Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimme_Joy schreef:Ik denk dat ik nu een aantal BV bokkers over mee heen krijg, maar ik voedt 's nachts altijd in bed en val dan soms in slaap. Helemaal 's ochtends wil ik nog weleens echt slapen met de knul naast me. Echt dromen dan ook.
Gimme_Joy schreef:Ik denk dat ik nu een aantal BV bokkers over mee heen krijg, maar ik voed 's nachts altijd in bed en val dan soms in slaap. Helemaal 's ochtends wil ik nog weleens echt slapen met de knul naast me. Echt dromen dan ook.
nijnthju schreef:Hi dames,
Ik lees al een tijdje mee, maar heb jullie hulp nu hard nodig.
Vorige week zaterdag is ons meisje geboren bij precies 37 weken. Het lukte haar niet om aan de borst te drinken, dus dmv een voedingsspuitje en de vinger haar gevoed. Omdat ik graag bv wil geven zat de kraamhulp er bovenop dat mijn productie op gang moest komen. Elke voeding dus de fles en beide borsten kolven. Resultaat: op dag 8 produceer ik 250ml per voeding terwijl ze 70/80 drinkt. Sinds gister lukt het haar ineens om aan de borst te drinken. Heel erg fijn natuurlijk, maar nu komt het probleem.. ze drinkt ze natuurlijk niet leeg. Nu zit ik met gigantische borsten en letterlijk o-ver-al melk... alles zit er onder en ik raak toch wel wat gefrustreerd.
Hebben jullie tips hoe ik de bv in balans kan krijgen? Want dit is niet leuk
Britt schreef:Mij niet hoor, ik slaap samen met mijn baby’s. Zolang je de veiligheidsnormen in acht neemt (McKenna) is het in principe geen verhoogd risico om samen te slapen
Gimme_Joy schreef:Ik denk dat ik nu een aantal BV bokkers over mee heen krijg, maar ik voedt 's nachts altijd in bed en val dan soms in slaap. Helemaal 's ochtends wil ik nog weleens echt slapen met de knul naast me. Echt dromen dan ook.
nijnthju schreef:Hi dames,
Ik lees al een tijdje mee, maar heb jullie hulp nu hard nodig.
Vorige week zaterdag is ons meisje geboren bij precies 37 weken. Het lukte haar niet om aan de borst te drinken, dus dmv een voedingsspuitje en de vinger haar gevoed. Omdat ik graag bv wil geven zat de kraamhulp er bovenop dat mijn productie op gang moest komen. Elke voeding dus de fles en beide borsten kolven. Resultaat: op dag 8 produceer ik 250ml per voeding terwijl ze 70/80 drinkt. Sinds gister lukt het haar ineens om aan de borst te drinken. Heel erg fijn natuurlijk, maar nu komt het probleem.. ze drinkt ze natuurlijk niet leeg. Nu zit ik met gigantische borsten en letterlijk o-ver-al melk... alles zit er onder en ik raak toch wel wat gefrustreerd.
Hebben jullie tips hoe ik de bv in balans kan krijgen? Want dit is niet leuk
nijnthju schreef:Ik voed nu een borst per keer. Die krijgt ze natuurlijk niet leeg. Ze drinkt wel heel kalm en heeft zich tot op heden nog niet verslikt. Ik ga een lk bellen, zit er even helemaal doorheen