Viruswaanzin #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flower033

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 17:51

Daar ben ik ook heel blij mee. En hopelijk helpt het doormaken van Omikron tegen een andere toekomstige mutaties. Het had ook anders kunnen lopen. Er had een besmettelijker en dodelijkere variant kunnen ontstaan. En dat kan nog steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:53

Nou wappie zusje heeft eindelijk corona, hoeft ze niet meer iedere week te testen voor de zwemles van mijn neefje. Wil ze de app niet op de dr telefoon 'want de overheid hoeft niet te weten waar ik uithang' heb haar even de app toestemmingen van de checkapp en whatsapp gestuurd :')

En newsflash, de overheid weet al alles van je :+

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:57

Relaxed schreef:
Nou wappie zusje heeft eindelijk corona, hoeft ze niet meer iedere week te testen voor de zwemles van mijn neefje. Wil ze de app niet op de dr telefoon 'want de overheid hoeft niet te weten waar ik uithang' heb haar even de app toestemmingen van de checkapp en whatsapp gestuurd :')

Laat haar even 1 aflevering van Hunted kijken, dan piept ze vast wel anders _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 14:05

Pcies, Facebook, instagram heeft ze allemaal.. En zo spannend is dr leven verder ook niet dat het zo boeiend is voor de overheid :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:04

Relaxed schreef:

Als ze dan maar bij je moeder wegblijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:06

bigone schreef:
Relaxed schreef:

Als ze dan maar bij je moeder wegblijft.

Ze heeft het van mijn moeder :') en niet eens bewust opgezocht :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:09

En je mam gaat goed? Die is wel driedubbel geprikt ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:11

Ja mijn ouders zijn verkouden geweest, meer niet. Beide idd geboosterd. Zusje en zwager verkouden en een dag echt min, ook meegevallen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:31

Gelukkig maar, echt geen peil op te trekken als je zo rond kijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:35

Nou ik lees en hoor nu vooral mensen die verkouden zijn en that's it

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:44

Schoonzoon knapt sinds gisteren weer iets op , nu omschrijft hij het als een fikse verkoudheid. Was afgelopen week wel anders. Was echt slecht en niet echt een piepertje maar wel een man natuurlijk.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 20:22

In mijn omgeving idd ook vooral mensen die lichtverkouden zijn op dit moment (Omikron). Meestal zijn ze naar 3 dagen ofzo wel weer klachtenvrij. Gelukkig viel het bij jou ouders ook mee relaxed!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 20:22

Nou bij mijn jongste dus allesbehalve, bijna 15 maanden en bijna een week echt enorm ziek geweest, inclusief enorme koorts.
Blij dat het de beterende kant op gaat.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 21:23

Even over die truckersprotesten in Canada:
https://www.trouw.nl/cs-b8b4faf7

En dit zie je nu overal gebeuren , hoop toch zo dat mensen hun verstand gebruiken bij de aankomende stemmingen voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 21:36

Ze hebben geen idee voor welk karretje ze gespannen worden….
En maar blijven schreeuwen… maar écht onderzoek, Ho maar -O-

lorieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:24

bigone schreef:
Even over die truckersprotesten in Canada:
https://www.trouw.nl/cs-b8b4faf7

En dit zie je nu overal gebeuren , hoop toch zo dat mensen hun verstand gebruiken bij de aankomende stemmingen voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Nou geweldige krant die trouw :(
Hoop dat de mensen allemaal op gemeentelijke belangen gaan stemmen.
VVD CDA D66 hebben al genoeg kapot gemaakt in dit land.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:39

Loriene, je mag er van zeggen wat je wil maar sluit de ogen niet voor dit probleem. Bij de vorige provinciale verkiezingen kraaide de FvD victorie en na een aantal jaren zie je wat er van terecht komt. Nogal wat provincie leden van deze partij die nooit op komen dagen( wel geld vangen graag) afsplitsingen enz.
Wat Baudet nu uitkraamt en voor staat is dieptriest.

lorieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:43

bigone schreef:
Loriene, je mag er van zeggen wat je wil maar sluit de ogen niet voor dit probleem. Bij de vorige provinciale verkiezingen kraaide de FvD victorie en na een aantal jaren zie je wat er van terecht komt. Nogal wat provincie leden van deze partij die nooit op komen dagen( wel geld vangen graag) afsplitsingen enz.
Wat Baudet nu uitkraamt en voor staat is dieptriest.

