Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LinsxDot schreef:Zag een goede echo leuk!!
Ik hoop idd ook dat ik gewoon minder ver ben.
Woensdag uitslag als die goed is vrijdag uitslag van nummer 2 en dan weer afwachten of dat goed is of niet. Spannend dus. Geen vruchtzakje niks te doen maar dat kan ook niet als ik toch 4 weken zou zijn ipv 6 dat kan ze pas vanaf 6 zien
LinsxDot schreef:Bij clearbleu staat bij de indicatie van 1-2 weken dat je dan 3-4 weken bent. Heb even opgezocht. Was zaterdag negatief en 20 oktober had ik positieve test met 1-2 weken. Dus dan zou het best kunnen kloppen dat ik nu 4 weken ben en paar dagen en ze daarom niks kunnen vinden.
Je krijgt idd 1 week kado maar wil niet zeggen dat je bevruchting ook meteen heeft plaats gevonden en je ovulatie ook op de dag is geweest van je positieve test van ovulatie kan zelfs tot 72 uur of later zijn. Dus laten we het hopen en anders dikke tranen want was misschien wel laatste kans.
Komt echt goed straks ga je je weer fijner voelen.
Marlis schreef:Even niet bij gelezen, mn vierde nachtdienst gehad en nog maar twee uurtjes geslapen Want had de intake vandaag. Nog een nachtje te gaan en nog met de hondjes wandelen vandaag. En duurde allemaal langer want moest wachten op spoed echo ivm aanhoudende bloedverlies en ook best wat
Echo een kloppend hartje te zien en geen gekke dingen. Ook geen vocht eromheen te zien wat wijst op een miskraam.
Het is op dit termijn lastig te zien wat weefsel is en wat placenta maar waarschijnlijk ligt mn placenta helemaal voor de uitgang.
Verder moet ik na gaan denken of ik ascal ga gebruiken, moet dan voor de 16e week ermee starten tot week 36. dit ivm vroeggeboorte bij m'n zus en zware zwangerschapsvergiftiging.
Maar denk dat ik het niet gaat doen daar het maar bij 1 op de 12 vrouwen het juiste resultaat geeft.
Gnome schreef:Lijkt me nu inderdaad niet echt lekker om bloedverdunners te slikken als je al zoveel bloed verliest op het moment. Krijg je straks nog bloedarmoede ofzo erbij. Hoe groot is de kans bij jou op een vroeggeboorte omdat je zus het ook had?
mriek1990 schreef:Hmm... het is nog niet echt een leuke zwangerschap voor je he?Echt heel naar. Ik hoop dat je je tussen de 12 en 16 weken echt beter gaat voelen. Was bij mij wel zo, ook echt van de ene op de andere dag!
Ik vind het heerlijk dat mijn buik groeit. Maakt het weer wat echter ofzo.
Gnome schreef:mriek1990 schreef:Hmm... het is nog niet echt een leuke zwangerschap voor je he?Echt heel naar. Ik hoop dat je je tussen de 12 en 16 weken echt beter gaat voelen. Was bij mij wel zo, ook echt van de ene op de andere dag!
Ik vind het heerlijk dat mijn buik groeit. Maakt het weer wat echter ofzo.
Ik dacht precies hetzelfde haha.. Moet zeggen dat ik hier in het topic vrij veel mensen niet echt een vlekkeloze zwangerschap vind hebben. Drukt je wel weer even met je neus op de feiten.
Heb nu nog steeds veel pijn bij m'n darmen. Best vaak wakker door gelegen maargoed we gaan er gewoon een goede dag van proberen te maken