4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 12:05

__Sannne schreef:
Hoi hoi, ik ben er weer! Zoals verwacht een super drukke week gehad met de verhuizing en alles, en qua eten was het ook redelijk dramatisch maar goed. :') Heb wel braaf meegelezen maar vind nu pas weer de tijd om te reageren. Goed nieuws, ik heb de baan gekregen *\o/* en heb morgen mijn eerste werkdag. De verhuizing is ook helemaal prima verlopen, op wat gedoe met de verschrikkelijke MediaMarkt na. :')

Vanaf morgen weer goed in het gareel wat betreft eten. :) Heb nu een mooie ruime keuken die koken weer leuk maakt, dus dat komt vast wel goed.

--

Mooi lijstje Oryani. Ik neem in de bioscoop altijd zoute popcorn. Lijkt me sowieso een beter optie dan de M&M's.

Thuis oefeningen doen vind ik ook maar niks Casperzazoe. Qua ontbijt kan ik je helaas niet helpen haha.

Ohh jouw smoothie ga ik ook eens proberen _mjwb! Love Nespresso koffie.

Heb je een recept van die ovenschotel, peuk?

Mooi dat je al zoveel bent afgevallen Fading!

Kop op Maanlicht, you can do it!

Zeker!

http://silvieskitchen.nl/kip-mozzarella-oven/

Ik heb er alleen groenten aan toegevoegd ipv apart er wat bij te serveren.

Dustinlover

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 12:24

Vind ik serieus knap Lys dat je het kan laten bij 1 of 2 koekjes! Ik heb daar echt moeite mee.

Hier het weekend 2 dagen slechter gegeten, maar het wel voor elkaar gekregen om zondag geen friet,pizza of andere vette hap te eten, maar krieltjes met een restje van mijn gehaktschotel met ui en tomaat en een likje mayo.
Wel weer iets aangekomen, maar dat is er als het goed is na dinsdag weer vanaf als ik het netjes blijf doen zo.

Lijstje wat voor vandaag staat:

O: 1 bruine boterham met 2 roereieren
T: Groene smoothie en 1 soesje
L: 500gr optimel 0%vet kwark
T: 2 beschuitjes met 20gr abrikozenjam en een mandarijn
A: Witlofstampot met hamlapje
T: Stukje chocola en klein zakje chips

Totaal van ongeveer 1800 kcal(als ik er niks bij smokkel)

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 12:36

Dustinlover schreef:
Vind ik serieus knap Lys dat je het kan laten bij 1 of 2 koekjes! Ik heb daar echt moeite mee.

Haha dat heb ik ook gehad het laatste jaar, dat is ook meteen de reden waarom ik aangekomen ben. Maar door de app denk ik dan, oliebol het zijn wel erg veel calorieen. En de eerste dag dacht ik, ach dan vul ik t toch niet in.. Het werd een beetje een mentaal spelletje en nu heb ik het gevoel alsof ik weer 'om' ben. Nu nog vol zien te houden. Mag geen nieuwe maat rijbroeken kopen dus ik moet wel :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 14:55

Maanlicht schreef:
__Sannne schreef:
Herkenbaar Maanlicht, ik heb zelf de ene keer echt heel erg veel motivatie en de andere keer denk ik 'fiets it ik wil gewoon patat.' Helaas is die laatste mood vaker van toepassing dan de eerste en zit ik nu al jaren tegen hetzelfde gewicht aan te schoppen en roep ik keer op keer weer dat het genoeg is.

Ja, precies. Het zit waarschijnlijk echt tussen mijn oren, heb het gevoel dat ik het “nodig” heb of zo. Ben nu ook weer iets aangekomen in vergelijking met vorige week.

Ik heb altijd stress, haha! Nee, dat gaat eigenlijk steeds beter. Hormonen zou kunnen, ik heb altijd het idee gehad dat dat bij mij heel erg schommelt.

Het is ook wel zo dat ik echt niet meer veel kwijt moet, zijn echt de laatste kilo’s om wat droger te worden, dus misschien heeft het daar ook mee te maken? Ik mag niet super veel eten omdat ik niet groot en zwaar ben, en los van het sporten beweeg ik helemaal niet. Als ik 6.000 stappen op een dag zet is het veel.