Er zijn meer partijen dan FvD.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 09:52

Dat artikel van Trouw lijkt net of ik naar een serie van Flikken Maastricht kijk:-)
Ze zijn rechts zijn allemaal fascisten en levensgevaarlijk.

Wanneer je er anders naar kijkt, zul je merken dat dit nu een mooi voorbeeld is van saamhorigheid. De regering zit hun dwars, maar de rest van de bevolking helpt hun. Is echt genieten wanneer je de beelden ziet. Wat is er fascistisch aan strijden voor vrijheid? Ze mekkeren niet vanachter een laptop, ze organiseren zich en komen daarmee op voor een groot aantal canadezen.

Toen hier de boeren werden bedreigd,hoeveel Nederlanders hielpen hun toen? De meeste waren aan het klagen dat ze niet naar hun werk kunnen. De horica wordt in Nederland kapot gemaakt en de saamhorigheid krijgt het nog net voor elkaar om een petitie te tekenen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 09:59

Je mist het hele punt van dat artikel maar geeft niet.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 11:13

Ik vind het helemaal geen voorbeeld van saamhorigheid.
Bij die truckers in Den Haag staat er een te roepen dat ie opkomt voor het volk in de breedste zin van het woord. Nou, ik hoor ook bij het volk en hij praat helemaal niet voor mij.

En dan de eisen: weg met de coronamaatregelen én met de klimaatmaatregelen. Wat heeft dat nu met elkaar te maken. En weg met Rutte IV. Prima, maar wie gaat er dan regeren? Baudet? Dat is toch een lachertje. Die vangt iets van 150.000 euro per jaar voor een beetje twitterberichtjes sturen. En wie wil er met hem in een kabinet?

Als er nieuwe verkiezingen komen, komt er ongeveer hetzelfde uit qua stemmen.
als je dan voor het volk praat, moet je ook meegaan met wat het volk wil: en dat was Rutte IV.

Kortom: van alles roepen zonder ook maar een moment na te denken over oplossingen. Lekker makkelijk.

lorieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:06

bigone schreef:

Dan zijn er meer die het hele punt missen want ik ben het met Dinopino eens.

lorieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:09

Flower033 schreef:
Bij die truckers in Den Haag staat er een te roepen dat ie opkomt voor het volk in de breedste zin van het woord. Nou, ik hoor ook bij het volk en hij praat helemaal niet voor mij.

En dan de eisen: weg met de coronamaatregelen én met de klimaatmaatregelen. Wat heeft dat nu met elkaar te maken. En weg met Rutte IV. Prima, maar wie gaat er dan regeren? Baudet? Dat is toch een lachertje. Die vangt iets van 150.000 euro per jaar voor een beetje twitterberichtjes sturen. En wie wil er met hem in een kabinet?

als je dan voor het volk praat, moet je ook meegaan met wat het volk wil: en dat was Rutte IV.

Kortom: van alles roepen zonder ook maar een moment na te denken over oplossingen. Lekker makkelijk.

Gelukkig zijn er heel veel mensen het met de truckers eens.
Zou toch wel eens willen zien met nieuwe verkiezingen .Zou het echt op hetzelfde uitkomen?
Persoonlijk denk ik van niet.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:09

Flower033 schreef:

Precies dit.
We hebben zelf gekozen voor Rutte IV. Ik hoor ook vrij veel mensen die het overal niet mee eens zijn zeggen dat ze niet stemmen want ze zijn het niet eens met de regering, zo los je natuurlijk niks op. Niet stemmen = niet zeuren over het gekozen kabinet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:15

loriene schreef:
bigone schreef:

Dan zijn er meer die het hele punt missen want ik ben het met Dinopino eens.

Uiteraard :')