Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 12:04

Hier ook hoor.. Je hebt het toch al vergooit denk ik dan.. Ik ben een echte lekkerbek wat betreft slecht eten.. Pannenkoeken doe ik ook een moord voor... Dan niet 2.. Nee 4 misschien wel 5 grote pannenkoeken... Mis ik soms wel hoor, maja dat moet je dan maar in één van je weekend avonden stoppen(voorheen gerust 3 ochtenden per week).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 12:08

Ik ga lopend naar het sushirestaurant, telt dat ook? :') Is toch wel 15 minuten lopen :+

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:01

Dustinlover schreef:
Hier ook hoor.. Je hebt het toch al vergooit denk ik dan.. Ik ben een echte lekkerbek wat betreft slecht eten.. Pannenkoeken doe ik ook een moord voor... Dan niet 2.. Nee 4 misschien wel 5 grote pannenkoeken... Mis ik soms wel hoor, maja dat moet je dan maar in één van je weekend avonden stoppen(voorheen gerust 3 ochtenden per week).

Eet je de pannenkoek als ontbijt?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:17

Vulina schreef:
Dustinlover schreef:

Eet je de pannenkoek als ontbijt?

Ja ik kon dat goed als ontbijt eten in het weekend voor ik de hele dag naar de paarden ging. At dan ook niks of weinig tussendoor want zat echt wel vol tot de avond en dan gingen we weer aan de vette hap :7

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:33

Dames goed bezig :D En lekker genieten van het uit eten gaan, BBQ enzo hoor! Goed om bewust met je eten om te gaan :D

Met mij gaat het nog steeds goed, net weer lekker gesport, ik heb echt kippenkracht in mijn armen haha _O- En 10 dagen al eetbui vrij *\o/* Merk doordat ik zo bewust bezig ben met eten, dat ik vaak ook teveel at als ik geen eetbui had, omdat het zo'n gewoonte was om veel te eten. Ben nu ook aan het oefenen dat wat ik eet voldoende is en het honger gevoel na een tijdje weggaat, ipv dooreten tot ik me vol voel :) (dat kan soms lang duren namelijk :+)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:35

Ik merk dat het bij mij echt kwam door teveel slechte dingen te eten (lees: geen inzage hebben in wat je nou in vredesnaam je waffel in duwt)

Qua hoeveelheden gaat het bij nooit mis. Ik heb de maag van een muis zo ongeveer.

Ik heb net ook weer gesport, voelt toch wel erg lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:35

Haha toen ik begon met fanatiek sporten kon ik precies merken welke spieren met paardrijden (en alles er omheen) veel gebruikt werden.. Biceps waren onwijs sterk, maar armen naar boven deed ik met 1 kilo en dat lukte al amper :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:46

Wat goed Knudd van je eetbuien!

Ik had gisteren even een mindere dag. Kan de tarwe dan wel alsnog goed vermijden, maar verder echt te veel gesnoept. Zag t gelijk aan de weegschaal. Nu maar weer vol goede moed verder.

Ik kan wel merken dat ik weer wat fanatieker aan t paardrijden ben trouwens, ik heb echt steeds spierpijn, erg he :+ maar merk dat ik wel echt mega enthousiast wordt van t vaker rijden weer.
Met Tom de reus van 1.80 :D vanavond weer! Kreeg al leuke complimentjes op stal, dat doet me wel goed gezien mijn onzekerheid mbt rijden en gewicht.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 09-06-20 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:47

Hey bij Trea? Leuk!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:48

Ja daar staat hij idd in pension! Mooi plekje daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:49

Ja ideaal zeg, binnenbak erbij :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:51

Ja echt perfect! 20x40 en 20x60 buitenbak en een 20x40 binnenbak en binnen no time op t Dwingelderveld, ik ben echt super blij dat dit zo kan :D

