en toch hoop ik echt met je mee!
Leandra15 schreef:yousra schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een te grote leeftijd verschil, plus dat dit tegen de wet is.
Eigenlijk is hij gewoon een vieze pedo!
Dit vind ik wel een beetje grof uitgedrukt....
Jolanda_ schreef:Meid ik denk dat er niet veel meer te zeggen valt alleen dat ik en denk ik nog velen met mij ontzettend trots op je zijn... En ik vind dat je echt karakter hebt getoond door de deur voor zijn neus dicht te slaan bij wijze van...
En je mag echt ontzettend trots op je zelf zijn je hebt zo ontzettend veel karakter getoont dat je mijn respect verdiend hebt ...
Die vent is een verkeerde "keuze" geweest van je echter vind ik dat je het op een ontzettend volwassen manier opgelost hebt ondanks dat je toch wat bang was en dat je je fouten op een goede manier hebt recht gezet maakt die verkeerde keuze compleet onzichtbaar
Mijn respect heb je gekregen, dat je op je 15de zo sterk kan zijn dat je die vent de deur hebt gewezen ....
Sizzy schreef:Heel goed van je, je mag echt heel erg trots op jezelf zijn![]()
Dat hij nog probeerde tijdens het gesprek, benadrukt alleen nog maar meer dat hij alleen op seks uit was.
Je bent een sterkte meid![]()