Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:[kiki1976 schreef:Is het eigenlijk al bekend of NL al meer vaccins gaat krijgen?
De jonge zei eerder 1 miljoen maar dat werden er maar ruim 500.000.
Is dit niet omdat je er 2 moet? Dus als je 1 miljoen krijgt kun je 500 000 personen enten?
Pinda_Dipje schreef:'Je kunt je nog herinneren' wel, om eerlijk te zijn kan ik me niet indenken dat mijn posts een dusdanig verpletterende indruk op mijn medemens achter laten, dat zij zich 9 maanden na dato nog kunnen herinneren wat ik destijds gezegd heb.
Er wordt hier gevraagd naar mijn motivatie om geen vaccin te nemen, dat onderbouw ik. Mijn visie op agenda 2030 en de gaande belangenverstrengeling is overigens onveranderd. Sterker nog, feit is zelfs dat overheden, banken, fondsen, multinationals en fondsen covid-19 inmiddels daadwerkelijk aangrijpen om de sustainability goals in stroomversnelling te brengen. Daar is een speciaal 'herstelplan' voor opgericht, maar dat is weer een hele andere conversatie die mij hier niet passend lijkt.
Sizzle schreef:bigone schreef:Dat AZ tegen kostprijs word verstrekt komt omdat ze samen met de universiteit van Oxford werken, dat was een absolute voorwaarde.
En haalbaar omdat dan de overheid verantwoordelijk is voor eventuele claims.
Echwel schreef:https://www.nu.nl/coronavirus/6097398/o ... schap.html
Moderna ook bijna goedgekeurd en daar heeft Nederland veel van besteld..
Voordeel is dat deze bij -20 kan worden bewaard dus in normale vriezer
Morris schreef:Dat het virus zich heeft gemuteerd, in de UK, vind ik best een ‘teleurstelling’. Hopelijk staat naar het weer ‘normaal’ niet in de weg.
Pinda_Dipje schreef:Morris schreef:Dat het virus zich heeft gemuteerd, in de UK, vind ik best een ‘teleurstelling’. Hopelijk staat naar het weer ‘normaal’ niet in de weg.
Zelfs met vaccin gaan we niet terug naar normaal, geen idee waar mensen die illusie toch vandaan halen. Tot 2023 zitten we hoe dan ook in dit soort ellende, met of zonder vaccin.
Pinda_Dipje schreef:Morris schreef:Dat het virus zich heeft gemuteerd, in de UK, vind ik best een ‘teleurstelling’. Hopelijk staat naar het weer ‘normaal’ niet in de weg.
Zelfs met vaccin gaan we niet terug naar normaal, geen idee waar mensen die illusie toch vandaan halen. Tot 2023 zitten we hoe dan ook in dit soort ellende, met of zonder vaccin.