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 14:02

Ik gebruik bij 1 workout ook gewichtjes van 1 kg, maar 1 oefening, dat je ze dus omhoog doet boven je hoofd om en om, dan is dat na 30 seconden echt alsof je 10 kilo omhoog moet krijgen, zo erg :+ Daarentegen ben ik weer wel heel sterk in mijn benen, maargoed, die moeten ook echt teveel gewicht meedragen :') Toen ik nog in Groesbeek woonde, fietste ik bijna dagelijks de heuvels op en af en merk dat ik toentertijd echt nog sterker was in mijn benen, kon bij basic fit met de legpress 110kg wegdrukken met gemak :oo

miccamaaike wat lekker dat je enthousiast wordt van het vaker rijden :D Goed teken!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 14:39

Goed bezig met sporten en paardrijden dus! Ik ben geen sporter, maar loop best veel bij de paarden met voeren, mesten en binnen zetten.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 18:13

leuke foto miccamaaike, klinkt ook als een ideale stalling. heel fijn.

paardrijden is ook een doel voor mij.. t is lang geleden dat ik voor het laatst op een paard heb gezeten. Pony te oud, ik te zwaar, paar zwangerschappen tussendoor, kinderen die veel aandacht opeisen etc etc... maar nu wil ik toch wel weer aan de bak. Mijn driejarige zijn we op dit moment heel rustig aan aan het beleren, en als die straks zover is wil ik daar toch wel op. T is een Gelders type, dus best fors en wordt nog breder, maar voor het mooie wil ik er toch eerst nog minstens 10 kg vanaf voor ik er voor het eerst op ga.
mooie stok achter de deur!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:33

Nou ik heb geprobeerd gevulde courgette en gevulde paprika te maken. Vond de courgette het meest lekker en leek net een soort pizza. Gevuld met kip gehakt, paprika,mozzarella, ui en geraspte kaas. Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:37

Ziet er lekker uit.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:38

Zo dat ziet er zeker lekker uit! Ga ik ook een keer proberen!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 08:52

Ziet er goed uit Dustinlover!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:53

Creatief ook :oo Ik ben veel te saai wat dat betreft; eet als warm eten alleen maar veel groente met een stukje kip of vis.. thats it _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:55

Lekker dustinlover!

Haha dat is wel saai ja Vulina, tijd voor variatie!
Dit is een van mijn favoieten: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... parmigiana

Ik doe er alleen meestal niet 3 soorten kaas over, maar alleen gewone geraspte kaas... en gebruik meestal gedroogde basilicum omdat dat makkelijker is. Dan heb je eigenlijk alleen maar aubergine, tomatenblokjes of passata, knoflook, kruiden en geraspte kaas nodig. Echt suuuuuper lekker!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:06

Oh die ziet er ook erg lekker uit MM, die gaat ook op mn lijstje haha

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:12

Hallo allemaal, ik hou mijn calorieën bij in een app maar ik merk dat ik te weinig eet en dat mijn lichaam dan op slot gaat en ovee gaat op opslaan in vet. Ik vind het erg lastig om aan mijn calorieën te komen.. Iemand die dit ook aan het doen is of tips heeft? Ik ben al bij een diatiste maar ik blijf het lastig vinden

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:16

Ik tel ook calorieën.. Vind je het moeilijk genoeg te eten? Je kunt bv smoothie kopen? Dat geeft 100-120 calorieën per glas, vol fruit en groente. Hoe ziet je schema er nu uit?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:47

Ja ik vind het heel lastig om aan mijn 1860 calorieën te komen per dag. Mijn schema nu

Ochtend: halfvolle of magere yoghurt met fruit (druiven, of aardbeien of mandarijn) er door heen en 2 scheppen havermout
Tussendoor: vaak niks omdat ik al zo vol zit..
Lunch: 2 volkoren boterhammen en 2 volkoren crackers, of 6 crackers met groentespread, pindakaas, filet american, smeerkaas, kipfilet, Philadelphia light
Tussendoor: nog wat fruit, appel, banaan, trosje druiven, aardbeien
Avondeten: aardappelen met schil voor de vezels, volkoren rijst, macaroni of spaghetti met veel groente en we proberen mager vlees te eten, kip of tartaar of kalkoen ect..
Savonds: schaaltje yogurt en een handje noten

En dan ontplof ik _O-