Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke18 schreef:hoihoi,
ik lees al een hele tijd mee, dus ik zal eens een berichtje plaatsen:) zit dr de laatste tijd best vaak aan te denken, om een bvk te laten doen... mijn voorgevel is iets te riant, en het lijkt wel of ze steeds groter wordenhet is ook allemaal totaal niet in verhouding.. ik ben 1.70 en heb een normaal figuur.. en ik denk dat ik nu tegen de 80E/75F aanzit...
vooral in de zomer irriteer ik me enorm.. van die g*le 15jarigen op het strand, en dat ik echt moet opletten wat ik aandoe, omdat ik met 'n spagetti-hempje al snel 'n prutsmuts lijk... en als ik s'ochtends opsta is het eerste wat ik doe 'n bh zoeken... lang zonder bh rondlopen is gewoon pijndelijk.. en ik lijk wel 'n soort melkkoe.. terwijl ik nog maar 20 ben
Hoi Janneke![]()
Welkom hier op het forum..ahhaa ik ben zelf nog wel niet zo heel lang hier aan het rondhangen...maar er is voor mij een hele hoop duidelijker geworden...en het is lekker om samen je ervaringen te delen!![]()
Vervelend zeg..als je er zo'n last van heb!
Misschien dat je eens vrijblijvend een afspraak kunt maken met de huisarts om te praten over je borsten.
Je kunt het een tijdje laten bezinken en als je er aan toe bent..verder de stappen te ondernemen tot een borstverkleining.
Ik ben zelf trouwens de 12e of de 19e aan de beurt.
Sommige hier zijn al geholpen en zij kunnen je dan ook het beste vertellen hoe zoiets gaat enz![]()
xx ellen
het lijkt me allemaal best eng, al die verhalen over littekens enzo.. ben veel te bang dat het na een evt. operatie erger word dan dat het al is...
dus ik blijf maar fijn even meelezen..
Ellebelletje schreef:hhhuuuuu....waarom komt mijn stukje verhaal nou weer in een reply bericht te staan????nee ben niet blond...
Janneke18 schreef:ik laat het allemaal even bezinken enzo.. en blijf jullie ervaringen volgen..
op het moment ben ik erg druk, studeer aan de universiteit, volgend jaar ga ik part-time bestuurswerk doen voor mijn studievereniging.. dus als ik het doe zou het al lastig in te plannen zijn.. in de zomervakantie dan wellicht.. heeft het bij jullie lang geduurd voordat je weer helemaal hersteld was? en hoe hebben jullie het eigenlijk aan je familie verteld?
heb het er wel eens met mn moeder over gehad, zij is 1.60, 'gezegend' met cup F.. erg veel voor zo'n klein vrouwtje.. ze heeft me altijd verteld dat ze zeker een verkleinig had gedaan als dit mogelijk was geweest toen zij mijn leeftijd had..
Het is niet zo dat ik me er enorm voor schaam ofzo, heb me nu wel over dat gegluur heengezet, maar het is gewoon zo lastig.. ze zitten me echt in de weg.. merk ook dat als ik veel in de UB zit te lezen of achter de PC bezig ben, mijn schouders en nek helemaal vast zitten..
Citaat:flair
Ik heb dan toevallig littekens die niet zo goed zijn, maar ondanks dat heb ik geen spijt van de operatie. Het is nu zo veel beter dat ik die littekens liever heb dan de borsten die ik eerst mee moest dragen.