Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:anya
ik ben deze week net getest op lyme
uitslag was negatief
Anya schreef:Ik heb er zes jaar over gedaan voordat er zich een plek ontwikkelde hoor. Voor die tijd had ik allerlei symptomen die deels overeenkwamen met Fibro en deels met reuma.
MissToseland schreef:ik moet naar een internist nu
was met een vrouw in de wachtkamer van de dok vrijdag
en die had toevallig ook fibro
en onze verhalen kwamen bijna overeen
schrik je toch wel
fibro wordt nu steeds waarschijnlijker
zij was nu zwanger, en ze had nu helemaal geen pijn meer!
MissToseland schreef:ik moet naar een internist nu
was met een vrouw in de wachtkamer van de dok vrijdag
en die had toevallig ook fibro
en onze verhalen kwamen bijna overeen
schrik je toch wel
fibro wordt nu steeds waarschijnlijker
zij was nu zwanger, en ze had nu helemaal geen pijn meer!
Cyntje schreef:ja hoor
19 december bij reuamtoloog geweest, ik moest een afspraak maken over 3 maanden dit werdt dus ook 19 maart,... ik zou dagebehandelingen krijgen en die zou ik dan al voldoende gehad hebben tegen 19 maart zodat ze eventueel wisten wat ik had,...nou kreeg ik vorige week een brief binnen dat ik 10 januari een afspraak moest maken,... dus ik bel net en ze zegt dat ik woensdag 24 januari ofzo terecht kon voor de intake, zowiezo kan me vriend dan moeilijk vrij krijgen want ik kan zelf niet in nijmegen komen! Maar toen vertelde ik het verhaal over de niet te vergoede taxiritjes en dat ik dan liever heb dat ze eerst eens goed bloed onderzoek doen e.d.,... dus nu heb ik 24 januari een tel.afspraak met mijn reumatoloog,... tis toch van de zotten dat ik dan toch pas vanaf maart dagbehandelingen kan krijgen terwijl hij mij eerder beloofd