Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is toch wel 15 minuten lopen
Dustinlover schreef:Hier ook hoor.. Je hebt het toch al vergooit denk ik dan.. Ik ben een echte lekkerbek wat betreft slecht eten.. Pannenkoeken doe ik ook een moord voor... Dan niet 2.. Nee 4 misschien wel 5 grote pannenkoeken... Mis ik soms wel hoor, maja dat moet je dan maar in één van je weekend avonden stoppen(voorheen gerust 3 ochtenden per week).
Vulina schreef:Dustinlover schreef:Hier ook hoor.. Je hebt het toch al vergooit denk ik dan.. Ik ben een echte lekkerbek wat betreft slecht eten.. Pannenkoeken doe ik ook een moord voor... Dan niet 2.. Nee 4 misschien wel 5 grote pannenkoeken... Mis ik soms wel hoor, maja dat moet je dan maar in één van je weekend avonden stoppen(voorheen gerust 3 ochtenden per week).
Eet je de pannenkoek als ontbijt?
En lekker genieten van het uit eten gaan, BBQ enzo hoor! Goed om bewust met je eten om te gaan
En 10 dagen al eetbui vrij
Merk doordat ik zo bewust bezig ben met eten, dat ik vaak ook teveel at als ik geen eetbui had, omdat het zo'n gewoonte was om veel te eten. Ben nu ook aan het oefenen dat wat ik eet voldoende is en het honger gevoel na een tijdje weggaat, ipv dooreten tot ik me vol voel
(dat kan soms lang duren namelijk
)
maar merk dat ik wel echt mega enthousiast wordt van t vaker rijden weer.
vanavond weer! Kreeg al leuke complimentjes op stal, dat doet me wel goed gezien mijn onzekerheid mbt rijden en gewicht.
Daarentegen ben ik weer wel heel sterk in mijn benen, maargoed, die moeten ook echt teveel gewicht meedragen
Toen ik nog in Groesbeek woonde, fietste ik bijna dagelijks de heuvels op en af en merk dat ik toentertijd echt nog sterker was in mijn benen, kon bij basic fit met de legpress 110kg wegdrukken met gemak
Goed teken!