Gisteren weer 9 keer 50m hardgelopen en 1 keer 100m over een totale afstand van 3.5km. Nog steeds niets dus qua afstand, nog steeds pijn. Maar vanmorgen kon ik nog wel met moeite op de tenen staan. Maar was de 'hielspoor' weer gevoelig, maar dat was na even wat in huis scharrelen gelukkig wel weer weg. Het lijkt alleen zo'n gebed zonder einde te worden.
Vandaag na het paardrijden (dan voel ik de pees soms ook met lichtrijden omdat je immers op een smalle beugel staat en een ladder met ronde sporten is ook echt pijnlijk bijvoorbeeld) van 2 paarden en 6.5km wandelen had ik er ook wel weer echt last van. Daarna bij iemand film gekeken en nu zijn we 6 uur later en zakt de pijn gelukkig weer wat af.
Als ik van de fysio 24 uur extra pijn mag hebben na een poging tot sporten, dan vind ik 6 uur wel een beter idee. Maar ik liep echt even stijf na het wandelen. Ik heb namelijk geprobeerd om die hele afstand continu mijn voeten af te wikkelen zoals het hoort. Dus niet de voet stijf op de grond laten staan.