En mountainbiken is heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:njiloj schreef:Mag ik mij ook weer melden? Ik zit standaard in een meeleesstand hoor, maar meelezen motiveert ook.![]()
Ik ben met Ketogeen eten in 2020/2021 ruim 15 kg afgevallen, maar na 1,5 jaar trok ik het dieet niet meer, dus bijna alles zit er weer aan.![]()
Ik wil mij weer richten op koolhydraten (aangezien ik deze methode begrijp) maar niet meer zo extreem als Keto. Dus in plaats van max. 20 gram per dag toch zo’n 200/250 gram koolhydraten per dag. (Koolhydraat beperkt dus)
Een streef gewicht heb ik niet, als ik m’n zomerkleding van vorig jaar maar weer pas straks.
Ik vind 200/250 gram niet echt khd beperkt als ik eerlijk ben. Vind het zelfs nog best ruim.
Wat goed dat je zo was afgevallen! Zelf absoluut geen fan van keto maar m'n vriend heeft het er een tijdje goed op gedaan.
Renee1991 schreef:Welkom njiloj, herkenbaar verhaal.
Ik zag vanmiddag een plaatje op internet; 'Denk je deze gezonde leefstijl de rest van je leven vol te kunnen houden? Nee? Stop dan maar meteen.' Het diëten moet echt zo dicht mogelijk bij je normale leefstijl liggen, anders ga je echt jojo-en.
Indi_Vito schreef:Iemand tips?
Ik heb nu na elke maaltijd nog steeds trek![]()
Vooral na het avond eten, het is ook niet weg te drinken. Ik krijg nu +/- 1600 kalorien binnen op een dag.
Normaal ook maar dan ongezonde kalorien en geen ontbijt.
Nu 5x per dag een eetmoment.
Maar dat honger gevoel gaat mij zo niet helpen.
gribaldi schreef:Renee1991 schreef:Welkom njiloj, herkenbaar verhaal.
Ik zag vanmiddag een plaatje op internet; 'Denk je deze gezonde leefstijl de rest van je leven vol te kunnen houden? Nee? Stop dan maar meteen.' Het diëten moet echt zo dicht mogelijk bij je normale leefstijl liggen, anders ga je echt jojo-en.
Ik hoorde laatst op tv dat het ook beter is om in augustus te beginnen omdat je dan uitgerust terug komt van vakantie in plaats van in januari. De meeste mensen beginnen vol goede moed en na een paar dagen worden alle goede voornemens alweer overboord gegooid![]()
Wat vaak ook zo is, als je ziet hoe druk het normaal in januari in de sportscholen is en na een paar weken zie je die mensen amper meer..
plutolover schreef:Iemand tips om groente lekker te vinden?
Ik vind het echt gwn ranzig., net als sla.. of rauwkost.. savonds eet ik het wel. Maar soms is het voor lunch of als avond snack ook aan te bevelen. Maar ik lust het het echt niet!
__Sannne schreef:Denk dat het vooral belangrijk is om los te laten van het "maandag begin ik weer" gevoel. Je kan op elk moment gezonde keuzes maken. Dat hoeft niet enkel vanaf maandag.
Evamarie schreef:De laatste tijd nam ik af en toe lekker een borrel en daar ben ik dus nee geminderd en ook met de rijstwafels (vlak voor het eten) Meer bewegen gaat goedkomen. Heb de pony's nu in eigen beheer. En ik heb een prachtige kruiwagen gekocht. Nu ben ik nog niet helemaal van het snoepen af, dat is nog even een ding.
Iemand gezonde snoep en drink-tips?
plutolover schreef:Iemand tips om groente lekker te vinden?
Ik vind het echt gwn ranzig., net als sla.. of rauwkost.. savonds eet ik het wel. Maar soms is het voor lunch of als avond snack ook aan te bevelen. Maar ik lust het het echt niet!