Hcg is op 6 dagen gestegen van 212 naar 2524, wat een mooie stijging is. Helaas gisteren behoorlijk bloedverlies gehad, op echo was 1 vruchtzakje te zien dus naar alle waarschijnlijkheid ben ik het 2de vruchtje verloren.
Bloedverlies is altijd schrikken! Hadden ze 2 vruchtjes teruggeplaatst? Gezien de hoge hcg doet het ene vruchtje het vast heel erg goed, krijg je nog extra controles voor de zekerheid en je eigen rust?
Redelijk ok, alleen mijn werk doet vervelend Ik heb telkens een briefje van de dokter en nu krijg ik telefoon van degene die de planning maakt en die begon al direct van ja is dit niet wat veel aan het worden? Net of ik heb voor gekozen nu thuis te zijn, dokter zei niet sporten, aangezien ik als postbode werk en fiets mocht ik niet werken.
Jeetje... moet zeggen mijn werk werd ook niet laaiend enthousiast van al mijn afspraken in die trajecten, maar er werd nooit een opmerking over gemaakt.... en je hebt daar ook gewoon recht op did diegene die dat gezegd heeft gewoon daarop aanspreken hoor dat dat ongepast is. Net of jij dit voor de lol doet en lekker beetje extra vrij neemt ofzo....
Bellex
Geplaatst: 04-09-23 16:43
Wat verdrietig dat je het 2e vruchtje kwijt bent TS! Hopelijk blijft de 1e plakken!