Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goldie schreef:Hebben jullie een linkje?
Jennyxx schreef:Kan je twee routes tegelijk doen? Bij mij worden de km uit Mapmyrun automatisch aan de IJslandroute gekoppeld. Weten jullie hoe dat gaat als je twee routes zou volgen?
Jennyxx schreef:Kan je twee routes tegelijk doen? Bij mij worden de km uit Mapmyrun automatisch aan de IJslandroute gekoppeld. Weten jullie hoe dat gaat als je twee routes zou volgen?
germie schreef:Bagheera_206 schreef:Paardrijden krijg ik niet gesynct met Conqueror. Dat is nog steeds een issue.
Hij koppelt toch automatisch alle activiteiten van Garmin Connect? Dat is wat ik begreep.
Bagheera_206 schreef:Jennyxx schreef:Kan je twee routes tegelijk doen? Bij mij worden de km uit Mapmyrun automatisch aan de IJslandroute gekoppeld. Weten jullie hoe dat gaat als je twee routes zou volgen?
Jij doet ook IJsland?Ik ben al wel km's aan verzamelen, maar nog niet gestart. Ik red het wss niet binnen 2 jaar als ik alleen de kilometers met mijn IJslander mee tel dus wil dan de verzamelde km's handmatig opvoeren. Denk sowieso alles handmatig opvoeren en niets automatisch voor IJsland.
Jennyxx schreef:Bagheera_206 schreef:
Jij doet ook IJsland?Ik ben al wel km's aan verzamelen, maar nog niet gestart. Ik red het wss niet binnen 2 jaar als ik alleen de kilometers met mijn IJslander mee tel dus wil dan de verzamelde km's handmatig opvoeren. Denk sowieso alles handmatig opvoeren en niets automatisch voor IJsland.
Ja ik doe ook IJsland met mijn IJslanderIk hoop dat ik het wel red in twee jaar, maar ik tel wandelen aan de hand wel ook mee.
Ik gebruik nu Mapmyrun en daar kan ik hem op paardrijden zetten.
Kaplaars schreef:Je kunt er ook achterkomen dat iets niet jouw ‘ding’ is hè?
Kaplaars schreef:
germie schreef:Wat ik me wel afvraag, is er ergens een bewijs dat ze daadwerkelijk bomen planten? En ik heb nu gekozen voor plastic reductie, maar hoe doen ze dat dan? Want dat kan ik dus niet vinden.
Krijg je de medaille wel geheel zonder plastic toegezonden?
Bagheera_206 schreef:Ik heb al tijdje geen mail meer ontvangen, maar op dit moment ook geen actieve challenge. Moet medaille voor Tokyo nog aanvragen en IJsland nog starten.