@libera: overdag een keer te weinig eten is echt geen probleem als je het ‘s avonds kunt compenseren :)

Hoeveel kcal eet je nu per dag dan?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:49

Lekkere lijstjes allemaal zeg!

Mijne vandaag:
O: grote latte macchiato
L: zoete aardappel salade met sla humus groenten en zaden
T: bio speculaas koekje en fruit
A: gepofte aardappel met zure room, tonijn, geraspte kaas, jalapeno en bieslook
T: zelfgemaakte banaan ei muffin

B: 16.000 stappen
D: water en thee

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:29

Die gepofte aardappel, Frummels <3 Heel lekker lijstje!

Vandaag overdag wat minder gegeten om het te compenseren met het avondeten.

M - eiwit koffie smoothie
T - Griekse yoghurt met aardbeien
A - spaghetti met een beetje geraspte kaas en sla

Morgen wordt het ook een wat slechtere dag. Ik ga lunchen en neig toch naar de omelet met zalm (en twee boterhammen) of een stokbroodje gerookte zalm. Ik denk dat beide wel rond de 400/500 kcal uitkomen? ‘s Avonds staat de spinaziebodem pizza op de planning (696 kcal)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:06

Ik paar dagen flink last gehad van m’n maag en vooral op basis daarvan m’n eten gekozen. Maar voel me weer stuk beter, dus vandaag weer gewoon normaal gegeten.

T: 3 rijstwafels met chocola, gevuld paasei
L: kvarg met cruesli en whey crispy
T: appel, 2 gekookte eieren
A: pangalicious met bloemkool met geraspte kaas en aardappelbolletjes uit airfryer met mayonaise
T: Huttenkase met honing
Totaal 1.661 kcal, 103 gram eiwit

Mjwb, zou dan kiezen voor omelet met zalm, qua macro’s dan beste optie (eiwit!) en dus langer van vol.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 10:53

Wat is dat pangalicious lino?

Mjwb, hoeveel kcal is je doel? Het klinkt alsof je nogal weinig eet, maar weet natuurlijk niet te porties.

Ik heb het de laatste dagen wat zwaarder gehad. Zaterdag lekker met mn man uit geweest, wijntjes gedronken, en onder invloed van die alcohol bij de bios popcorn, nacho's en autodrop gehad :o :')
Sindsdien vindt mn lichaam constant dat ik honger heb, heel irritant. Maar goed, me gewoon weer braaf aan mn lijstjes gehouden, dan is die houvast toch wel erg fijn!

Vandaag:
O: 2 boterhammen met sandwichspread
T: 2 rijstwafels, sinaasappel
L: 2 boterhammen met smeerkaas en tomaat, 1 knäckebröd met kipfilet
T: gekookt ei, flink stuk komkommer
A: volkorenpasta met Italiaanse roerbakgroenten, gehakt en tomatensaus, beetje parmezaan
T: Smoothie met kiwi, sinaasappel en banaan

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:16

Nacho’s zijn zo lekker!! <3

Mijn doel is om gemiddeld per week 1500 kcal te eten, de ene dag zal het wat minder zijn en de andere dag wat meer. Wij eten vooral pastagerechten waar veel kcal in zit waardoor mijn avondeten al vaak rond de 600/700 kcal zit (gewoon een normaal portie). Dit komt omdat ik thuis woon en gewoon eet wat mijn ouders klaar maken en mijn broertje bijna niks lust. Overdag probeer ik dan wat minder te eten om toch het ‘s avonds te kunnen compenseren. Ik kan wel zelf eten halen om dat te maken ‘s avonds maar ik ben momenteel echt heel erg blut.

Ik heb het gewicht behaald wat ik altijd woog! Nu nog voor het mooie 5 kilo eraf :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:20

Pangalicious is volgens mij een soort gepimpte pangasiusfilet! Ik heb het ook wel eens gehad, erg lekker. Gewone pangasius is zo.. saai :') Lekker lijstje Laura!!
Ik heb een griepje te pakken dus rommel de hele dag wat in mijn studio en doe verder geen reet. Heb wel nog eetlust maar neig toch meer naar bouillon en soep enzo. En keelsnoepjes :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:37

Hahaha gepimpte pangafilet inderdaad :') uit diepvriesvak, gepaneerde pangafilet (zijn verschillende smaken), 22 minuten in oven en heb je heerlijke knapperige vis.

