Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_Jortje schreef:Energielabel is uit 2019 en daarna is al het glas op de woonverdieping vervangen, dus waarschijnlijk is het al beter dan dat. En bij het vervangen van het dak kan natuurlijk ook isolatie worden geplaatst. Maar dat kost natuurlijk ook behoorlijk wat geld en we willen niet aan onze max hypotheek gaan zitten, dus daar zijn we nog over in overleg.
Zeker voor de mensen van wie dit de eerste baby is: wat gaan jullie doen met werk?
Ik werk nu 36 uur in 4 dagen (4 x 9 uur) en mijn vriend werkt 40 uur (gewoon 5 dagen 8 uur). Ik zou graag naar 32 uur willen (3x 9 uur + 1x 5 uur) en mijn vriend wil graag naar 36 uur (4 x 9), zodat 2,5 werkdag al geen opvang nodig is.
Zebraatje schreef:J0anieke - uitgerekend 17 oktober - jongen
XladyX - uitgerekend 20 oktober - jongen
Pieneappel - Uitgerekende datum: 22 oktober - Jongen
Equitation - Uitgerekende datum 26 oktober - geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Marlou91 - Uitgerekende datum: 26 oktober - Jongen
San4nie - Uitgerekende datum: 26 oktober -wij houden het geslacht een verrassing
Zebraatje - uitgerekende datum: 27 oktober - meisje
Domi_94 - uitgerekende datum: 28 oktober - geslacht nog onbekend
Jolien87 - uitgerekende datum: oktober - Tweeling: jongen & meisje
Sweetgirl1- uitgerekende datum 2 november ( eerst schatte ze het 30 okt ) - geslacht nog onbekend, mn vriend wil graag een jochie
Inwonderland - uitgerekende datum 4 november - Er is nog discussie over geslacht weten
Krabburger- uitgerekende datum 7 november- geslacht bijft onbekend
Zira 1994 -Uitgerekende datum: 11 november - Meisje
xLeoniee - uitgerekende datum: 19 november - Jongen
Tucktuck - uitgerekende datum : 26 november - jongen
Horsii - Uitgerekende datum: 16 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Eskimo - Uitgerekende datum: 17 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Sannens - Uitgerekende datum: 18 december
Jintexx - Uitgerekende datum: 20 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Hennos -Uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Masyo - uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Solleke_Noah - Uitgerekende datum: 3 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Naomi_Jortje - Uitgerekende datum: 9 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten