Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nou wappie zusje heeft eindelijk corona, hoeft ze niet meer iedere week te testen voor de zwemles van mijn neefje. Wil ze de app niet op de dr telefoon 'want de overheid hoeft niet te weten waar ik uithang' heb haar even de app toestemmingen van de checkapp en whatsapp gestuurd
En newsflash, de overheid weet al alles van je
Relaxed schreef:Nou wappie zusje heeft eindelijk corona, hoeft ze niet meer iedere week te testen voor de zwemles van mijn neefje. Wil ze de app niet op de dr telefoon 'want de overheid hoeft niet te weten waar ik uithang' heb haar even de app toestemmingen van de checkapp en whatsapp gestuurd
bigone schreef:Relaxed schreef:Nou wappie zusje heeft eindelijk corona, hoeft ze niet meer iedere week te testen voor de zwemles van mijn neefje. Wil ze de app niet op de dr telefoon 'want de overheid hoeft niet te weten waar ik uithang' heb haar even de app toestemmingen van de checkapp en whatsapp gestuurd
Als ze dan maar bij je moeder wegblijft.
bigone schreef:Even over die truckersprotesten in Canada:
https://www.trouw.nl/cs-b8b4faf7
En dit zie je nu overal gebeuren , hoop toch zo dat mensen hun verstand gebruiken bij de aankomende stemmingen voor de gemeenteraadsverkiezingen.
bigone schreef:Loriene, je mag er van zeggen wat je wil maar sluit de ogen niet voor dit probleem. Bij de vorige provinciale verkiezingen kraaide de FvD victorie en na een aantal jaren zie je wat er van terecht komt. Nogal wat provincie leden van deze partij die nooit op komen dagen( wel geld vangen graag) afsplitsingen enz.
Wat Baudet nu uitkraamt en voor staat is dieptriest.
Flower033 schreef:Ik vind het helemaal geen voorbeeld van saamhorigheid.
Bij die truckers in Den Haag staat er een te roepen dat ie opkomt voor het volk in de breedste zin van het woord. Nou, ik hoor ook bij het volk en hij praat helemaal niet voor mij.
En dan de eisen: weg met de coronamaatregelen én met de klimaatmaatregelen. Wat heeft dat nu met elkaar te maken. En weg met Rutte IV. Prima, maar wie gaat er dan regeren? Baudet? Dat is toch een lachertje. Die vangt iets van 150.000 euro per jaar voor een beetje twitterberichtjes sturen. En wie wil er met hem in een kabinet?
Als er nieuwe verkiezingen komen, komt er ongeveer hetzelfde uit qua stemmen.
als je dan voor het volk praat, moet je ook meegaan met wat het volk wil: en dat was Rutte IV.
Kortom: van alles roepen zonder ook maar een moment na te denken over oplossingen. Lekker makkelijk.
Flower033 schreef:Ik vind het helemaal geen voorbeeld van saamhorigheid.
Bij die truckers in Den Haag staat er een te roepen dat ie opkomt voor het volk in de breedste zin van het woord. Nou, ik hoor ook bij het volk en hij praat helemaal niet voor mij.
En dan de eisen: weg met de coronamaatregelen én met de klimaatmaatregelen. Wat heeft dat nu met elkaar te maken. En weg met Rutte IV. Prima, maar wie gaat er dan regeren? Baudet? Dat is toch een lachertje. Die vangt iets van 150.000 euro per jaar voor een beetje twitterberichtjes sturen. En wie wil er met hem in een kabinet?
Als er nieuwe verkiezingen komen, komt er ongeveer hetzelfde uit qua stemmen.
als je dan voor het volk praat, moet je ook meegaan met wat het volk wil: en dat was Rutte IV.
Kortom: van alles roepen zonder ook maar een moment na te denken over oplossingen. Lekker makkelijk.