Hee allemaal, nog even een update van mijn kant.
Aanstaande dinsdagochtend gaan we haar as ophalen.. ze komt naar huis.
Ze blijft bij mij tot we een geschikte plek hebben gevonden om haar uit te strooien. In de tussentijd gaan mijn broertje en ik op zoek naar een sieraad.
Met mij gaat het in de tussentijd goed, ik heb mijn eerste week school erop zitten. Nu ik de afspraak voor dinsdag heb staan merk ik wel dat het weer een beetje opgerakeld wordt, maar dat hoort er natuurlijk gewoon bij.
17 februari zou ze jarig zijn. Ze heeft vaak voor mijn oom en tante gekookt, dus die traditie wil ik zo lang het mogelijk is in ere blijven houden. Mijn oom, tante en broertje komen de 17e bij mij thuis eten. Mijn doel is om, binnen de kaders van wat mijn broertje lust, alleen maar dingen op tafel te zetten die zij zelf heerlijk vond en/of eerder gemaakt heeft.
17 januari was ik zelf jarig, dit was met momenten dubbel en 's avonds even moeilijk, maar door mijn verloofde gewoon een hele fijne en mooie dag gehad.
Ik heb op mijn bureau boven op mijn werkkamer standaard een kaarsje aan en haar foto staat naast mij. Ze is altijd in de buurt.