Castilja, beterschap gewenst!

Ik heb vanochtend al halfuurtje gewandeld voor ik naar werk ging. Hopelijk blijft het rest van de dag beetje droog zodat ik in pauzes ook kan wandelen.
Vanavond weer sporten na paar keer overslaan door buikpijn.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:39

Hmm klinkt goed, die ga ik eens halen! Moet zeggen, ik vind gewone pangasius met viskruiden ook altijd wel erg lekker :9

Beterschap castilja!

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 12:07

Lastig lijkt me dat soms _mjwb, dat je niet je eigen keuzes kan maken wat betreft avondeten. Het is naast goedkoper ook gewoon makkelijk en gezellig om mee te eten natuurlijk. Toch knap dat het je dan lukt rond de 1500 kcal uit te komen!

Nette lijstjes komen voorbij:

Bij mij ziet de dag er zo uit:
O: yakult, 30gr havermout met kersen en 1 blokje 99% chocolade en whey crispy
T: kelloggs reep en wat ananas
L: pulled chicken in kwark met ananas en 4 roggecrackers
T: Smart bar crunhy
D: kabeljauw met een kwark-bieslooksaus en aardappel en wortel uit de oven
T: 200gr magere kwark en 2 protein cookies
1575 kcal (120gr eiwit)

B: stal uitmesten en half uur krachttraining

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:41

Ik snap de sceptische houding tov insta-bloggers en zeker influencers wel, heb dat zelf ook al jaren.

Als je op Anky lazyfiygirl haar instastory kijkt nu dan zie je haar verhaal, ik vind dat zelf behoorlijk inspirerend, ook met haar foto’s van vroeger enzo....

als je bij Lot Beukers kijkt hoeveel boeken ze verkoopt dan doe je toch iets goed lijkt mij.. ieder zn ding natuurlijk, ik ga vrolijk verder.

Inmiddels 10 kg kwijt sinds jan 2020 en ben er zo blij mee!! Voelt ook echt prima om zo te lijnen.

Voor mij persoonlijk werkt het het beste om flink te ontbijten en ook te lunchen, savonds niet teveel. Vroeger ging ik echt schransen in de avonduren en liep ik telkens naar ons keukenkastje met lekkere dingen. Nu heb ik genoeg vulling overdag binnen gekregen en heb die behoefte niet meer.

Heb ik die wel dan bak ik 1 van de baksels van Lot of van zonder fratsen en dan is dat prima. Vooral 1x per maand MÓET ik chocola hebben, maar dat is waarschijnlijk herkenbaar ;) heb geleerd me daar niet druk om te maken omdat na die week ik toch weer afgevallen bleek te zijn. Ik blaas nogal op in die maandelijkse periode.. weer wat geleerd. Iemand hier die dat ook heeft?

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 15:07

Laura82 schreef:
Ik heb het de laatste dagen wat zwaarder gehad. Zaterdag lekker met mn man uit geweest, wijntjes gedronken, en onder invloed van die alcohol bij de bios popcorn, nacho's en autodrop gehad :o :')
Sindsdien vindt mn lichaam constant dat ik honger heb, heel irritant. Maar goed, me gewoon weer braaf aan mn lijstjes gehouden, dan is die houvast toch wel erg fijn!

Zou het dat zijn, ja? Zaterdag gezondigd met een zak popcorn en zondag met een (ruim) hand Maltesers en man, mijn goeie flow van geen honger en verzadigd gevoel was helemaal weg gisteren...

Lys, wat gaaf dat je vriend meedoet. Die van mij niet en wordt gek van mijn afwegen 8-) Ik kook het avondeten nu wel, dus dan eet hij ook gewoon nette porties, maar verder leeft hij het ‘goeie leven’.

Mjwb, gefeliciteerd met het halen van je gewichtsdoel!

