Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TurdusMerula schreef:Ik wil even gillen, zonder bijgelezen te zijn. Ik had twee paar schoenen gekocht met het idee een paar te houden. Heb na lang twijfelen mezelf verwend en ze allebei gehouden, ze nog niet gedragen omdat ik nog wilde checken of inspuiten met zo een spray ze langer netjes zou houden. En nu heeft de kat erover heen gekotst, en daar kwam ik pas heel laat achter.
, hopelijk valt het mee. Wat heb je voor moois gekocht? 
mystery1980 schreef:Even vraagje voor de ervaren bf lopers, hoe doen jullie dat als je eens een chique hakje met een puntteen onder een jurkje wilt dragen ofzo? Ben bang dat je voeten zo breed worden dat dat niet meer gaat dan. Wil me wel vrouwelijk kunnen blijven voelen.
In mijn ogen kan ik me prima vrouwelijk kleden zonder hakken, maar dat ligt vast ook aan je stijl. Feit is wel dat je voeten wat breder zullen worden door bf, en hakken nou eenmaal vrij smal zijn...
ga ik binnenkort mijn eerste paar barefoot schoenen bestellen. Heeft iemand tips voor merken om naar te kijken? Ik heb brede voeten (in de lengte maat 38,5 en in de breedte 43). Ik loop sta/ loop de hele dag op werk, en loop ook regelmatig buiten, dus zou fijn zijn als de schoenen voor beide geschikt zijn. Eventueel een paar voor het werk en een paar voor buiten mag ook. Ik vind het zo lastig waar ik moet beginnen, en ook lastig dat ik afhankelijk ben van online bestellen, dus alle tips zijn welkom!
daar pas ik zelf best fijn in, en ik heb ruim 10 cm brede voeten. Ik zou wegblijven bij een merk als Vivobarefoot, die zijn vrij smal gemiddeld.