Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Imandra ik weet niet hoe jij gesprekken voert met artsen. Maar ik doe dat niet op een manier van kom maar op met wetenschappelijk bewijs. Het gaat dan meer zo van in de trant van eerlijk gezegd heb ik ook nooit zoveel vertrouwen in die inentingen gehad. En ik vind het verdacht dat niet alles erop staat wat erin zit. Ik heb ook een gevoel dat.....
Maar het is toch heel eenvoudig om aan te tonen dat ik onzin verkondig. Ga met een arts praten en vraag of ik hem of haar ook mag spreken.
Dinopino schreef:Imandra ik zeg nergens dat ik meer kennis heb, integendeel. Ik zeg dat ik wetenschappelijke artikelen niet kan lezen. Moet ik daarom maar als een dom schaap alles geloven en wat mij artsen vertellen mag ik niet geloven want dat staat niet op internet zo.
Dinopino schreef:Ik zat net ook bij een universiteit te kijken. Helaas vind je op het moment alleen maar iets over corona dit. Maar in dit artikel las ik dan toch eindelijk iets over vaccinaties: https://web.archive.org/web/20110722153 ... ticle/1716
Dinopino schreef:aha goeie vraag. Nou die link daar is het mee begonnen. Maar die werd weer in de grond gestamp door een andere link. Dus dat schiet niet op. Waarin zou je dan verschil nog kunnen maken. Wanneer er dus geen links gepost worden maar gewoon een telefoonnummer. Van een immunoloog. Ik ga die andere volgende week proberen. Kijken of die in jip en janneke taal met een leek wil spreken. En wanneer jullie bang zijn dat ik een verkeerde uitzoek niets houd je tegen om het zelfde te doen.
Dinopino schreef:Dat klopt omdat hier nog niet alles gaat zoals het moet. En dat heeft een totaal andere reden. Niets met vaccinatie. Dus vandaar. Ik gaan met die andere in Nederland proberen. Hoop dat ie tijd heeft om me te woord te staan. Maar jullie weten het steeds zo te manipuleren dat ik iets moet doen??????
Dinopino schreef:Ik hoef in feite niets te doen want voor mij is het duidelijk. En voor de lezers die twijfelen misschien ook want jullie kunnen me niemand zeggen die jullie mening is.
Dinopino schreef:Oke humor is bij jullie niet aangekomen. Geeft niet. Grapje ging over het immuunsysteem.
Kinke vroeg nu jullie het boek hebben afgebrand wat ik daar van vind. Tja, moet ik toch mijn huisarts is gaan vragen waarom hij dan via dit boek tot zijn beslissingen komt. Zal het doen geen probleem.
Jullie snapte echt het grapje niet zie ik net want jullie zitten alsmaar naar Bill Gates te vragen. Het ging over het Immuunsysteem, dat dat niet perfekt is en dat we eigenlijk helemaal niet hadden kunnen overleven zonder inentingen. We waren eigenlijk al lang uitgestorven.
Maar eerst gaan we op zoek naar een immunoloog of hoe dat ook in Duits heet. Denk dat ik begin bij het ziekenhuis in Munster. Dat is af te rijden.
Oke herstel, dat lijkt me toch niet het juiste adres. Die adviseerde zwangeren tijdens de varkensgriep zich te laten inenten. Dus ga even verder zoeken.
MyWishMax schreef:Maar waarom moeten anderen jou wel nummers van artsen geven als jij dat andersom niet wilt, dinopino?
Dinopino schreef:Raar ik vraag jullie wat nadat jullie van mij iets wilde. En antwoord is tegenvraag. Ik heb hier in duitsland doktoren gesproken. Persoonlijk die me ervan overtuigd hebben. Wat jullie met die namen zouden kunnen of willen is mij dan ook een vraagteken. Ik stel een hele simpele vraag, kom met een doktor die dat zegt wat jullie vinden. Dus ik zoek NIET naar mijn gelijk maar zoek naar jullie gelijk.
Dinopino schreef:Nou bigone met welke deskundige heb jij dan gesproken, geef me het telefoonnummer ik ben gaarne bereid er mee te spreken? Kom maar op ik ben gaarne bereid me te laten overtuigen dat al dat gif nodig is in een baby. En voordat jullie nu andere dingen die geschreven heb gaan aanvallen, lees me link en geef me telefoonnummers. Dan reageer ik weer. Is dacht een best redelijk verzoek van mijn kant.
Nou verootje wanneer een van je familieleden met me wil spreken graag geef maar door.
Dinopino schreef:Een telefoon nummerr van een deskundige dan ga ik graag verder met discussieren. Op gifstoffen die we via onze groente enz. binnen krijgen vinden ik een dooddoener. Dat weet ik maar wanneer ik daarvoor bewijzen aangeef door metingen ben ik gelijk weer in een hokje van verschworung. We hebben het hier over inentingen en hun stoffen. En elke keer wandelen jullie zelf van het onderwerp af. Gif krijg je ook elder en water is ook giftig.
Geef me telefoonnummers van deskundigen. Imandra zegt dat het allang bewezen is dat het veilig is. Volgens de rechtzaak kunnen ze dat niet eens. Maar niemand kijkt meer naar die link van mij want die zit dankzij imandra in het hokje van bewijst niets. Karl66 zegt dat ook. Merk je niet dat jullie zelf het ook niet met elkaar eens zijn, maar jullie zijn het wel met elkaar eens om niet verder te kijken en mij geen telefoonnummer te kunnen geven. Ik heb wel onderzoek gedaan. En ik begreep bij de antwoorden de helft niet van de technische taal maar wel de conclusies.
Brainless ben danwel reuze blij dat mijn lichaam weet dat wanneer gif gekoppeld is aan iets anders dan is het niet meer erg. Dat is geruststellend.
Dinopino schreef:Geef me een telefoonnummer waar jullie je deskundigheid hebben weggehaald. Geen links van artikelen. Een echt telefoonummer?
Ik ga mijn bronnen niet weergeven. Dus geloof het of niet. Maakt mij niets uit. Maar waarom moet ik steeds aantonen dat ik persoonlijk vaccinatie niet zo goed idee vind en jullie niets hoeven aan te tonen.
geef me meerdere telefoonnummers en daarna kom ik graag met mijn bevindingen terug. Mag per pb.