Zidore, 10 kg, waw, dat is best veel!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 15:20

Mijn lijstjes van de afgelopen dagen:
zondag:
O: havermout met rozijnen, amandelmelk, walnoten en chiazaad (want dat wou ik eens proberen, geen lifechanger)
T: eiwitshake na het sporten
L: maïswafels met abinda tofucreme met rucola en kerstomaatjes en twee hardgekookte eitjes
T: ruim hand maltezers (ik hielp mee op een babyborrel, vier uur lang onafgebroken pannenkoeken gebakken, geen een zelf gegeten, best een beproeving :') )
A: Courgetti met spaghettisaus à la mijn vriend (= véééél groenten en linzen als vleesvervanger) met wat geraspte kaas
Totaal: 1526 kcal
B: half uur loopband

maandag:
O: havermout met banaan en sojamelk
T: sesam-havermoutkoekje (weer een hele weekbatch gebakken met havermout, sesamzaad, rozijnen en een chia-ei)
L: slaatje met rucola, zongedroogde tomaatjes, kikkererwten, tofu en walnoten
T: skyr, paar blokjes 50+ kaas, eiwitshake na het sporten
A: Quinoa Plus van de AH met een groentenmix uit de diepvries en vegetarische pestoballetjes(klaar in een kwartiertje, ik hou van koken met diepvriesgroenten)
Totaal: 1760 kcal
B: uurtje krachttraining

Ik had bij body en fit wat shakes en repen besteld, maar helaas had de postbode mijn pakketje mee teruggenomen gisteren -O- Hopelijk laat hij het vandaag wel vriendelijk op de gevraagde plek achter!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:20

Vind het wel leuk om de lijstjes te lezen dus ik doe ook een rondje mee! :)

O: 150gr franse magere kwark met 30gr versgemaakte notengranola + 2x cappuccino
L: Verse Thaise kippensoep, 3 maiswafels met pikante hummus en kipfilet
T: Banaan en halve zak snackwortels
A: Aziatische salade van rauwe spinazie, surimi sticks, 2 kleine avocado, halve komkommer en edamame boontjes. Als dressing 4eetl. sojasaus/1 theelepel sambal/ 1 eetlepel vissaus/ halve eetlepel sesamolie +
2 Gekookte eieren in 8 plakjes rookvlees
T: Eiwitshake vanillesmaak, 200 ml havermelk met 50gr. bevroren frambozen
Na het sporten: 100gr. Danio kwark tompouce en 100gr snacktomaten

Totaal +-: 1750kcal
30 min kettlebell training

169 gr koolhydraten, 119 gr eiwitten en 64 gr vet

Zie liever iets minder koolhydraten en iets meer vetten, maar de bananen moeten op haha.
Focus voor mij is momenteel vooral rondom iets strakker worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:53

_mjwb schreef:
Lust je aardbeien Maanlicht? Van aardbeien kan je echt best wel eten voordat je aan de 100 kcal zit en ik persoonlijk zit er echt snel vol van.

Als je er maar van genoten hebt Fading! :)

Ik ben in slaap gevallen ‘s middags en werd pas ‘s avonds wakker dus heb niet zo’n productief dagje gehad. Wel net aan de 10 000 stappen gekomen, maar verder alleen mijn paard gereden en geslapen.

M - eiwit koffie smoothie
T - twee geroosterde boterhammen met een halve avocado en een beetje geraspte kaas
A - zoete aardappelfrietjes met een theelepel mayonaise
T - schaaltje Griekse yoghurt vanille met een speculaasje erdoorheen verkruimeld

Mijn kunstwerk :')

Had er enorm van genoten haha! Oh, dat ziet er best lekker uit. Ik doe regelmatig een beetje yoghurt met bastogne koekjes ook heel lekker <3

__Sannne Gefeliciteerd met je baan! Fijn dat de verhuizing goed ging. Alleen uh de mediamarkt gedoe. Dat is herkenbaar haha!

Peuk oeh, dat recept klinkt lekker!

