Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Het is niet dat ik er hard om moet lachen. Ik zie wel de humor ervan in, en denk dat humor ook erg belangrijk is.
laraxXxemma schreef:Lief van iedereen hier
Doe wat je hart je ingeeft Geerte... goed op jezelf passen.
Helderder zouden ze daar nu niet een betere tactiek qua planning voor hebben nu ze weten wat er komt?
Misschien kan je aangeven dat je het wel wil maar wel (een paar) vaste dagen wil houden.
Of misschien je stokje doorgeven? Je expertise gebruiken om een ander of 2 op te leiden die er bij de eerste golf niet waren en daarna zelf weer een stapje terug nemen.
Die BN'ers kan ik ook heel slecht tegen.. wordt ik echt verdrietig en boos om. Net als dat ik nu lees dat er voetbalsupporters zich ergens aan het verzamelen zijn..
Vandaag mn bloed laten prikken op antistoffen voor een onderzoek. Met een paar dagen de uitslag. Ben heel benieuwd. Vorige week nog naast 1.. Was niet verdacht tot na de CT scanpcr gelukkig negatief maar wel een corads 4.. nog steeds dubieus dus.
laraxXxemma schreef:Lief van iedereen hier
Doe wat je hart je ingeeft Geerte... goed op jezelf passen.
Helderder zouden ze daar nu niet een betere tactiek qua planning voor hebben nu ze weten wat er komt?
Misschien kan je aangeven dat je het wel wil maar wel (een paar) vaste dagen wil houden.
Of misschien je stokje doorgeven? Je expertise gebruiken om een ander of 2 op te leiden die er bij de eerste golf niet waren en daarna zelf weer een stapje terug nemen.
Die BN'ers kan ik ook heel slecht tegen.. wordt ik echt verdrietig en boos om. Net als dat ik nu lees dat er voetbalsupporters zich ergens aan het verzamelen zijn..
Vandaag mn bloed laten prikken op antistoffen voor een onderzoek. Met een paar dagen de uitslag. Ben heel benieuwd. Vorige week nog naast 1.. Was niet verdacht tot na de CT scanpcr gelukkig negatief maar wel een corads 4.. nog steeds dubieus dus.
Angelkisssss schreef:Ik ben werkzaam op de radiotherapie en gelukkig hebben we nog maar weinig echt positief geteste patiënten gehad. Waar ik het meeste moeite mee heb de laatste weken is het liegen van mensen. Ze worden allemaal gebeld om vragen over hun gezondheid te beantwoorden en evt contact met positief geteste mensen en evt buitenland bezoek. Dan wordt er bij de ingang van het ziekenhuis ook elke dag naar klachten gevraagd en temperatuur gemeten. Ze krijgen allemaal te horen dat de behandelingen gewoon door gaan ook bij klachten maar dat de medewerkers dan in pak staan. En dan nog liegen tot ze op tafel liggen en wij onbeschermd ze helpen. Deze week dus jammer genoeg echt positieve patiënten en een lading collega's naar huis voor 10 dagen iig.
smurffie schreef:Hallo allemaal!
Wij hebben vanuit werk nu het verzoek gekregen om massaal de griepprik te gaan halen.
Ik twijfel: het voelt een beetje gek om als 27 jarige de griepprik te gaan halen.
Anderzijds; als ik 2 weken door de griep thuis lig terwijl er ook nog corona is dan is dat voor de afdeling rot.
Is dit bij jullie ook zo? Wat doen jullie?