The Conqueror Challenges

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 11:16

Hebben jullie een linkje?

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 12:03

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 15:20

Ik zal later eens kijken, ben nu niet thuis. Het is geen lange challenge, maar wel leuk. In 4 tot 6 weken afgerond.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 17:06

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 17:33

Kan je twee routes tegelijk doen? Bij mij worden de km uit Mapmyrun automatisch aan de IJslandroute gekoppeld. Weten jullie hoe dat gaat als je twee routes zou volgen?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 18:21

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 19:09

Hier ook gekocht. Mooie test die niet te veel kost.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 20:08

Jennyxx schreef:
Kan je twee routes tegelijk doen? Bij mij worden de km uit Mapmyrun automatisch aan de IJslandroute gekoppeld. Weten jullie hoe dat gaat als je twee routes zou volgen?

Ja dat kan gewoon. Je moet alleen in je settings even aanvinken wat je met welke app wilt koppelen. (Ze hebben veel goede faq, en anders een prima support team)
Ik heb bijvoorbeeld een route voor met de paarden en eentje voor sport.

Leuk! Een bokt-route :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 07:31

Jennyxx schreef:

Jij doet ook IJsland? <3 Ik ben al wel km's aan verzamelen, maar nog niet gestart. Ik red het wss niet binnen 2 jaar als ik alleen de kilometers met mijn IJslander mee tel dus wil dan de verzamelde km's handmatig opvoeren. Denk sowieso alles handmatig opvoeren en niets automatisch voor IJsland. 8-)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 07:44

Ik heb de flowerroute gekoppeld aan Garmin, dan telt hij dus ook alle stappen mee en niet alleen wat je daadwerkelijk als 'sport' gedaan hebt.
De flowerroute is voor mij een experiment. Ik ben benieuwd wat er gebeurt met paardrijden. Dat zijn ook kilometers immers. Worden die ook automatisch gekoppeld? Ik heb namelijk nergens aangegeven maar 1 activiteit te willen koppelen aan de eerste 'challenge'. Ik zie het ook niet als echte challenge, het is maar 66km en ik had gisteren op een dag zonder sporten al 9.5km gewandeld. Vandaag wat minder, morgen weer wat meer. Dus dan is het vrij snel afgewerkt. Maar mooi kom zo eens betaalbaar te kijken of dit wat voor je is.

De route66 is de langste zie ik. Ik had vorig jaar 3200 wandelkilometers, dus die is in principe wel binnen 2 jaar af te ronden. Daar zit zeker een uitdaging in.

Wat ik me wel afvraag, is er ergens een bewijs dat ze daadwerkelijk bomen planten? En ik heb nu gekozen voor plastic reductie, maar hoe doen ze dat dan? Want dat kan ik dus niet vinden.

Krijg je de medaille wel geheel zonder plastic toegezonden?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 08:54

Paardrijden krijg ik niet gesynct met Conqueror. Dat is nog steeds een issue.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:32

Bagheera_206 schreef:

Hij koppelt toch automatisch alle activiteiten van Garmin Connect? Dat is wat ik begreep.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 11:58

germie schreef:
Bagheera_206 schreef:

Hij koppelt toch automatisch alle activiteiten van Garmin Connect? Dat is wat ik begreep.

De activiteit paardrijden is onbekend in de app dus kan hij die niet synchroniseren. Workaround is om activiteit als iets anders te registreren en na sync op paardrijden te zetten. Of natuurlijk handmatig opvoeren.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 16:43

Bagheera_206 schreef:
Jennyxx schreef:

Jij doet ook IJsland? <3 Ik ben al wel km's aan verzamelen, maar nog niet gestart. Ik red het wss niet binnen 2 jaar als ik alleen de kilometers met mijn IJslander mee tel dus wil dan de verzamelde km's handmatig opvoeren. Denk sowieso alles handmatig opvoeren en niets automatisch voor IJsland. 8-)

Ja ik doe ook IJsland met mijn IJslander :D Ik hoop dat ik het wel red in twee jaar, maar ik tel wandelen aan de hand wel ook mee.

Ik gebruik nu Mapmyrun en daar kan ik hem op paardrijden zetten.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 19:44

Jennyxx schreef:
Bagheera_206 schreef:

Ja ik doe ook IJsland met mijn IJslander :D Ik hoop dat ik het wel red in twee jaar, maar ik tel wandelen aan de hand wel ook mee.