Lys_PPA schreef:
Dustinlover schreef:

Haha dat heb ik ook gehad het laatste jaar, dat is ook meteen de reden waarom ik aangekomen ben. Maar door de app denk ik dan, oliebol het zijn wel erg veel calorieen. En de eerste dag dacht ik, ach dan vul ik t toch niet in.. Het werd een beetje een mentaal spelletje en nu heb ik het gevoel alsof ik weer 'om' ben. Nu nog vol zien te houden. Mag geen nieuwe maat rijbroeken kopen dus ik moet wel :')

Dat heb ik ook altijd! Die app laat mij echt zien hoeveel kcal ik eet en een klein koekje oid is. Dus dat is voor mij zeker positief!

linoleum Oh, maagpijn is zeker niet fijn! Ik vind jouw lijstjes altijd fijn om naar te kijken! Goed bezig :)

Zidore Ik vind beukers ook echt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:57

Mijn lijstje van gisteren:

O: Kwark gestoofde appel vanille / whey crispy (262)
T: Appel (62)
L: 2 body en fit pannekoeken / karamel stroop (217)
T: Smoothie met banaan / bosvruchten / cookies en cream whey (152)
A: 2 wraps met kipkrokantschnitzel / ui / spinazie / ei / tomaat / chilisaus / knoflooksaus (933)

Totaal 1.802.
B: 20 minuten op de crosstrainer, sinds mijn blessures voor het eerst. Maar ik was erg benauwd dus had het er wel moeilijk mee.

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:59

Ik weeg iedere dag op dit moment, maar jeeeetje wat kan dat schommelen zeg! :oo
Gelukkig is de trend op zich wel naar beneden...

Vandaag weer boodschappen doen, ik ben altijd heel inspiratieloos wbt avondeten. Meestal eten we dus gewoon stamppot, pasta of iets met vlees/aardappels/groente. Iemand nog lekkere gezonde recepten die niet al te ingewikkeld zijn?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:08

Bedankt voor het recept Peuk, die ga ik zeker binnenkort een keer maken!

Mooi lijstje Dustinlover, mooi voorbeeld dat je zelfs met wat lekkers gewoon een net aantal kcal kan eten.

Jij ook een mooi lijstje Frummels. Blijf je van één zo'n latte vol genoeg in de ochtend?

Hoe groot was die portie pasta, _mjwb? Vind het compenseren eigenlijk wel een beetje heftig voor een redelijk normale avondmaaltijd. Ik eet vaak genoeg pasta s'avonds maar dan eet ik overdag wel gewoon normaal. Tenzij je pasta net zo heftig is als een pizza ofzo haha.

Mooi dat je je weer beter voelt Linoleum. Die pangalicious klinkt yum, ga ik binnenkort ook maar even halen.

Herkenbaar Laura, als ik mijzelf één keer laat gaan is het de dagen erna ook moeilijker. Kan prima een week niet snoepen ofzo maar als ik dan een avondje wel wat snoep wil mijn lichaam de dag erna gelijk meer.

Lekkere lijstjes Oryani!

Bedankt Fading! Jaloers op jouw wraps joh!

--

Hier gaat het best lekker, weegschaal was vanochtend weer lief. Gisteren mijn eerste werkdag gehad en dit is (helaas) wel een kantoor waar aan de lopende band paaseitjes en snoepjes worden uitgedeeld of klaar liggen om gepakt te worden. :') Weet me tot nu toe heel prima in te houden.

Lijstje van gisteren;
O: bakje geroosterde muesli met magere yoghurt
L1: twee boterhammen met pindakaas
L2: twee boterhammen met pindakaas
T: 3 kletskoppen
A: twee kippenpoten met sla en aardappeltjes met rozemarijn uit de oven.
T: cappuccino

Vandaag redelijk gelijk, alleen het ontbijt over geslagen en in de middag bij de lunch een witte bol met vega schnitzel gehad. Oh en vanavond bios dus daar een kleine portie popcorn. Ook geen verkeerd dagje. Bij mij ligt de focus nu echt op normaal eten, zoals ik wellicht al eerder heb verteld. Ik had voorheen absoluut geen structuur qua eten en kon de hele middag door op een bakje yoghurt om mij vervolgens 's avonds vol te duwen met Burger King of andere ongezonde oliebol. Dus eerst even de focus op normale maaltijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:12

Libera schreef:
Ik weeg iedere dag op dit moment, maar jeeeetje wat kan dat schommelen zeg! :oo
Gelukkig is de trend op zich wel naar beneden...

