Wat leuk al die geslachtsonthullingen!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik mocht vanavond nog even naar de kleine kijken.
Een spoedecho tussendoor.
Ik ben gisterochtend van boven naar beneden van de trap gevallen en daar heb ik een gekneusde voet (bovenop) en kneuzingen op mijn armen aan over gehouden.
Vandaag toch maar even de verloskundige een berichtje gedaan met de vraag of het geen kwaad kan.
Natuurlijk weet ik dat als je zo kort zwanger bent je kindje goed verpakt en verstopt zit..
Maar toen ik de huisarts vanochtend zag schrikken van hoe mijn armen eruit zagen en hij vond dat ik toch echt wel heel erg hard van de trap gevallen was heb ik de verloskundige dus toch maar even gevraagd of het echt geen kwaad kon.
Ze wou zelf even kijken of alles goed was, gelukkig alleen maar positief.
Goed gegroeid en zelfs al drukke bewegingen te zien.
Ze zou alleen even het hartje bekijken maar eindstand heb ik daar een half uur gelegen en foto’s en filmpjes mee naar huis gekregen.
Toch ook wel weer erg leuk om te zien en ook opluchting dat er niks aan de hand was.
Vooral omdat ik toch ook wel pijn begon te krijgen aan het einde van de dag en dan ga je toch twijfelen of dat gewoon groeipijn is of dat dat dan toch door die val komt.
Afijn, dat hebben we dan maar gehad en dat gaan we niet nog een keer doen.
Lang verhaal waar niemand wat aan heeft maar toch wel fijn om te delen aangezien niet veel mensen het weten.