Ik gebruik nu Mapmyrun en daar kan ik hem op paardrijden zetten.

Ah vandaar. Ik heb mijn Garmin gekoppeld en dan werkt het helaas niet. -O-

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 19:48

*\o/* *\o/*
Deze ook weer volledig naast de pony en paard gelopen.
Afbeelding
Nu staat de gratis flower route klaar!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:19

Morgen rond ik de flowerroute wel af. Het plan was vandaag (dus in 3 dagen met wandelen en hardlopen), maar ik kreeg zo veel regen op de kop vanavond dat ik mijn rondje ingekort heb. Dus ik moet nu nog 6km. Dat komt morgen wel.

Dan kijken hoe lang het duurt voordat je de medaille ontvangt en dan misschien wel de route66 doen. Een lelijke medaille, maar de langste afstand.

Ik moet ook nog uitzoeken hoe ik al die mailtjes kan ontkoppelen, ik wil niet dagelijks mailtjes met updates, ik wil ook geen reclame mailtjes. En ik ben er met deze testchallenge ook achter dat ik ook niets geef om milestones, ik heb nog niet 1 geopend. Ook geen 'postkaarten'. Ik kijk alleen even hoe ver ik nog moet. Want het is wel een bemoeizuchtige app die ook nog mailt. Ik heb notificaties op mijn telefoon nu al uitgezet.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:47

Je kunt er ook achterkomen dat iets niet jouw ‘ding’ is hè?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 21:00

Kaplaars schreef:
Je kunt er ook achterkomen dat iets niet jouw ‘ding’ is hè?

Klopt, het voelt wel een beetje als een medaille kopen zonder wat voor te hoeven doen. Maar die flowerroute is natuurlijk ook wel erg kort met 66km.
Die route66 is meer dan 3000km en dan verwacht ik eigenlijk dat je niet dagelijks updates krijgt, maar dat je gewoon na 3 maanden eens kunt kijken hoe ja opgeschoten bent. En als je wel elke dag wilt kijken, dat dat ook kan.
Maar ik heb de app nu 3 dagen, ik heb elke dag een mail gehad met aanbiedingen met 20% korting op een andere challenge. Als dat 1 keer per week is vind ik het prima, maar niet zo vaak. Ik hoop dus dat dat wel afneemt.
Ik heb de notificaties in de app nu uitgezet, dat geeft al rust.
Het is mij gewoon te veel en te vaak. Kan er ook niets aan doen. Of het komt omdat ik toevallig dit weekend veel gelopen heb en dat het snel gaat.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 21:29

Ik heb al tijdje geen mail meer ontvangen, maar op dit moment ook geen actieve challenge. Moet medaille voor Tokyo nog aanvragen en IJsland nog starten.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 23:46

Kaplaars schreef:
Goldie schreef:
Hebben jullie een linkje?

https://www.theconqueror.events/clp/cdco-flr-fps-vr1-2/

Die heb ik ook besteld. Ga er morgen mee beginnen :)

germie schreef:
Wat ik me wel afvraag, is er ergens een bewijs dat ze daadwerkelijk bomen planten? En ik heb nu gekozen voor plastic reductie, maar hoe doen ze dat dan? Want dat kan ik dus niet vinden.

Krijg je de medaille wel geheel zonder plastic toegezonden?

Dat bewijs heb ik nog niet gevonden. Bij de vorige route gekozen voor plastic reductie, nu voor bomen planten.

De medaille zelf zit in een dun kartonnen hoesje. Maar wordt wel verzonden in een plastic envelopje.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 07:39

Bagheera_206 schreef:
Ik heb al tijdje geen mail meer ontvangen, maar op dit moment ook geen actieve challenge. Moet medaille voor Tokyo nog aanvragen en IJsland nog starten.

Dan ga ik er maar van uit dat het puur is omdat ik dus die 'gratis' challenge gekocht heb.
Vannacht overigens geen mail gehad.

Ik heb vanmorgen even in de app gekeken, ik heb dus 830m te weinig gelopen gisteren om de challenge af te ronden, haha. Dus dat doe ik vandaag wel. Ik zag dat je ook andere gebruikers op de route kunt zien.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 07:40

Maar onderaan de mail kun je je toch gewoon afmelden?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 07:51

Ik wacht op de medaille van de flower route. Hoe lang is dit onderweg? Ik heb geen trace code ontvangen.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 08:05

Geef het een weekje, gezien het uit het buitenland komt ;) je bent net aan een paar dagen verder.