Vandaag weer boodschappen doen, ik ben altijd heel inspiratieloos wbt avondeten. Meestal eten we dus gewoon stamppot, pasta of iets met vlees/aardappels/groente. Iemand nog lekkere gezonde recepten die niet al te ingewikkeld zijn?

Dit recept is goud <3 <3 <3 <3
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... ek-en-prei

En je kan er eindeloos mee varieren, laatst een variant gemaakt met champignons, ui, erwtjes en kipfiletreepjes en ik had de creme fraiche vervangen door huttenkase !

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:13

Bastogne haal ik niet meer, die hele verpakking gaat leeg. Veel te lekker, haha!

@Lys_PPA: Knap dat je maar 1 of 2 paaskoekjes kunt eten, dat lukt mij ook niet. Heb ze wel zien liggen, maar snel langsgelopen.

@Dustinlover: Goed dat je de vette hap hebt kunnen laten staan, scheelt een hoop! Net lijstje ook van gister!

@gribaldi: Ik eet tussen de 1400-1800 calorieën per dag. Al is dat afgelopen week een beetje mislukt en kwam ik wat hoger uit.

@frummels: Klinkt super lekker je gepofte aardappel, ik zag hem al voorbij komen op Instagram. Eigen recept?

@linoleum: Die pangalicious ga ik ook een keer halen, klinkt goed! Verder ook een net lijstje.

@Laura82: Vervelend is dat he, als je je een keer hebt laten gaan dat je dan steeds honger hebt daarna.. Ik herken dat ook. Goed dat je je toch aan je lijstjes kunt houden.

@_mjwb: Goed bezig!

@Castilja: Beterschap!

@Zidore: Super goed! Fijn dat je een manier van eten hebt gevonden die voor jou goed werkt!

@Oryani: Wat een lekkere dingen eet jij! Heel inspirerend :)

@Stephanie_M: Ook al zo'n lekker lijstje, ik ben gek op Thaise kippensoep, zo lekker!

@Fading: Die wraps :Y) :Y) :Y) :Y)

@Libera: Ik wil eigenlijk ook elke dag wegen, maar ik durf niet zo goed :+, ben bang dat ik gedemotiveerd raak.

@__Sannne: Goed dat je de paaseitjes en snoepjes kan weerstaan! Ik ben heel blij dat ik niet op kantoor zit, haha.

Ik heb niet de beste dagen gehad qua eten, haha. Veel onderweg geweest en veel verleidingen. Ben ook weer wat aangekomen dus moet echt weer gaan opletten.

Mijn lijstje van vandaag:
L: twee volkoren boterhammen met halvarine, schouderham en komkommer. Kleine appel en kleine banaan
T: 300 gram magere kwark
A: grote kom goedgevulde erwtensoep met rookworst
T: grapefruit, proteineshake met 300 gram magere kwark

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:15

Maanlicht Hoeveel kcal is je lijstje van vandaag? lijkt zo weinig?

Ja die wraps waren HEEEEER(KCAL)RIJK! <3 haha!
Moest er ook eigenlijk nog eentje, maar ach had nog KCAL over en dan mag je er gewoon 2 :Y)

Bastogne moet je idd mee kunnen omgaan!

Ik heb ook altijd deze cookies in huis, maar 110KCAL per koekje en dan heb je echt een groot koekje!
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... el-seasalt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:19

Lekkere lijstjes komen er voorbij!

Fading, goed dat je weer begonnen bent met rustig sporten. Wel spannend na flinke blessure.

Libera, ik zou hier de lijstjes eens doorkijken voor inspiratie om te eten. Genoeg voorbeelden te vinden!!

Sanne, goed bezig met een normaal ritme aanhouden! Vind het zelf ook altijd makkelijker om normaal en netjes te eten als ik aan werk ben dan op vrije dagen.

Ik kreeg vanmiddag een chocolade reep van collega omdat ik haar vrijdag uit de brand heb geholpen met een spoedklus. Super lief, maar nu zit er dus wel al paar uur een chocoladereep m’n naam te fluisteren.

Oryani, mijn ervaring is ook dat een dag/avond veel eten de volgende dagen resulteert in extra veel honger. Dus alleen daarom al goed idee in je in te houden :')